FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => X-TYPE (2001-2010) => Wątek zaczęty przez: Jaguar X-Type w Maj 16, 2016, 16:33:21 pm
-
Witam, mam pytanie o co może chodzić jaguar 2.5 v6 4x4 :-A 4 tys obrotów 190 km/h i dalej nie idzie, dlaczego?
-
Wersja europejska czy na rynek US?
-
Europejska , ale parę Msc temu 230 km/h bez żadnych problemów
-
masz błędy na dsc i abs?
-
Ja przy 4k obrotów mam "tylko 170" ;)
-
Witam.
Tak odnośnie prędkości na prostej leciałem swoim x-typem 2.0 D 130 km 235km/h.
To chyba wszystko co da się z niego wydusuić. :-bry
-
to nieźle bo mój X z tym samy silnikiem co u Ciebie nie che więcej jechać niż 210 km/h :- pojecia
-
Coś słabo, mój z tym samym silnikiem (USA) przy 200 km/h to jeszcze biegi czasami zmienia a licznikowe 230 to bez problemu osiąga, generalnie do 210 idzie bardzo ładnie dalej trzeba troszkę poczekać ale nabiera prędkości.
-
Witam.
Tak odnośnie prędkości na prostej leciałem swoim x-typem 2.0 D 130 km 235km/h.
To chyba wszystko co da się z niego wydusuić. :-bry
To ja pojadę klasykiem :
"Matka wie, że ćpiesz???"
-
:-off ja moim bekonem 2.0D 130...km/h ledwo przekraczam no 140 jak dobrze wieje... :-hehe technologia się napędza.
-
Panowie nie obraźcie się ale jakoś nie chce mi się wierzyć w prędkości 230-235 km/h X`em z silnikiem klekota o mocy 130 km. Producent podaje prędkość maksymalną 201km/h. Jestem w stanie uwierzyć w 210-215 km/h ale 235km/h to już dla mnie abstrakcja. Tuningowaliście jakoś silniki ?
-
Może przeklamanie licznika. Powyżej 200 lekką ręką w normalnym aucie leci licznik w kulki dobre 15 km/h
-
Średnio liczniki zawyżaja prędkość około 10%...tak że łatwo sobie można policzyć.
-
Mam nagranie wideo z jazdy 235km/h dla niedowiarków.
Silnik chciał wyskoczyć , a po zatrzymaniu się myślałem ,że lakier z maski odejdzie, ale tyle dał radę.
Z przeróbek tuningowych miałem tylko stożkowy filtr powietrza.
Liczniki na pewno coś przekłamują , ale nie nagrałem licznika tylko jazdę
na autostradzie .Pewnie można by policzyć pasy na drodze lub słupki przydrogowe razy przebyty czas
i mamy prędkość . Ale nie oto mi chodziło.
Tylko przeczytałem post że 170km/h i nic dalej i to mnie bardzo zdziwiło????
Wiec napiszę tak:
:-tylko 200km/h to mam bez problemu moim ""KLEKOTEM"". :-tylko
-
A nie łatwiej nawigacją, wtedy wynik rozwiązuje wszelkie niejasności.
-
Sprawdzałem u siebie (jeszcze jak miałem Opla Astra) wg GPS-a miałem 10 km/h mniej tzn. na blacie 100 na GPS 90 km/h. W kotku jest (X-Type 2.0, 2005r.) inaczej różnice są do 5-8 km/h, nie 10.
-
A jak Ci ubedzie bieżnika to tez bedzie 10 procent :-)):-))
-
A to już fizyka/matematyka, podałem tylko to co zaobserwowałem.
-
2,0d na .... niemieckiej autostradzie - 205km/h według gps, 215 km/h na liczniku
-
U mnie różnica pomiędzy wskazaniem licznika i GPS to maks 5km. Jedyny sensowny powód, aby różnica mogłaby być większa to źle dobrany rozmiar opon. Jeżeli ktoś stosuje oryginalne rozmiary, to będzie to zawsze kilka km - nie więcej.
-
przy xe jest większa różnica ok 8%. Z czego to wynika :- pojecia
-
Masz powietrze/azot letnie zimowe czy wielosezonowe? :-hehe
-
Z nawigacji 268 km/ h. Licznik już przy 245 na nawigacji pokazał 260 tylko że to s type 4.2
-
A może by ktoś zmierzył suszarką od policji (jakiś znajomy gliniarz), czy zgadza się z licznikiem?
-
Sprawdź na fotoradarze,bedziesz miał na piśmie podaną prędkość co do kilometra :-))
-
Sprawdź na fotoradarze,bedziesz miał na piśmie podaną prędkość co do kilometra :-))
hahah :-hehe dobre... nie podważalny dowód będzie ;)
A co do przekłamywania licznika, to zależy to chyba od modelu / marki auta... mi liczniki względem GPS przy prędkości licznikowej 200 km/h (oczywiście na niemieckich autostradach ;) ) w autach przekłamywały tak:
AR 159 licznik 200 - GPS 195-196
Fiat Bravo licznik 200 - GPS 190-192
BMW X5 licznik 200 - GPS 196-197
Jaguar S-type licznik 200 - GPS 194-195
wszystkie auta na kołach zalecanych przez producenta...
-
Czyli nie duże różnice,moja S-ka tez na orginalnym rozmiarze butów przy 100km/h licznik pokazuje ok 107...