FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XJ-40, XJ-81 (1986-1994) => Wątek zaczęty przez: JanekJaguarXj4093 w Styczeń 04, 2016, 17:10:58 pm
-
Witajcie :)
Mam Jaguara Xj40 Sovereign 93' i klawisz szyby kierowcy po przelaczeniu gora/dol nie reaguje na nacisk.
Wydaje mi sie ze to wynik przepalonegho przekaznika, bo gdyby przekaznik byl sprawny byloby slychac choc przelaczenie, a nie slychac nic. kupilem przekaznik 12v ale nie mam pojecia gdzie go wsadzic.
Pomóżcie proszę
-
Tu chyba nikt Ci nie pomoze na odleglosc. Trzeba wziac schemat i przedzwonic obwod. To moze byc wszystko przerwa w kablach, uszkodzony panel z wlacznikami, suszkodzony silnik szyby, a nawet zimne luty w skrzynce bezpiecznikow.
Dla wprawionej osoby ze schematem to pikus. Ale na odleglosc.........
Sadze, ze uszkodzony element znalazlbym w 10-20 minut :(
Rzuce okiem pozniej na schemat to powiem czy wogule wystepuje w tym obwodzie jakis przekaznik.
Rozumiem ze reszta szyb dziala z panelu kierowcy oraz z drzwi pasazerow?
-
dzieki za odpowiedz :)
pozostale 3 szyby dzialaja :)
i przy kazdej slychac dzwiek dochodzacy z okolic glosnikow w drzwiach.. mysle ze tam ten przekaznik sie schowal gdzies, bo jako jedyny nie "cyka"
-
dzieki za odpowiedz :)
pozostale 3 szyby dzialaja :)
i przy kazdej slychac dzwiek dochodzacy z okolic glosnikow w drzwiach.. mysle ze tam ten przekaznik sie schowal gdzies, bo jako jedyny nie "cyka"
Wedle schematow, przekazniki sa umieszczone w obudowach wlacznikow.
Dostep do wlacznika masz w twoim roczniku bo podwarzeniu tego trojkacika obitego skajem (jest na wcisk starczy podwazyc) ktory jest w miejscu gdzie drewno na wlaczniku skreca ku dolowi:) nie wiem jak to opisac.
Pod tym jest jedna srobka trzymajaca drewienko, wykrecasz sciagasz drewienko, i masz dostep do wlacznika. Tylko jest jedno ale, nie pamietam czy da sie go dalej wykrecic czy trzeba sciagac tapicerke i rozkrecic ja na pol. Ale to 3 minuty roboty wiec sciagnij to drewienko i zobacz,
-
Nie wiem jak po 92 roku, ale u mnie w 91 przekaźniki od danej szyby są we włącznikach w drziach. podobnie jest z tym od kierowcy. Miałem to samo w moim daimlerku. wyczyscilem styki przekaznika(wlutowany w płytke) przelutowalem na wszelki wypadek i działa. niewiem jak u cb to wyjac ja u siebie musialem rozpołowiać boczek. :-jag