FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: Arkus2 w Kwiecień 05, 2016, 20:16:04 pm
-
Witam!
Czy ktoś może potwierdzić lub zaprzeczyć czy skrzynia z X-typa 2002 3.0 o numerze vin SAJAC51LX3WD06940 spasuje do S-typa z 2001 r 3.0 nr vin SAJAA01L91FM16879
Albo gdzie mogę to sprawdzić czy w ASO?
Będę bardzo wdzięczny.
Pozdrawiam
Arkus
-
Nie pasuje. Tam sa inne skrzynie w tych modelach
-
tak dla peweności bo nie napisałem chodzi o automat
-
kolego masz choć trochę pojęcia o mechanice jaki napęd jest w esce a jaki w iksie ułożenie silnika w esce wzdłużne w iksie poprzeczne co ty tam chcesz zrobić
-
Nie ma szans, żadnych, nawet nie oglądaj, zmarnujesz czas. Ogarniam właśnie skutki wielkiego wybuchu mojej skrzyni, nawet od S do S nie zawsze pasuje.
-
Nie zamierzam nic na siłę, tylko sprzedawca się upiera, że pasują.
A w takim razie czy jest sens kupowania skrzyni bez konwertera? mam taką na oku a mój konwerter właśnie wrócił z regeneracji i mam na niego gwarancje. Ma właściwe znaczenie zamienianie konwerterów? bo gdzieś doleciały mnie słuchy, że lepiej ich nie zamieniać.
-
Daj sobie spokój z handlarzami masz konwerter po regeneracji i bardzo dobrze co potrzebujesz jeszcze i do jakiej maszyny
-
Daj sobie spokój z handlarzami masz konwerter po regeneracji i bardzo dobrze co potrzebujesz jeszcze i do jakiej maszyny
Gość ma anglika jeszcze na chodzie i go chce sprzedać na części nie jest handlarzem no ale skoro nie pasuje to po temacie.
A potrzebna skrzynia motor 3.0 rok 2001 Jaguar S-type. W mojej coś trze ale póki trze jest napęd jak cichnie to traci napęd. Po różnych konsultacjach z "mechanikami" oraz firmą zajmującą się konwerterami przekonano mnie, że to konwerter ale po złożeniu zregenerowanego jest bez zmian. Samochód jak zimy pokonuje około 1km i traci napęd. Po zgaszeniu i odczekaniu kilku sekund znowu jedzie ale za każdym razem dystans jest coraz krótszy. Magikowi od komputerów nie udało się połączyć ze skrzynią i szczytać błędy. Dlatego szukam skrzyni. Ci od konwertera twierdzą, że mogą do niego jeszcze raz pozaglądać skoro usterka dale jest... tylko kto zapłaci za wymianę? A w tej chwili nawet już nie mogę wyjechać z garażu bo nie da się ruszyć lewarka. Może to przez brak paliwa, bo palę go co jakiś czas żeby nie zardzewiał a rezerwa świeci już od dawna.
-
To jest nas dwóch, hahahahha, identyczna akcja, z tym że ja się łączyłem z komputerem, mam nówkę konwerter robiony w Krakowie, i od poniedziałku znów szukam skrzyni, bez konwertera, takiej jak ty, 5r55n czy 5n55r zawsze to mylę. Po wymianie stoi jak wryty, to samo co wcześniej, szurało przestało aż wielce wybuchło, i pozamiecione.
-
Jędrzej w XK 4.0 śmiga spięte fabrycznie z 5hp24 może w tą stronę należało by pójść :)
-
Ja mam S-type, i z XK mnie nie robi, to elektronika nie zadziała, to rozstaw śrób (flansza), to to, to tamto... Jak by był pewniak, to co innego.
-
te skrzynie to porażka. W mojej coś zaczynało wyć zmieniała biegi idealnie powiedzieli że konweter zregenerowali i dopiero teraz jest lipa stuka szarpie wyje piszczy. Trzeci raz już bedą ja poprawiać a za każdym razem jest gorzej :)