FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: Witek w Marzec 25, 2016, 22:30:16 pm
-
Biały dymek z pod maski ,w tym czasie silnik pracował nie równo trwało to kilka sekund na postoju ,czy miał ktoś podobny przypadek ?Teraz jest wszystko OK :- pojecia
-
Webasto nie oszalało? Działa Ci normalnie przez zimę, czy nie działa w ogóle? Miałeś już tego Jaguara zeszłej zimy, albo na wczesną wiosnę?
-
Tak mam dwa i pól roku ,dowiedziałem się że te silniki były montowane w pierwszych XF-ach i być może że włączyło się wypalanie DPF-a?
-
może tak być już sie z tym spotkałem
-
Kupiłem nowy DPF sensor zobaczę co mi teraz pokaże ?
-
Po wymianie czujnika DPF komp pokazuje że podczas ostatniej jazdy z Cambridge do Braintree około 100 km dwa razy było wypalanie filtra DPF pierwsze nie do końca drugie w 100%,nie rozumiem nigdzie nie stawałem jechałem 160 czasami 200 km/h.około pół godziny.
-
A wiesz kolego jakie warunki jazdy trzeba spełnić aby się wypalanie powiodło. Nic nie sugeruje pytam tylko
-
którędy jechałeś 200 ?nic się nie boisz?
-
Może łącznik (są dwa) elastyczny przed katalizatorem jest już nie do końca szczelny i tamtędy puścił Ci dymek?
-
to nie prędkość auta ma znaczenie tylko prędkość obrotowa silnika
-
Witam i ponownie biały dymek z pod maski ,w tym czasie nierówna praca silnika ,pytanko czy ten silnik ma WEBASTO?
Czy kotś miał podobny problem?.
-
Nie webasto lecz dogrzewacz,działa prawie tak samo.Dymek -norma,nierówna praca silnika-chyba niezwiązana z pracą dogrzewacza.
-
Znalazłem na stronie XF-a 2.7 td ,kolanko między katalizatorem a rurką do filtra DPF ma elastyczny łącznik który ma prawo pęknąć kiedy komputer włączy wypalanie DPF-a jest większa dawka paliwa bardziej kopci ,jedyna logika ?