FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION

Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: Witek w Maj 04, 2016, 11:33:56 am

Tytuł: Silniki
Wiadomość wysłana przez: Witek w Maj 04, 2016, 11:33:56 am
Proszę o pomoc czym różnią się w kotach S,XF ,diesle 2.7 ,3, 2,2 dlaczego 2,7 w Range rower i XF wszyscy chwalą a w S typie nikt go nie chce?
Tytuł: Odp: Silniki
Wiadomość wysłana przez: Jaguar Parts w Maj 04, 2016, 12:14:52 pm
A kto niby chwali 2.7 w XF czy Range Roverze ?  :o 2.7 w XF to ten sam silnik co w X350 czy w S typie (po 2005r). W RR silnik nieco się różni bo ma tylko 1 turbinę i jest słabszy...jednak tak samo się te silniki psują w każdym modelu. Ogólnie jak dbasz tak masz ale pewna doza niepewności jest bo nawet zadbane potrafią wyzionąć ducha. Znam auta, w których silnik się pożegnał przy ok 60tyś km a znam i takie, które mają ponad 400tyś nalatane.
   Reasumując. Bardzo fajny silnik póki jest sprawny. Miałem 3 Jagi z tym silnikiem
Tytuł: Odp: Silniki
Wiadomość wysłana przez: Witek w Maj 04, 2016, 12:24:53 pm
Ja mam S typa 2,7 z 2007 roku i nie mam pretensji do niego ,denerwował mnie kiedy wypalał DPF-a ,bałem się że coś się pieprzy ,kjedys miałem mondeo 2litry TDCI to było bagno ,potrafił wyłączyć turbo przy 120 na godzinę .Nigdy więcej .Kota serwisuje na czas na orginalnych olejach i częściach jak narazie jest OK.
Pozdrawiam.
Tytuł: Odp: Silniki
Wiadomość wysłana przez: Jaguar Parts w Maj 04, 2016, 12:38:46 pm
Też miałem S type 2.7 z 2007r  :) Kupiłem go jako 4 latka a od 3 lat jeździ nim mój tata  :-V Problemów z DPF nie ma bo jeździ tylko na trasy
Tytuł: Odp: Silniki
Wiadomość wysłana przez: Witek w Maj 04, 2016, 13:17:37 pm
Proszę o pomoc czym różnią się w kotach S,XF ,diesle 2.7 ,3, 2,2 dlaczego 2,7 w Range rower i XF wszyscy chwalą a w S typie nikt go nie chce?
Sorki za 2.2 od kjedy Ford kupił Jaguara pchają Francuskie silniki gdzie sie da .