FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => X-TYPE (2001-2010) => Wątek zaczęty przez: badziej w Marzec 23, 2016, 15:22:36 pm
-
Witam. Mam pytanie odnosnie jaguara x type 2.5 v6, czy w waszych kotach tez jest wysokie cisnienie w zbiorniku wyrownawczym. Czy ktos wie jakie powinno byc w ukladzie?
-
Ale co to znaczy wysokie ciśnienie w zbiorniczku? Czy oprócz tego masz twarde przewody??
-
po kilkuminutowej jezdzie bez szalenstw i odkrecenu lekko korka w zbiorniku wyrownawczym syczy
samochod wlasnie stoi u mechanika (wymiana zawieszenia) i on stwierdzil ze jest za wysokie cisnienie ale sam nie wie czy ten uklad pracuje wlasnie pod takim cisnieniem czy cos jest nie tak.
-
Zawsze zasyczy jak sie płyn rozgrzeje. Tworzy się jakieś tam ciśnienie. Trzeba zobaczyć czy po jeździe nie twardnieją przewody
-
mechanik wyklucza uszcelke i termostat, auto nigdy nie zlapalo wysokiej temperatury nawet przy upalach, pozatym jest jeszcze lpg i silnik pracuje na gazie rowniutko. Z ogrzewaniem tez nie ma problemow. Stad moje pytanie czy w innych kotach tez tak sie dzieje, bo moze to jest prawidlowe cisnienie pracy tego ukladu.
-
Ciśnienie będzie zawsze korek jest od tego żeby nie było za duże jak nic się nie dzieje to nie ruszać