FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: Basspl w Kwiecień 12, 2016, 14:21:56 pm
-
Mam delikatne ryski i odpryski od kamieni, ktore and mnie iryruja. Chcialem zdemontowac I oddac do lakiernika. Jak sie trztmaja, na zatrzaski?
-
Na zatrzaski sa. Jakos od dolu trzeba podwazac i powoli w stronr góry i powinno zejść
-
Ok, dzieki wielkie 😊
-
Jak nie chcesz sobie połamać uchwytów montażowych to nawet nie próbuj demontować obudowy z zamontowanym wkładem lusterka i podważając ją po obwodzie. Połamanie zaczepów - gwarantowane.
Jak chcesz zdemontować w całości należy najpierw zdemontować wkład lusterka (ja demontuję tak, że najpierw ustawiam lusterko w pozycji maksymalnie schowanej w stronę szyby, tak, żeby była duża szczelina pomiędzy wkładem lusterka a obudową i podważam palcami lub plastikową łyżką). Po demontażu wkładu (odpinamy przewody od podgrzewania) dokładnie widać, gdzie są zaczepy od obudowy - podważasz plastikową łyżką i masz obudowę w ręce. Cierpliwość i odpowiednia temperatura w pomieszczeniu/na polu i bez problemu bez szkód zdemontujesz.
-
kibice zdejmują całe lusterka, nogą. hihihih
-
Udało się :) podwazyłem i przesuwałek plastikowa łyżkę, wysoczyło, i nic sie ni połamało :D ale, ze zobaczylem jak to jest zrobione, drugie wykonałem jak mowisz. wklad lusterka przekrecilem i srubokretem od srodka poluzowalem zaczepy, ze samo wyskoczylo :) lusterka w kolorze czarnym, jak felgi, oraz w maju szyby. no i szukam ładnej lotki na klapę, ale nie jak w R-ce tylko mniejsza, nie moge znalezc...
https://spoilernation.com/2005-2008-jaguar-s-type-sport-style-rear-trunk-lip-spoiler.html taki mi się widzi, z tym, że czarny.
-
hahah, felgi tak malowałem ponad dwadzieścia lat temu...