FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XF (2008 - obecnie) => Wątek zaczęty przez: Waszka w Marzec 22, 2016, 17:56:52 pm
-
Witam czy w tylnych kolach sa klocki chamulcowe z czujnikami?
-
Jeden na os
-
Jak jeden przepraszam za otograficzny blad pisalem na czujce:-)
-
Czujnik jest tylko w kole prawym na klocku wewnętrznym ale nie wszystkie XF są w niego wyposażone.
-
Dziekuje
-
Czy wiecie jakiej marki kupic klocki nie wazna jest cena mozecie polecic cos dobrego?
-
Textar, Ferodo, Jurid. Do Jaga tylko to bym wsadził
-
Powiedz mi kolego czy czujniki tez musze kupic do klockow bo tak slyszalem ze sa osobno?
-
Oryginał Jaguara z przodu Jurid a z tyłu ATE. Czujnik jest osobno.
-
Polecałbym ATE ,w wielu autach na pierwszy montaż.Jednak sam kupuję oryginalne OEM Jaguara na ebuy-u ok. 50 funtów do tego czujnik zużycia klocków ok. 10 funtów plus przesyłka, to jednak połowa kosztów tego co w ASO jaga .Na czujnikach można zaoszczędzić nie zajeżdżać klocków do końca i przełożyć je do nowych klocków jak nie są przegrzane.Jak się pokaże komunikat to jest po ptakach bo czujki są dwu pinowe i przetarty drucik przerywa obwód i wyskakuje błąd.Jak nie ma czujników /nowych/ to można stary obciąć przy kostce i skręcić przewody zaizolować i blędu już nie ma tylko trzeba uważać żeby nie zjechać do blachy klocków bo tarcze bedą do wymiany.
-
ATE to pakowacz (czasem ze swoja wlepka) . Oni robią tylko systemy. Nie zajmuja sie produkcja klockow czy tarcz
-
Od ok 2 tys km świeci mi się info o cienkich klockach. Byłem u mechanika, mówi, że jeszcze daleko do końca klocka i szkoda wymieniać. Hmm... Trochę szkoda. Tylko skąd wiedzieć kiedy jest to" już "?
-
Jeszcze dużo to ile milimetrów ich zostało skoro czujnik przetarlo to ok 3 milimetrów czyli wystarczy na dojazd do serwisu z trasy właśnie takie założenie producentów aut jest jeśli zaswieci sie w drodze to kierowca ma dojechać na serwis i wymiana jak świeci to już