FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Jagmarket => Znalezione na allegro, ebay itp. => Wątek zaczęty przez: Micha³Zet w Kwiecień 24, 2016, 18:07:59 pm
-
Cześć.
Rozglądając się za X300 znalazłem coś takiego:
(http://img18.allegroimg.pl/photos/oryginal/61/33/04/23/6133042362_6)
http://allegro.pl/jaguar-xjr-x300-1997-i6133042362.html (http://allegro.pl/jaguar-xjr-x300-1997-i6133042362.html)
Czy ktoś z Was zna samochód?
Po opisie widzę ktoś z JCP musiał go posiadać.
Bać się czegoś w tym egzemplarzu?
Nie chciałbym wdepnąć na minę. Prawie 20 lat. Bać się rdzy?
-
Auto wygląda na 94 lub początek 95 roku. Albo został zarejestrowany dopiero w 97 roku albo posiada elementy ze starszego auta.
Całe auto malowane.
-
Tak, i z tyłu coś z drzwiami nie bardzo, ale dla mnie ok, opis szczery, zawiera to co zauważył choina że roczniki jakieś niepewne, że glowboxu nie ma, czyli schowka na rękawiczki. Moim zdaniem jest opisany rzetelnie, i szczerze. Jeden znany moderator jest z łodzi, i niewaskieauto. Może z nimi w układ wejdziesz, to coś "opatrzą". Dokładnie nie czytałem i nie oglądałem. Wstępnie jest fajny. Cała akcja rocznika opisana ponoć w dokumencie z Niemczech.
-
auto całkiem dobrze wygląda rzeczowo opisane zobaczyć można na żywo tylko nie wiem co z tą blondyną bo tak jakby była razem z autem do sprzedania szpilki ma niezłe
-
Nie żebym się z tego nabijał, ale naprawdę do dziś nie jestem w stanie pojąć w jaki racjonalny sposób na podstawie zdjęcia jesteście w stanie obiektywnie oceniać czy auto było malowane czy nie, nie widząc go na oczy?
Paski przypominają bardziej wersję Sovereign niż XJR. Przypominają ponieważ są za grube.
XJR powinien mieć 3 paski z boku auta. 1 cienki pod przetloczeniem i 2 szersze nad listwą.
-
Dziękuję za odpowiedzi :-super
OVO, jak długo go miałeś?
Jakie mankamenty miał gdy go sprzedawałeś?
Możesz coś powiedzieć o owych mankamentach?
Jaki był stan karoserii, podwozia?
Choina ma rację z paskami. :-R
Co do kobiety ze zdjęcia, to mam najcudowniejszą na świecie i nie zamienię za żadne skarby. ;D
-
Ovo, jeszcze dwa pytania:
Kiedy go kupiłeś?
Ile nim zrobiłeś kilometrów przez te 7 lat?
-
Na papierze widać różnicę w mocy, ale na filmiku tutaj, że ma moc http://youtu.be/8IvhVFH31Gw
-
auto całkiem dobrze wygląda rzeczowo opisane zobaczyć można na żywo tylko nie wiem co z tą blondyną bo tak jakby była razem z autem do sprzedania szpilki ma niezłe
W końcu ktoś zauważył "wyposażenie dodatkowe" ;D szpilki :- pojecia... jaka fajna łydka :-chyt
-
Lakier się widzi od razu, czasem specjalnie łatwiej zobaczyć ze zdjęcia niż na żywca. Wprawa, i trochę znajomości tematu. A co do tego auta, mówiłem że jestem za. Masz nawet opinie właściciela, który zna to auto doskonale. Więc nie ma co za długo zwlekać, bo nie tylko Ty czytasz forum.
-
Witam
Mój ulubiony temat został poruszony na forum :-K :-hehe :-K :-hehe :-K "PASKI". Normalnie można byłoby powieść o tym napisać ;D
-
Jeśli chodzi o paski to mam taki mętlik w głowie, że sam nie wiem co powinno być, a czego nie oraz gdzie i jak powinny wyglądać - ile ludzi tyle opinii...
Poniżej przesyłam link, a w nim troszkę wiedzy "paskowej" w modelu x 308
http://www.jaguar.org.pl/2016/04/przewodnik-dla-kupujacego-jaguara-x308.html (http://www.jaguar.org.pl/2016/04/przewodnik-dla-kupujacego-jaguara-x308.html)
-
Jeśli chodzi o paski to mam taki mętlik w głowie, że sam nie wiem co powinno być, a czego nie oraz gdzie i jak powinny wyglądać - ile ludzi tyle opinii...
Poniżej przesyłam link, a w nim troszkę wiedzy "paskowej" w modelu x 308
http://www.jaguar.org.pl/2016/04/przewodnik-dla-kupujacego-jaguara-x308.html (http://www.jaguar.org.pl/2016/04/przewodnik-dla-kupujacego-jaguara-x308.html)
Ja w głębokim poważaniu mam paski, po prostu cieszę się z codziennej jazdy swoim autem.
-
@jazabek wacław, to jest zdrowe podejście do tematu :-za
-
Ja osobiście bardzo ostrożny byłbym w wypowiedziach na temat auta którego nie widziałem tylko na podstawie zdjęć na których nie widać "świętych pasków wyroczni ostatecznej". Trochę nie tedy droga. Dlaczego?
1. Forum jest idealną platformą do wymiany uwag, opinii i informacji ale sprawdzonych i wiarygodnych. Każdy użytkownik forum zwracając się o pomoc, w tym czy innym temacie liczy na prawdziwą, sprawdzoną i obiektywną informację, a ciężko jest na takową liczyć, skoro opinie opierają się na podstawie umiejętności fotografii sprzedającego.
2. Owe paski były opcją podczas zamówienia nowego auta, informacja uzyskana od samego Tadeusza Jelec podczas spotkania na mazurach, więc to czy auto je ma czy nie nie jest punktem wyjścia do niczego. Mogę w najdroższym warszawskim serwisie lakierniczym wyremontować blacharsko samochód odtworzyć długość i szerokość pasków, zrobić zdjęcia obrobić je delikatnie w fotoshop, wrzucić na forum i jaka będzie opinia?
Rafał jest dokument wydany przez Jaguara jak powinny wyglądać paski w X300 czy X308 w zależności od wersji. Jaka powinna być ich grubość, odstęp, kąt cięcia itp. Ty piszesz że p. Jelec twierdzi że to była opcja. Krzysiek Chacała podobno rozmawiał z pracownikiem fabryki, który sprawdza auta czy są zgodne z zamówieniem i ten pan twierdzi że były bez i z. Zgadza się, wychodziły bez na Amerykę, a na Europę z paskami.
20 letnie auto powinno mieć około 100 mikronów grubość lakieru. Ciekawe ile ma auto z tematu. Podejrzewam że powłoka będzie grubsza, bo mimo uzupełnienia jednego paska przez ciebie, powinien mieć jeszcze 2 paski niżej. I to jest podejrzane dlaczego ich nie ma. Dlatego zwracam uwagę na to, alby potencjalny zainteresowany zwrócił na to uwagę przy oględzinach auta. To że auto było całe lakierowane nie dyskwalifikuje go, ale warto wiedzieć dlaczego.
Ja w głębokim poważaniu mam paski, po prostu cieszę się z codziennej jazdy swoim autem.
Teraz masz w głębokim poważaniu, ale jak auto kupowałeś prosiłeś o ocenę. Ze zdjęć wyszło (jak dobrze pamiętam) lewy przedni błotnik malowany. Podczas oględzin na żywo potwierdziłeś to co ci napisałem.
-
Ja w głębokim poważaniu mam paski, po prostu cieszę się z codziennej jazdy swoim autem.
Teraz masz w głębokim poważaniu, ale jak auto kupowałeś prosiłeś o ocenę. Ze zdjęć wyszło (jak dobrze pamiętam) lewy przedni błotnik malowany. Podczas oględzin na żywo potwierdziłeś to co ci napisałem.
[/quote]
Dokładnie taka sytuacja miała miejsce, dziękuje za pomoc. Piszemy tu o 20 letnim aucie, więc cieżko wymagać perfekcyjnego stanu za około 20 tyś., teraz np. nie mam pasków bo zniknęły po naprawie nadkoli. Mam auto już 5 lat, i uważam że jest wiele ważniejszych rzeczy, które trzeba sprawdzić.
-
Kurde malowałem swojego grata i co teraz ?????? namalować paski czy nie namalować :- pojecia oto jest pytanie ??????
Jak żyć jak żyć :-zly tyle dylematów.
-
Maluj i nie marudź. ... albo nie! bo znów pierwsze miejsce świśniesz. :-clap
-
konik dawaj dwa pasy przez maske dach i zakończ na tylnym zderzaku
-
"niewaskieauto" panie (śledzikuje) mam lepszejszego plana :-chyt
Założę dres ten kościołowy. Wiesz taki firmowy 8)