FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: Witek w Marzec 30, 2016, 08:15:12 am
-
Pytanko czy można wyczyścić zawory EGR ?
-
Naturalnie ze tak. Nawet powinno sie je ogarnąć
-
można na kilka sposobów wystarcza na około rok
-
wyczyścic i zatkać to cholerstwo, tylko czy w takim roczniku komputer nie będzie marudził.
-
Trzeba poprzez soft usunąć dane na jego temat. Aczkolwiek póki dobry to sie nie rusza. Akurat w dieslu wada jest jedna - brudzi dolot. Poza tym same plusy
-
jak zatkasz będą jaja to nie golf 3 tdi
-
Nie wiem czy to dotyczy też 2,7, ale przy 2,0d (X-type) zatkałem i przez kilka lat było ok - mniej kopcił, komputer nie wywalał błędu, a wcześniej przed zatkaniem - czyszczenie co pół roku i użytkowanie według schematu - mocniej kopcił, aż komp wywalał błąd i czyszczenie EGR, na trochę spokój, kopcenie i bład..itd
-
ani laguna dci, nie ma jakiegoś sposobu? emulatora na to dziadostwo, żeby sobie silnika nie zatruwać ? Spaliny są dla niego niezdrowe, nieekologiczne! Zatruwają kotka...
-
ten 2.7 jest zryty i widzi błąd po zatkaniu temat przerabiany kilka razy zostaje tylko wywalenie ze sterownoka
-
Zdaje się że można odpiąc i pozatykać egry i wszystko gra.Jednak interesuje mnie co powoduje że komp silnika te zawory otwiera lub zamyka?Jakis odczyt sondy czy co?Może z DPFa?Bo przyczyna w ligice kompa musi miec swój skutek i usuwać przyczynę,jeśli nie usuwa to powinien wywalić błęda?Jeśli dobrze myslę to bez wywalenia egra ze świadomości kompa się obyć nie może.Czytełem że kolega Zdrapcioch miał problem z tym i po wyjęciu wtyczek wszystko grało tylko check zaświecał mu się w sposób nielogiczny.Ciekawe jak to jest.Czy ktoś słyszał o jakichś emulatorach egr-a?Zrobić coś takiego nie byłoby wielkim problemem,pod warunkiem że jakiś czujnik w DPFie albo sonda albo inne ustrojstwo :P nie wywali.
-
http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/po-co-w-silniku-zawor-egr-czyli-klopotliwy-ekologiczny-dodatek/21xegn (http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/po-co-w-silniku-zawor-egr-czyli-klopotliwy-ekologiczny-dodatek/21xegn)
to tylko jeden artykuł ale coś może wyjaśni
w jednostkach 2.0 da rade zatkać w tym 2.7 niestety nie za mądre bydle ale można go usunąć z kompa na stałe, zawór zamknięty program zmodyfikowany i po sprawie coś takiego robi firma w poznaniu
-
Na ma uja we wsi na samo zatkanie egr w 2.7. Niestety trzeba zrobić tak jak wąski pisze. Ich otwarcie zależy od wielu czynników. Samo zatkanie spowoduje check i możliwy nawet spadek osiągów bo silnik wpadnie w tryb awaryjny
-
dokładnie po zamknięciu tryb awaryjny i koniec jazdy a dpf dostaje od razu po dupie i koszta rosną sprawdziłem osobiście
-
Czyli emulator zamiast głowicy zaworu na nic?
-
jak chcesz to spróbuj
-
Na razie wszystko gra ,teoretyzuję na wypadek W.
-
nie wywołuj wilka z lasu
-
Ekologia cholerna... :-zly rany jak mnie to wrrwia.. w dci renówkowym udało mi się jakimś cudem znaleźć kogoś kto nie martwi się o foki i misie, tylko o mój silnik i mi to zatkał świństwo.