FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XF (2008 - obecnie) => Wątek zaczęty przez: suchy1981 w Grudzień 22, 2015, 21:42:35 pm
-
Witam wszystkich jestem nowym użytkownikiem i prosiłbym o pomoc osoby które mają lub miały przyjemność z Jaguarem XF 2.7D 2008r mam zamiar taki kupić :-)
Proszę o podpowiedź na co zwrócić uwagę przy zakupie owego modelu
jak wygląda awaryjność silnika skrzyni biegów
czy naprawy tylko w serwisie czy może u w miarę ogarniętego mechanika też da rade
jak wygląda mniej więcej spalanie cykl mieszany, miasto, trasa
i wszystko inne czyli plusy i minusy
Za wszystkie podpowiedzi oraz rady będę bardzo wdzięczny
-
Odpusc sobie kolego ten szajsowaty silnik bo sie zalamiesz jak cos trzepnie, a sypie sie 90% tych jeżdżących. Szukaj 3.0 lub 4.2 i wkladaj gaz. A jak chcesz diesla i masz kase to tylko wylacznie 3.0.
Skrzynie sa pancerne także bez problemu. Aby oliwe w niej zmieniac. Zawias drogi ale dość trwały, spokojnie 250 tys km bez ruszania w nim mozna pokonac. A jak latane w trasach to i 300 tys przejezdzi. Hamulce ceny normalne jak do innych aut tej klasy.
-
kurde tylko że 3.0 ben ciężko znaleźć tak jak i 3.0 D ale dzięki za info.
a jeszcze takie małe pytanko ma do ciebie Driv3rrrr czy te jaguary wychodziły z silnikami z bezpośrednim wtryskiem paliwa chodzi o benzynę i bezstopniową skrzynia biegów CTV bo natrafiłem na takiego w ogłoszeniu ze ma taką skrzynie rocznik 2010
-
Nie bylo takich :). Benzynowych trochę jezdzi także raczej nie jest źle z wyborem. 4.2 pali podobnie jak 3.0. Mowa o tym bez kompresora - 300km. Byly jescze doladowane 416km mocy ale to juz wypije 1-2l wiecej w mieście i ok 0,5-1l wiecej w trasie przy normalnej jeździe.
Ale naprawdę nie pchaj sie w 2.7
-
ok więc szukam benzyny gdzie jeszcze LPG w tak dobrej cenie dawno nie było. Dzięki za pomoc
-
Tylko szukaj egzemplarzy bez gazu bo większość ma tragicznie założone