FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: Witek w Maj 04, 2016, 11:33:56 am
-
Proszę o pomoc czym różnią się w kotach S,XF ,diesle 2.7 ,3, 2,2 dlaczego 2,7 w Range rower i XF wszyscy chwalą a w S typie nikt go nie chce?
-
A kto niby chwali 2.7 w XF czy Range Roverze ? :o 2.7 w XF to ten sam silnik co w X350 czy w S typie (po 2005r). W RR silnik nieco się różni bo ma tylko 1 turbinę i jest słabszy...jednak tak samo się te silniki psują w każdym modelu. Ogólnie jak dbasz tak masz ale pewna doza niepewności jest bo nawet zadbane potrafią wyzionąć ducha. Znam auta, w których silnik się pożegnał przy ok 60tyś km a znam i takie, które mają ponad 400tyś nalatane.
Reasumując. Bardzo fajny silnik póki jest sprawny. Miałem 3 Jagi z tym silnikiem
-
Ja mam S typa 2,7 z 2007 roku i nie mam pretensji do niego ,denerwował mnie kiedy wypalał DPF-a ,bałem się że coś się pieprzy ,kjedys miałem mondeo 2litry TDCI to było bagno ,potrafił wyłączyć turbo przy 120 na godzinę .Nigdy więcej .Kota serwisuje na czas na orginalnych olejach i częściach jak narazie jest OK.
Pozdrawiam.
-
Też miałem S type 2.7 z 2007r :) Kupiłem go jako 4 latka a od 3 lat jeździ nim mój tata :-V Problemów z DPF nie ma bo jeździ tylko na trasy
-
Proszę o pomoc czym różnią się w kotach S,XF ,diesle 2.7 ,3, 2,2 dlaczego 2,7 w Range rower i XF wszyscy chwalą a w S typie nikt go nie chce?
Sorki za 2.2 od kjedy Ford kupił Jaguara pchają Francuskie silniki gdzie sie da .