FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: Bluenote70 w Styczeń 21, 2016, 17:02:06 pm
-
Witam, miska mokra, auto wisi na podnosniku. Okazuje sie, ze sa 2 miski olejowe i problem z podwieszeniem silnika poniewaz za kolektor nie za bardzo.
Jak wyglada wymiana kiedy tak na prawde sa 2 miski olejowe, jedna nad 2? Dobrze rozumiem?
-
Przecież jest jedna miska. A co do podwieszenia to sa otwory na sruby i do tego uchwyt sie przykreca. Trzeba coś w warunkach warsztatowych ogarnac
-
Mechanik nie wie za co go podwiesic, gdzie te sruby?
Nad miska jest okolo 10cm i kolejny zestaw srub i zastanawial sie czy od razu tam nie wymienic uszczelki.
-
Tam wyżej to nie miska. Uchwyty czy tam gwint na śruby do uchwytów sa po bokach silnika pod głowicami.
-
mechanik nie wie za co powiesić??? Chłopie zabieraj póki masz co, i UCIEKAAAAAAAAJ!!!! z tej szopy, dwie miski, rany!!!! zaraz trzecią ze skrzyni ci sciągną! Jak zaczną się naprawy to się skończy jak z kolegą który to XF chyba opisywał, jak mu "naprawiali" Ciekawe zresztą jak sie skończyła ta supernaprawa.
-
Siema Koty. Ile powinna kosztowac naprawa wycieku z miski olejowej ? jest to sprawa zdjecia, przeczyszczenia i uszczelnienia uszczelniaczem. Olej i filtr kupilem sam. Zawsze lepiej sie zorientowac zeby nie oszukali. Sami wiecie jak jest. Najlepiej problem zdiagnozowac osobiscie. Hehe Z gory dzieki pozdrawiam.
-
Przede wszystkim jaki silnik. Najbardziej przesrane są V6 bo mają posraną miskę. Sama robota to będzie koszt dobre.....500-700 stówek. Zaś V8 nie jest tak źle, troche ciasnawo ale nie trzeba wyjmować sanek, alternatora, podwieszać silnika, wyjmować magla itp.
Kup jeszcze uszczelkę miski olejowej. No i polecam silikonem RTV Wurtha przesmarować styk do miski w bloku silnika.
-
V6 dzieki za info
-
cud miód i orzeszki jeden znalazł dwie miski i wiesza silnik za kolektor następni to oszuści skąd wy tych mechaniorów bierzecie :- pojecia
-
z MANGO ... tam jest wszystko tylko że do du..
-
Kolego nawet Twoj kolega z warsztatu moze oszukac. Spier..... Cos i sie kosztow bedzie bal. Mnie tak zrobil i sie zerwal. Inny facie go sprzedal. Za mordy ich trzymac trzeba hehe a w autoryzowanych to cyrk jak nie powiem co. . .... Dobrze miec dobrych mechanikow w obwodzie. I kolegow hehe . A co do roboty to uszelnili mi wal z miska za 800 zlw tym 220 za uszczelke i reszte gum ktore mozna bylo wymienic przy takim temacie. Pozdro
-
Pytanko do Was odnośnie wycieków oleju, na temat uszczelnienia pokrywy zaworowej w 3.0 V6. Czy kupować uszczelkę, czy może polecacie jakiś specjalny specyfik lub sylikon na który należy to złożyć? :)
-
Pod pokrywe to zazwyczaj sylikon leci. Loctite ma takowy (Audi, VW stosują) lub u mnie w robocie testujemy Wurth RTV i jest git
-
loctitle czarny bez octowy, cud malina, jest sprawdzony na wszystkim, i co najważniejsze, wieloletnie testy przetrwał, te same auta od lat mamy na warsztacie, i nigdy nie ma problemu z połączeniami, robi robotę. Jak nie zapomnę to spisze numer tutki.
-
a ja Victora reinza o tego właśnie http://allegro.pl/masa-uszczelniajaca-silikon-victor-reinz-reinzosil-i4983328788.html używam od 10 lat i jest super
-
no VR to dobra sprawa, fakt! on jest bez octowy?
-
okej czyli składać na sam sylikon. Pewnie wykorzystam wurth'a:) Dzięki za pomoc ;)
-
Koledzy a jesli chodzi o miske olejowa w v6 to uszczelka czy tez jakis specyfik sylikonowy?
-
Miałem wymienianą ostatnio uszczelkę miski i wału. Na fakturze mam:
uszczelniacz wału korbowego EL287300
uszczelka miski olejowej EL025460
I tak jak koledzy wyżej pisali, robota bez części 800zł (choć razem z wymianą sprzęgła od razu)
-
ja u siebie jestem świeżo po wymianie, oryginalna uszczelka+Victor reinz sylikon i z miski można jeść,nie warto tu oszczędzać, bo robota przekracza przecież mocno koszt uszczelki
-
kolego jaguarstype2004 , agdzie z ciekawosci wymieniales i jaka cena robocizny?
-
udało mi się znaleźć taniego mechanika zrobił to za 300 zł, a słyszałem nawet kwotę 1000 zł u jednego,myślę że ok 400 zł można przyjąć jeszcze za tą pracę, robota jak robota, każdy mechanik ci to zrobi,wystarczy że ma za 2 stówy sprzęt do podwieszenia silnika, a właśnie nie każdy pseudo mechanik jest tak zaopatrzony
-
Nie wiem czy w X nie jest więcej roboty. Nie wiem ile z robocizny pochłonęło sprzęgło, ale zdemontowali od dołu pół auta. Półosie, skrzynię, transfer boxa, przednie zawieszenie... Samo składanie kota zajęło ze 2 dni.