FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => X-TYPE (2001-2010) => Wątek zaczęty przez: Jaguar X-Type w Czerwiec 09, 2016, 20:20:17 pm
-
Jak sprawdzić czy cewka jest zła , jaguar x-type 2001 r, na włączonym silniku odłączyłem 1 cewka zero różnicy potem 2 i 3 i żadej różnicy przy pracy silnika, czyżbym miał 3 cewki walnięte ? ?? :-help :-help
-
A jak silnik pracuje, normalnie?
Już jedna cewka daje zauważalną różnicę w pracy silnika, więc to co piszesz to dość dziwne jest.
-
Kolego a przed odpinaniem cewek silnik chodził rowno, nie walil pierdami z wydechu? Bo coś to mi sie wierzyć nie chce w taki obrót spraw
-
Mówię wam poważnie, podłączyłem pod komputer błąd cylinder 2 faktycznie chodził dziwnie brak mocy, ale z ciekawości postanowiłem na włączonym siniku odpiąć 3 cewki z przodu i żadnej różnicy chodził tak jak przed podłączeniem komputera czyli beznadziejnie , jutro jadę do mechanika i się okaże co go boli :- pojecia
-
:-help Jaguar x-type 2.5 v6 4x4 2001 rok beznyzna/gaz (3 msc) Wypadanie zaplonu 2 cylinder wymiana cewki nic nie pomogla w ciagu dalszym wypadanie zaplonu 2 cylinder.o co chodzi ? :-help
-
Ale tak sie dzieje na gazie i benzynie?? Jak na obu paliwach to świece wymień, nawet tą jedną na początek i przy okazji sprężanie sprawdź
-
Dzieje się tak na benzynie i gazie :-help
-
Przerabialem podobna sytuację problem rozwiązała wymiana uszkodzonego wtrysku gazu który blokował też benzynę.
-
Jaguar X-Type, powoli... Z tego co widzę, piszesz o swoim problemie już chyba 3-ci wątek. Uporządkujmy więc informacje. Jeśli się dobrze orientuję, początkowo miałeś błąd przepustnicy + wypadanie zapłonu na dwóch cylindrach (2 i 4). Tak? Po wymianie przepustnicy i cewek został błąd tylko na 2 cylindrze. Nie mylę się?
Jeśli historia jest taka jak napisałem, to na Twoim miejscu:
- sprawdziłbym czy nie ma oleju na świecy w tym cylindrze po wyjęciu cewki. Może puszcza Ci uszczelka pod pokrywą i jest przebicie.
- wymieniłbym świecę przynajmniej na tym 2 cylindrze na Denso TT (koszt kilkunastu zł)
- sprawdziłbym stan okablowania i wtyczki, która idzie do cewki na tym felernym cylindrze
- odpiąłbym akumulator na noc, po czym jeździł tylko na benzynie żeby sprawdzić czy problem ustąpi
- gdy powyższe punkty nie pomogą, lub sprawdzi się pomysł z odłączeniem aku, wtedy szukałbym przyczyny w instalacji gazowej. Tak jak pisze niewaskieauto skoro mas LPG od 3 mcy i po montażu pojawił się problem to może być druciarskie wpięcie gazu w czułą elektronikę Kota (wtryski gazu, mapy paliwowe, emulacja/ przelew ciśnienia paliwa itd. - tu temat jest długi i szeroki)
-
A ta cewka na którą wymieniłeś to na pewno sprawna jest? Jak zamienisz cewki miejscami to jaki jest efekt?
-
Jaguar X-Type, dlaczego zakładasz nowy wątek skoro nie zamknąłeś starego. Wizyta u mechanika pomogła? Byłeś? Piszesz o jednym i tym samym problemie, krzyczysz "Pomocy" ale nie szanujesz czasu osób, które starają się Tobie pomóc. Na razie dwa tematy scaliłem w jeden, bo to ten sam problem. Następny temat dotyczący tego samego problemu, który zaczniesz, zostanie usunięty. I tytułuj tematy aby można się było z grubsza domyślić co w nich jest. Ludzie wchodzą na forum i widzą kilka problemów zatytułowanych "Pomocy", "Ratunku" itp.
-
Pomogla, tyle do widzena, dzieki za zainteresowanie wszytkim :-thank
-
Ciagle wypadnie zaplonu 2 cylinder , nowa cewka, nowa świeca i znowu to samo..., jakies pomysly ?
-
Kostka lub wiązka...
-
Wszytko jest w porządku, mam też bald z katalizatorem, moze to on wszytko psuje ?
-
A jaki błąd? Zapchany kat może powodować wypadanie zapłonu
-
Hmmm ale katalizator nie ma nic do iskry a wypadanie zaplonu jest spowodowane brakiem lub za słabą iskrą...może jednak cewka szwankuje,zamień ją z innym cylindrem i zobaczysz czy wypadanie przeniesie się na inny cylinder
-
Był tu przypadek ze spaliny tak sie cofaly że wypadal zapłon. Voitec chyba miał taki schiz, nawet sie większa rozmowa wtedy wyprowadziła
-
Wszytko jest w porządku, mam też bald z katalizatorem, moze to on wszytko psuje ?
To pisz takie rzeczy od początku. Jasne, że może to być powiązane, aczkolwiek wtedy prawdopodobnie byłoby wypadanie na wszystkich cylindrach na tej stronie. Jeszcze zostaje brak kompresji :)
-
Wymieniłem 6 świec zaplonowych, zrobilem 50 km, komputer pokazal 1,2,3,4,5,6 cylinder, jakies cuda sie u mnie dzieją :- pojecia
-
Musisz podać błędy z katalizatora/ów. No i własnie...były z obu czy z jednego?
-
Pierwszy katalizator, drugi jest okej
-
Ale oba pierwsze czy jeden?
-
Moj mechanim twierdzi ze mam dwa jedne z przodu niby gdzies wcisniety kolo silnika Cytuje" żeby sie do niego dostać trzeba rozebrać pół silnika".. drugi z tylu , wyrzuca blad na tym pierwszym.