FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => X-TYPE (2001-2010) => Wątek zaczęty przez: Andrzej74 w Kwiecień 03, 2016, 16:38:38 pm
-
Ostatnio mam problem mianowicie wciskając sprzęgło auto traci wspomaganie układu kierowniczego i ogólnie jakby ciężej chodziła kierownica . Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy.
pozdrawiam Andrzej
-
a ile obrotów ma silnik na wolnych na obrotomierzu
-
ok 1000-1200
jak odpalony bez gazu to 750
-
po wciśnięciu sprzęgła obroty spadają?
-
to nie jest źle, teraz jeszcze pytanie na postoju wspomag działa
-
nie po wciśnięciu sprzęgła obroty nie spadają , na postoju działa ciężej ale po naciśnięciu sprzęgła całkowicie zanika że prawie kierownicą nie idzie ukręcić, płyn do wspomagania jest na minimum
-
dziwne aż nie możliwe sprzęgło i wspomaganie
-
sprzęgło jest dobre bo auto dobrze ciagnie
-
Chore to jakieś bo jedno z drugim nie ma nic wspólnego. Wlej plynu na MAX i zobacz jak będzie i czy aby na pewno obroty nie opadają jeszcze
-
bo co ma wciśnięte sprzęgło do wspomagu, a nic, więc gdzie szukać logiki
dolej płynu i jedz do chłopaków od przekładni może coś znajdą manometr w przewód i ciśnienie z pompy do sprawdzenia
-
Podejrzewam że w momencie wciskania sprzęgła zawsze zmniejsza się gaz , pompa dostaje mniejsze obroty i szwankuje prawdopodobnie koniec pompy.
-
Dexron III tam wchodzi. Jaki kupisz to będzie ok tak naprawdę.
-
po to pytałem o obroty na biegu jałowym czy nie są za niskie ,pisałem też o sprawdzeniu ciśnienia dolej cokolwiek atf lll może być bez znaczenia jedz sprawdź ciśnienie będziesz wiedział co robić dalej bo może to wina padającej pompy
nie pisz posta pod postem użyj opcji zmień
-
Dziękuję za porady