FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Jagmarket => Znalezione na allegro, ebay itp. => Wątek zaczęty przez: krzysztofraczynski w Maj 31, 2016, 11:50:04 am
-
Witam,
szukam wersji Daimler. Znalazłem takie ogłoszenie - cena wydaje się wysoka, ale może warto? Będę wdzięczny za opinie.
http://otomoto.pl/oferta/jaguar-daimler-daimler-xj-8-long-lpg-auto-z-gwarancja-vip-gwarant-ID6yhbpN.html#bd911cc7d5 (http://otomoto.pl/oferta/jaguar-daimler-daimler-xj-8-long-lpg-auto-z-gwarancja-vip-gwarant-ID6yhbpN.html#bd911cc7d5)
-
Nie wypowiadam się o stanie ale nie wydaje mi się by 26 tys to była jakaś wygórowana cena za ten model ;)
-
Bardziej niż cena interesuje mnie stan i ta instalacja gazowa...
-
Cena jak za Daimlera jest BDB - sprawdź dobrze stan techniczny na stacji i same wrażenia z jazdy.
Z tego co widać do zrobienia jest podsufitka czyli będzie trzeba wyciąć szybę z przodu lub z tyłu - inaczej nie da się jej wyciągnąć.
Drewno na desce w miejscu poduszki pasażera nie łączy się wzorem z resztą co wygląda na to że kiedyś ona wystrzeliła :)
Tak to lewy przedni błotnik ma wyjątkowo szeroką szparę przy łączeniu z maską w stosunku do lewego - warto się tutaj porozglądać - pewnie było jakieś boom pytanie tylko jak mocne i jak naprawione :)
-
Dzięki bardzo za uwagi. Ja oczywiście tego nie widziałem po zdjęciach... Czy ta podsufitka to w każdym Jaguarze, bo gdzieś czytałem, że to popularny problem? A co myślicie o tej instalacji gazowej? Nie jest to profanacja?
-
Wyczytałem na naszym forum, że nie ma konieczności wycinania szyby, żeby podsufitkę naprawić.
http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,30477.0.html (http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,30477.0.html)
fttsniper,
Na moje oko słoje drewna się łączą... Ale mogę się mylić...
Ogólnie mi się nie podoba, to radio domontowane...
Jeśli samochód jest wolny od korozji i nie miał większych przygód blacharsko lakierniczych oraz jest sprawny technicznie wart swojej ceny...
-
Fajna instrukcja - przyda się. Dzięki. Ja też nie widzę tych słojów przy poduszce pasażera - obejrzę na miejscu. A przednia maska faktycznie inaczej spasowana po dwóch stronach. Czy warto jechać do ASO Jaguara na sprawdzenie?
-
I wyjmowany licznik :-chyt
-
A co z licznikiem? Gdzie to widać, że wyjmowany?
-
Faktycznie jakieś są dziury przy licznikach - a raczej fabryka tak nie wypuszczała samochodów do klientów ;)
-
Fajna instrukcja - przyda się. Dzięki. Ja też nie widzę tych słojów przy poduszce pasażera - obejrzę na miejscu. A przednia maska faktycznie inaczej spasowana po dwóch stronach. Czy warto jechać do ASO Jaguara na sprawdzenie?
Moim zdaniem w Białymstoku nie warto, ASO Jaguara jest tam dopiero z 2 lata i moim zdaniem mechanicy nie znają tak starego samochodu. Ewentualnie podpięcie komputera może coś powiedzieć o aucie.
Jak mieszkałem w Białymstoku, to nie znalazłem mechanika, który ma o Jaguarach pojęcie. Mój Daimler ma zamontowaną instalację LPG, zamontowałem po miesięcznym rachunku za paliwo na kwotę 1385 zł, teraz robię około 2000 km miesięcznie i instalacja szybko mi się zwróciła.
-
Witam,
"krzysztofraczynski" mocne parcie jest? Jak tak to mogę podjechać i zobaczyć w wolnej chwili. Szpecjalista ze mnie żaden ale zawsze na żywca więcej można wyniuchać.
-
Ktoś oglądał ten samochód?
Jakieś opinie...?
Stan adekwatny do podejrzanie niskiej ceny?