FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => X-TYPE (2001-2010) => Wątek zaczęty przez: Szakalini w Czerwiec 20, 2016, 22:54:15 pm
-
Witam, mam jeszcze jedno pytanie o skrzynie biegów JC 506E. Po co są tryby 2, 3 i 4. Rozumiem że jest to wybór poszczególnego biegu żeby nie zmieniał się na inny np. do wyjechania ze śniegu, ale 4 ??? Czy moje rozumowanie jest dobre ?? Czy coś mi się tylko wydaje :-wstyd
-
Tak Ci się tylko wydaje, to jest maksymalny bieg do którego skrzynia "dojdzie" nie wiem czy w X-type, ale do ruszania zimą nie ma guzika, jest kontrola trakcji. W samochodach bez TC jest guzik najczęściej ma piktogram śnieżynki. Jego działanie powoduje strat najczęściej z dwójki.
-
Bo to chyba chodzi o to z jaką prędkością chcesz pokonać zakręt bokiem wiesz krótki drift długi drift robiąc przy tym zasłonę dymną jak na filmach spróbuj fajna zabawa miałem kiedyś mv6 automat dawało radę to i x potrafi :-clap
-
Przednim napędem lub 4x4 nie pofisiuje zbytnio haha
-
To x ma na przód upss jak mondeo :-wstyd
Ej tam 4x4 na szuter i będzie latał bokiem aż miło heheh
A tak na poważnie Szakalini to coś tu o tym niskie spalanie czy inne diabły
http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,18067.0.html
-
I dlatemu Szwagier skrzynię ma w worku w bagażniku, i jeździ welocypedem. hihihihi
a na poważnie: 2,3,4 i "S" górskie zjazdy, spina się odpowiedni bieg, "S" i nogi wolne. Samochód sam się wyhamowuje, jak manualny po puszczeniu gazu. Do upalania to oczywiście też potrzebne.
-
I dlatemu Szwagier skrzynię ma w worku w bagażniku, i jeździ welocypedem. hihihihi
Czułem że to napiszesz heheh ale to nie ja to ona sama tak z siebie samej a że wolno myśli to zanim pomyślała to i do tej pory myśli ja ją zastałem niestety w takim stanie i teraz tylko chcę jej pomóc
:-gwizd
-
Dzięki za sugestie i wytłumaczenie. Trzeba spróbować jak to jest na tych blokadach. :-A