FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XF (2008 - obecnie) => Wątek zaczęty przez: Rune w Maj 01, 2016, 21:45:57 pm
-
Witam WSZYSTKICH.
Planuje zakupić Jaguara XF 2009r+ z UK na licytacji auto może być dla mnie nawet lekko puknięte.
Tylko nasuwa się pytanie:
-czy to się opłaca ? (Auto chce zrobić pod siebie nie mam zamiaru go sprzedawać )
-Jak z przełożeniem kierownicy z prawej na lewą czy w tym modelu są jakieś większe problemy z tym??
-Co dokładnie trzeba wymienić oprócz lusterek świateł deski rozdzielczej.
-Jak wygląda elektryka czy wszystkie kabelki są odpowiednio długie aby dać je na drugą stronę ( nie chciał bym aby Jag mi się zapalił)
Czy ktoś podjął się takiej operacji i mógłby mi pomóc z góry dziękuje :) :-tylko
-
światła przednie i tył przeciwmgielne jeśli jest jedno to jest po złej stronie
wycieraczki szyby
lusterka
tapicerka drzwi
fotele przednie
elektryka bardzo duża jej cześć w drzwiach i desce rozdzielczej nawet sterowanie lusterek działa inaczej, kable nie starczą do zmiany strony
decha cała oczywiście
układ kierowniczy cały
pedały hamulec gaz, inne mocowania i kształt ramion
układ hamulcowy serwo i przewody
przewody wody i klimy
i jeszcze trochę prac blacharskich np grodź silnika plus kilka mocowań
i wiele kłopotów w trakcie użytkowania jak ktoś po drodze coś z paprze
problem z zarejestrowaniem wcale nie jest tak łatwo
jednym słowem można. tylko po co ?
gdyby to był rocznik 2015 to może miało by to sens bo to zawsze taniej niż kupić u nas europejczyka
-
Dzięki BRACIE
Jeżeli napisałeś mi aż tyle czy mógłbyś mi poddać cenne jaka wyjdzie za całość w zł, jeżeli nie byłby to dla CB jakiś duży problem :)
Nie jestem jakimś bogaczem. Na 2015 mnie nie stać max 2012 :)
-
Witam jeżeli ten XF z 2009 roku to jest 2.7 td ,czy silnik był serwisowany?????jeśli nie to czeka Cię serwis silnika ,jak na Polske spory koszt .
-
cena jak Ci ją napisze to pomyślisz że na głowę upadłem i coś mi sie przestawiło poszukaj wszystkich klamotów łącznie z grodzią i dodaj do tego robociznę od 5 tysi bo są tacy co za tyle może zrobią tylko pewnie nie najlepiej
-
2.7 nieeee 3.0+ :-yipee
-
Jeżeli to 3 litry motor serwis podobny koszt ,ja mieszkam w Anglii od 15 lat ,znam te wozy na codzień.
-
kolego Witek my piszemy o przerobieniu auta z anglika na Europe więc silnik nas nie obchodzi
-
Pi razy oko trzeba liczyć 15 kawałków. Ogólnie nie opłacalne bo można zrobić za dużo fuck'upów, a nie wierzę że wszystko będzie działać zaraz po przeróbce. Będziesz sie ciułał z poprawkami spoko z pół roku.
-
Trochę roboty jest. chyba już lepiej kupić bitego w EU :-hehe
-
Artur 15 tysi to masz lampy przekładnie i lusterka i pedały i pare pierdół a gdzie reszta cała deska wentylator nawiewy to XF nie s typ
-
W sumie też fakt. Lepiej kupić rozbitka mlodszego rocznikowo. Tylko tez bez przesady z tym rozbiciem bo to relatywnie też nie małe koszty ogarnąć nawet lekko stuknieta fure
-
pewnie można zrobić XF za ok 20 tysi ale to taka szmatoplastyka będzie i w dowodzie ostatni właściciel sobie dopisać można bo już nie sprzedaż klamora za normalne pieniądze