FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION

Dział Techniczny => X-TYPE (2001-2010) => Wątek zaczęty przez: Andrzej74 w Kwiecień 03, 2016, 16:38:38 pm

Tytuł: Zanik wspomagania kierownicy po naciśnięciu sprzęgła w 2,0D
Wiadomość wysłana przez: Andrzej74 w Kwiecień 03, 2016, 16:38:38 pm
Ostatnio mam problem mianowicie wciskając sprzęgło auto traci wspomaganie układu kierowniczego   i ogólnie jakby ciężej chodziła kierownica . Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy.
pozdrawiam Andrzej
Tytuł: Odp: Zanik wspomagania kierownicy po naciśnięciu sprzęgła w 2,0D
Wiadomość wysłana przez: niewaskieauto w Kwiecień 03, 2016, 16:46:02 pm
a ile obrotów ma silnik na wolnych na obrotomierzu
Tytuł: Odp: Zanik wspomagania kierownicy po naciśnięciu sprzęgła w 2,0D
Wiadomość wysłana przez: Andrzej74 w Kwiecień 03, 2016, 17:03:14 pm
ok 1000-1200
jak odpalony bez gazu to 750
Tytuł: Odp: Zanik wspomagania kierownicy po naciśnięciu sprzęgła w 2,0D
Wiadomość wysłana przez: Wujek Karol w Kwiecień 03, 2016, 17:37:15 pm
po wciśnięciu sprzęgła obroty spadają?
Tytuł: Odp: Zanik wspomagania kierownicy po naciśnięciu sprzęgła w 2,0D
Wiadomość wysłana przez: niewaskieauto w Kwiecień 03, 2016, 17:40:57 pm
to nie jest źle, teraz jeszcze pytanie na postoju wspomag działa
Tytuł: Odp: Zanik wspomagania kierownicy po naciśnięciu sprzęgła w 2,0D
Wiadomość wysłana przez: Andrzej74 w Kwiecień 03, 2016, 17:51:51 pm
nie po wciśnięciu sprzęgła obroty nie spadają , na postoju działa ciężej ale po naciśnięciu sprzęgła  całkowicie zanika że prawie kierownicą nie idzie ukręcić,  płyn do wspomagania jest na minimum
Tytuł: Odp: Zanik wspomagania kierownicy po naciśnięciu sprzęgła w 2,0D
Wiadomość wysłana przez: niewaskieauto w Kwiecień 03, 2016, 18:05:02 pm
dziwne aż nie możliwe sprzęgło i wspomaganie 
Tytuł: Odp: Zanik wspomagania kierownicy po naciśnięciu sprzęgła w 2,0D
Wiadomość wysłana przez: Andrzej74 w Kwiecień 03, 2016, 18:08:08 pm
sprzęgło jest dobre bo auto dobrze ciagnie
Tytuł: Odp: Zanik wspomagania kierownicy po naciśnięciu sprzęgła w 2,0D
Wiadomość wysłana przez: Driv3rrrr w Kwiecień 03, 2016, 20:39:59 pm
Chore to jakieś bo jedno z drugim nie ma nic wspólnego. Wlej plynu na MAX i zobacz jak będzie i czy aby na pewno obroty nie opadają jeszcze
Tytuł: Odp: Zanik wspomagania kierownicy po naciśnięciu sprzęgła w 2,0D
Wiadomość wysłana przez: niewaskieauto w Kwiecień 03, 2016, 21:27:05 pm
bo co ma wciśnięte sprzęgło do wspomagu, a nic, więc gdzie szukać logiki
dolej płynu i jedz do chłopaków od przekładni może coś znajdą manometr w przewód i ciśnienie z pompy do sprawdzenia
Tytuł: Odp: Zanik wspomagania kierownicy po naciśnięciu sprzęgła w 2,0D
Wiadomość wysłana przez: Andrzej74 w Kwiecień 04, 2016, 21:30:34 pm
Podejrzewam że w momencie wciskania sprzęgła  zawsze zmniejsza się gaz , pompa dostaje mniejsze obroty i szwankuje  prawdopodobnie koniec pompy.
Tytuł: Odp: Zanik wspomagania kierownicy po naciśnięciu sprzęgła w 2,0D
Wiadomość wysłana przez: Driv3rrrr w Kwiecień 04, 2016, 21:52:19 pm
Dexron III tam wchodzi. Jaki kupisz to będzie ok tak naprawdę.
Tytuł: Odp: Zanik wspomagania kierownicy po naciśnięciu sprzęgła w 2,0D
Wiadomość wysłana przez: niewaskieauto w Kwiecień 04, 2016, 21:58:37 pm
po to pytałem o obroty na biegu jałowym czy nie są za niskie ,pisałem też o sprawdzeniu ciśnienia dolej cokolwiek atf lll może być bez znaczenia jedz sprawdź ciśnienie będziesz wiedział co robić dalej bo może to wina padającej pompy 
nie pisz posta pod postem użyj opcji zmień
Tytuł: Odp: Zanik wspomagania kierownicy po naciśnięciu sprzęgła w 2,0D
Wiadomość wysłana przez: Andrzej74 w Kwiecień 04, 2016, 22:05:34 pm
Dziękuję za porady