FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: kiya w Luty 14, 2016, 22:18:59 pm
-
czy ktoś wymieniał klucz, bardziej obudowę do centralnego? otwieranie ogolne i bagażnika działą świetnie zato przy zamykaniu sam guziczek wciskam kluczem od domu....i żeby nie było to połamałam już sobie kilka paznokci na tym wiec jest dramat ;)
czy da sie to jakoś łatwo zrobić? czy trzeba salon odwiedzić i błagać o pomoc?
-
http://allegro.pl/nowy-kluczyk-obudowa-pilot-jaguar-4-przyciski-i5743990519.html (http://allegro.pl/nowy-kluczyk-obudowa-pilot-jaguar-4-przyciski-i5743990519.html)
-
http://allegro.pl/nowy-kluczyk-obudowa-pilot-jaguar-4-przyciski-i5743990519.html (http://allegro.pl/nowy-kluczyk-obudowa-pilot-jaguar-4-przyciski-i5743990519.html)
widziałm to ale... to trzeba jakos zamontowac..... jak?
znajomi nagadali mi ze trzeba jakos tam oprogramowanie wgrac i ze czasem swiruje bo niby nie oryginalne......
-
dobry klucznik z komputerkiem, i hula, mi wprogramował w kilka minut, na miejscu, robi świetnie robote, (pilocik) ale to jedna bajka. Do tego w moim nie było w oryginale ryczawki, antynapadu, w nowym pilociku guziczek jest i zaprogramowany działa.
-
ja na prawdę wszystko rozumiem ale tego chyba nie ogarniam
to tylko obudowa resztę zakładasz ze swojego pilota więc nie widzę problemu
-
dobry klucznik z komputerkiem, i hula, mi wprogramował w kilka minut, na miejscu, robi świetnie robote, (pilocik) ale to jedna bajka. Do tego w moim nie było w oryginale ryczawki, antynapadu, w nowym pilociku guziczek jest i zaprogramowany działa.
wiem zed mam dzis wisielczy humor ale sory... nie rozumiem polowy ;) hihihi nie wiem co ty tam miales...a juz napewno nie wiem co mam... moj znawca-mechanik jest na straconej pozycji a ja nie wiem prawie nic o moim zwierzaku.
ja na prawdę wszystko rozumiem ale tego chyba nie ogarniam
to tylko obudowa resztę zakładasz ze swojego pilota więc nie widzę problemu
no widzisz...niby inżynier jestem ale czasem wole czegoś nie spier...ć bardziej niż jest i wole dopytac. jeśli tylko przekładam to gites...ale jak już wiecej zabawy to pewnie polegne..... wole już krany wymieniac niż sie w elektronike bawic
-
luz zapomniałem sie, mam nadzieje że już sie wszystko wyjaśniło
-
luz zapomniałem sie, mam nadzieje że już sie wszystko wyjaśniło
no kupie sobie ten pierwszy.... a potem bede sie modlic rozbieajac ten obecny kluczyk ;)
-
Obawiam się, że żeby to ładnie działało, to przede wszystkim trzeba wymienić w płytce te cztery mikroprzełączniki. Tam w aukcji jest napisane, że obudowa "wraz z zestawem naprawczym". Bez lutownicy się nie obędzie, a wykonanie tego zabiegu powierzyłbym fachowcowi bo jak się spapra pilota to jest problem i wydatki.
-
z praktyki wiem że obudowa powinna załatwić problem a jak nie to koleżanka się odezwie
-
1-kluczyk stary ma zepsute guziki, ale jakoś działa: Kupujesz pierwszy komplet, wymieniasz guziki, tak żeby ich nie wcisnąć bez baterii, elektronik musi o to zadbać, po wymianie wsadzasz batryjkę, montujesz do kupy, i do auta, grocik i elektronika zostaje stara, reszta nowa. Działa
2-zapasowy kluczyk, kupujesz kluczyk zerówkę z elektroniką: Idziesz do klucznika z obydwoma kluczykami, klucznik ogarnięty docina grocik wprogramowuje kluczyk/kluczyki. wszystkie guziczki po kolei. Działa
3-Ad1 przedlift. analogicznie z elektroniką i grocikiem z tym że przedlift ma osobno kluczyk i pilocik. Pilocik oryginalny trzy guziczki, otwarcie zamknięcia, bagażnik. Więc wymieniasz guziczki, bez naciskania jakiegokolwiek, składasz. Działa
4-Ad2 przedlift. kupujesz grocik kluczyk zerówkę, dorabiasz, kupujesz pilocik, np z czterema guziczkami (otw zamk bagażnik i sygnał dzwiękowy) bierzesz pilociki i klucznik z komputrkiem wprogramowuje. Działa
5- zrobiłem punkt 3 i 4 Działa. mam zapasowe chińskie, i angielskie sprawne, naprawione.
-
1-kluczyk stary ma zepsute guziki, ale jakoś działa: Kupujesz pierwszy komplet, wymieniasz guziki, tak żeby ich nie wcisnąć bez baterii, elektronik musi o to zadbać, po wymianie wsadzasz batryjkę, montujesz do kupy, i do auta, grocik i elektronika zostaje stara, reszta nowa. Działa
2-zapasowy kluczyk, kupujesz kluczyk zerówkę z elektroniką: Idziesz do klucznika z obydwoma kluczykami, klucznik ogarnięty docina grocik wprogramowuje kluczyk/kluczyki. wszystkie guziczki po kolei. Działa
3-Ad1 przedlift. analogicznie z elektroniką i grocikiem z tym że przedlift ma osobno kluczyk i pilocik. Pilocik oryginalny trzy guziczki, otwarcie zamknięcia, bagażnik. Więc wymieniasz guziczki, bez naciskania jakiegokolwiek, składasz. Działa
4-Ad2 przedlift. kupujesz grocik kluczyk zerówkę, dorabiasz, kupujesz pilocik, np z czterema guziczkami (otw zamk bagażnik i sygnał dzwiękowy) bierzesz pilociki i klucznik z komputrkiem wprogramowuje. Działa
5- zrobiłem punkt 3 i 4 Działa. mam zapasowe chińskie, i angielskie sprawne, naprawione.
To mówisz Jędrzej ze to tylko 170? To kupie tez kotka na maske i tez odrazu machniesz?