FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: qlimaxer w Grudzień 30, 2015, 17:53:28 pm
-
Jak w temacie. Mam problem ze skrzynią biegów, i może to będzie winowajca? a błąd zasysanego powietrza być może przepływomierz? Czyściłem go i wydaje się sprawny.
(http://imgup.pl/di/OI50/img-20151230-160137.jpg)
(http://imgup.pl/di/O90P/img-20151230-160128.jpg)
-
P1111 to blad serwisowy mówiący o tym ze wszystkie podzespoły sie zaadaptowaly poprawnie, a nie mówiący o przepustnicy. A co do pierwszego to dziala Ci kickdown w skrzyni??
-
Owszem działa. Jedynym problemem jest jakby usluzgiwanie się sprzęgła przy przełożeniu z 3 na 4. Obroty wzrastają delikatnie orzyfaluja i jest zmiana po czym występuje dziwne pierdzenie w skrzyni wraz z przychamowaniem i występuje to w równych odstępach czasowych. Podczas tego jakby pierdzenie czuć to przyhamowanie, nagle puszcza i znów to samo. Efekt ten łagodniej na sporcie jeśli chodzi o odczucia, nie przyhamowuje tak lecz nadal przy zmianie uslizgiwanie i twarda zmiana na 4. Cała reszta biegów działa bez zarzutu. Dodam też że po każdym podłączeniu do kompa wyskakuje gearbox fault i działa ona w trybie awaryjnym. Wrzucenie podczas tego błędu wstecznego skutkuje ogromnym szarpnieciem. Po paru przewahlowaniach i krótkiej jeździe błąd ustępuje i skrzynią pracuje jak przedtem czyli jak wyżej opisalem.
-
Ty masz przedlifta czy polifta? Wypadaloby też podpiąć lepszego kompa bo ten z tym P1111 grubo polecial w kulki. Drugi błąd też opisany przez Jaga brzmi ze jest problem z oprogramowaniem/błąd w linii CAN w TCM czyli modułem skrzyni
-
jest to lift 2002 rok.
-
Elektrozawory to raz co moze byc. Dwa to plyta mechatroniki z tulejkami dystansowymi - niestety roczniki 2002-2004 mialy z tym problem. Osobiście ogarnalbym na 100% ta plyte + tulejki a na deser czyszczenie elektrozaworow i powinno byc ok wg mnie
-
a wiesz kolego z jakim kosztem to się wiąże i gdzie mogę to zrobić żeby nie załapać się na naciągacza od automatów?
-
Plyta + tulejki jakies 400 zl chyba. Nie pamietam dokladnie. Ale co ja proponuję to podpiąć porzadnego kompa i obadac raz jesxze błędy. Porządny skrzyniarz naprawiajacy skrzynie zf ma kompa do tych skrzyń :)