FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: mk w Styczeń 15, 2016, 00:45:38 am
-
Witam . Dziś mój kot zgasł na D. Wystąpił błąd skrzyni gearbox falout. Musiałem na N przeprowadzić go na parking . Teraz nie chce odpalić. Moje pytanie odnosi się do tego co może być przyczyną mojego nieszczęścia i czy jest szansa że naprawa obejdzie się bez nowej skrzyni. Wiem że to szeroki temat ale może macie dla mnie jakaś dobra wiadomość. Jaguar s type 2006 benzyna 3.0 238km z góry dziękuję hej ??????
-
Czy to moze byc wina elektryki ?ogolnie auto po dzwonie, dawno temu jak wiekszosc z USA. Elektryka zwariowala na maxsa, musialem odpiac aku zeby nie rozladowac. Kilku magikow robilo to auto ale po jakims czasie pada. Silnikowo super 74000 tys km przebiegu wart jest naprawy.
-
Bez podlaczenia kompa można gdybac. Warto na poczatek sprawdzić bezpieczniki odpowiedzialne za elektryke w skrzyni
-
pozycjoner sie może wysypał i widzi go na biegu i nie odpali
-
A jak to jest z tym pozycjonerem to duży koszt ? Narazie będę to sprawdzał na kompie. Ktoś mi doradzą żebym kupił sobie program wgral na laptopa i miał na przyszłość. Zastanawia mnie czy wyświetli się błąd na takim sprzęcie. Kolega mówi że u niego wszystko gra. Chyba sprawdze bo koszt nie duży.
-
poszukaj na forum jest temat czym diagnozować s-typa. Co do diagnostyki skrzyni to raczej takim za kilka zlotych to sie nie uda.
-
Takim za 50 zl skrzyni nie zdiagnozujesz
-
Wiadomo. Jest jakis program ale do wczesniejszych modeli.
-
Jutro z komputerem kolelega podjedzie i mam nadzieję że sprawa się wyjaśni.
-
Witam ponownie. Kolega byl i nic nie poradzil. Nie polaczyl sie z komputerem a ma niezly sprzet? O co moze chodzic ? Czy padl komputer ? Jutro bede sprawdzal na innym komputerze.
pozycjoner sie może wysypał i widzi go na biegu i nie odpali
czesc chcialem sie odniesc do tego co napisales. W przypadku padnietego pozycjonera auto gasnie ? Bo jezeli nie to wskazuje to na ekektryke:-)moze jakis bezpiecznik ?
-
Jak odpali to nie zgaśnie przy uwalonym pozycjonerze. Przynajmniej nie powinno
-
Nie odpali porostu cisza nic . Ale jak pozycjoner walnie w trakcie jazdy to pracuje dalej
-
A akumulator w pełni sprawny? Bezpieczniki i przekaźniki (wszystkie tj. w trzech skrzynkach) sprawdzone? To przecież S-Type :-tylko
A przełącznik odcinający zapłon w razie kraksy sprawdzony? Pisałeś, że auto było bite, może któryś z czujników się "obudził" i uznał, że się właśnie rozbiłeś i odciął zapłon. Przełącznik jest po stronie kierowcy przy nogach na "lewej ściance". Wróżba z fusów, nie miejcie mi jej za złe ... :-wstyd
-
Czesc. bardzo dziekuje za informacje. Sprawdze wszystko w ten weekend. Napisze jak bede wiedziec cos wiecej. Akumulator nowy Bosch.
-
Akumulator nowy Bosch.
Nowy i naładowany tak? 12,5V?
-
Tak nowy i naladowany. Przyjechal kolega z 3 komputerem i tez nie laczy. Dodam ze kiedys polaczyl sie bez problemu. Mowi mi ze moze alternator padl albo gdzies ucieka prad. Jutro laweta i leci na warsztat. Zobaczymy ile czasu zajmie zdiagnozowanie problemu. Kolega wczesniej go robil to moze szybko sobie poradzi. Dzieki wszystkim za pomoc i zainteresowanie. Wszystkiego dobrego! ! !
-
Jeśli nie łączy się z komputerem pokładowym, a wcześniej łączył, to problem z komputerem w aucie możliwy, brak zasilania, lub uszkodzenie... Wiązka gdzieś uszkodzona, częsta sprawa po stłuczkach, spawaniach, naderwany przewód, zielenieje (gryszpan, utlenianie) przerywa się, i pasmo tortur później...
-
Witam, jeszcze nie ma diagnozy. :-(
-
A sprawdzone bezpieczniki i przekaźnik oraz kable idące do skrzyni?? Głównie chodzi o ten z tyłu skrzyni zabezpieczony pierścieniem
-
Witam i klaniam sie ponownie. Duzo pomocy od was uzyskalem takze dziekuje. Moj kot wrocil do zywych. Dobry kolega naprawil kable pogryzione przez szczury badz kuny. Mroz dal im popalic. Jezdzi jak igla, choc mam kilka problemow. Mianowicie bledy C0031, P2444, P2099, P0414. Wlasnie sprawdzam o co chodzi. Do tego nie wiem jak zdjac piora wycieraczek. Macie jakies podpowiedzi. Glupio sie przyznac ale poszarpalem sie z nimi z 15 min i wrocilem po rade hehe Pozdro
-
Z tymi piórami wycieraczek w s type to najwygodniej chyba włączyć zapłon uruchomić wycieraczki i kiedy pióra będą maksymalnie wychylone wyłączyć zapłon zatrzymają się wtedy w takiej pozycji i można już je wychylić w celu wymiany
-
Wracają do punktu, jedyna akcja to bezpiecznik z wyłącznikiem, bo można dostać "kota" inaczej. Wyłączasz i z głowy. Czyli do zepsutego bezpiecznika do jednej nóżki przewód, bezpiecznik inny, przewód przełącznik przewód do drugiej nóżki, i zastąpić właściwy. Pytałem o to i nie było odpowiedzi, więc improwizacja. Zawsze taniej i łatwiej jak lakier na masce nowy.
-
Hmm....aż niemożliwe żeby to tak spaprali a w instrukcji jak podali???
-
Tyle rzeczy spaprali, że wycieraczki mały pryszcz, popatrz :"Co mnie wkurza w S-type", Tylko XJ jest "doskonały"...
-
Wiem już Twoje żale czytałem dużo wcześniej heh ;D
-
To nie żale, tylko wady.
-
Fakt wracają u mnie też :-thumpdown