FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XJ Seria I do III (1968-92) => Wątek zaczęty przez: alabama w Marzec 30, 2016, 14:41:25 pm
-
cześć ,
jestem nowy na forum .Po zimie zabrałem się za kilka rzeczy na które nie było czasu w zeszłym roku.
Pozostała jedna rzecz z którą mój mechanik nie potrafi sobie poradzić :
Zawór nagrzewnicy trzeba było wymienić na nowy bo ciekł. Okazało się że nowy się nie sprawdza .Jest to zawór na podciśnienie a poprzedni był mechaniczny. Widocznie jeden z poprzednich właścicieli miał problemy z zakupem oryginalnego zaworu nagrzewnicy na podciśnienie i kupił taki mechaniczny. Przy okazji wyjaśniła się zagadka co to jest tak dziwna wajcha przy tunelu środkowym od strony pasażera (wajcha z linką otwiera i zamyka zawór ).Teraz może być tylko w pozycji otwartej i jest gorąco w aucie.
Mechanik nie może sobie poradzić z lokalizacją przewodu ( czy miejsca z którego on powinien wychodzić ) aby podłączyć zawór.
Proszę o poradę , może macie jakiś schemat instalacji podciśnienia ?
silnik chodzi już równo na wszystkie cylindry
-
Przewody podciśnienia zlokalizowane są pod wewnętrzną deską na podszybiu trzeba odkręcić wkręty nad zegarami i schowkiem.
-
Witam schematy podesle w piatek wieczorem. Pozdrawiam!
-
http://andthatsjazz.org/jaguar/skjagtech/aircon-schematics-mk21.pdf (http://andthatsjazz.org/jaguar/skjagtech/aircon-schematics-mk21.pdf) Schematy w linku.
-
Jankes / Jagus123
dziękuję bardzo za pomoc! - jadę z tym do mechanika
jestem mile zaskoczony ,że tak szybko otrzymuję się tu pomoc .
mam jeszcze drugiego jaga XJ40- i jeszcze kilka problemów to wykorzystam życzliwość :-thank
sam dopiero nabieram doświadczenia