FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: RC3IN w Grudzień 16, 2015, 17:13:05 pm
-
Witam wszystkich,
jako nowy użytkownik chciałbym zaczerpnąć rady ws. wymiany silnika w s-type.
Jednostka napędowa to 2.7 D z 2005 roku, uprzejma prośba o wskazówki czy silniki z roczników 2005 a 2007 posiadają różnice, które dyskwalifikują podmianę.
Pozdrawiam,
-
Jeden karabin
-
wymiany silnika w s-type.
co się dokładnie stało?
-
Pewnie paneweczki albo wał korbowy pękł ale sam ciekaw jestem
-
Niestety wał, kupiłem już z bardzo słabym stanem silnika o czym niestety nie byłem świadomy, trudno moja wina :/
A czy mam zwracać uwagę na DPF, czy w tych rocznikach już wszystkie miały zamontowane?
Nie ma żadnego haczyka w silnikach? Każdy dizel jest taki sam, aż trudno mi uwierzyć, że pójdzie tak gładko :)
-
gładko to nie będzie, ale sam słupek będzie taki sam resztę trzeba przezbroić z twojego tak się to robi a i tak nie wiadomo co kupisz, chyba że będzie nowy
-
Szukaj kolego z nalotem mniejszym jak 150 tys km. Z większym nawet nie szukaj tylko jak już to wtedy naprawiaj swój. Co do DPF każde już miały. Niestety wkopałeś się w porażkowy silnik
-
gówniane psa tylko kto da gwarancje ze ma np. 100 tysi
-
Jakby się nie yebał tak, to w sumie na tamte czasy kozacki silniczek
-
jak by
-
Zdaje się, że DPF był od VIN N52048
-
witajcie . aktualnie mam 2.7 d to juz moja druga S z motorem 2.7 ,żona miała ciągle psującego sie X-typa 2.0d .a jeszcze wcześniej miałem S typa z 3 litrową benzynką którą przez 2 lata dojeżdżałem i jak tylko mój 2.7 zacznie bardziej świrować to go OUT i wkładam 3L benz. naprawiać 2.7 -koszta kosmos , spalanie benz takie samo jak diesla a przyjemność z jady o wiele większa a i nie śmierdzi i nie klekocze jak traktor.Pomyśl o zmianie silnik benz można kupić za śmieszne pieniążki.pozdr
-
nie wiem jak do tego podchodzisz, ale widziałem ostatnio w "Radomjjjuu" reklamę VIPserwis naprawiają Jagu, Volvo, Sebki i Rovery, po wejściu na fejsie znalazłem coś takiego https://www.facebook.com/vipserwisradom/photos/a.445214308981929.1073741829.215419685294727/482941835209176/?type=3&theater (https://www.facebook.com/vipserwisradom/photos/a.445214308981929.1073741829.215419685294727/482941835209176/?type=3&theater)
Od razu mówię, nie korzystałem do tej pory z ich usług więc tylko daję cynk :-V
-
Remont zrobi każdy silnikowiec tak naprawde. Myk polega na tym ze nigdzie nie ma gratow do tego silnika. W kraju handluje tym z tego co wiem tylko sklep zakazany na tym forum ;)
-
Niby tak, dla mnie ważne by było żeby tego typu silnik który potrafi się zepsuć, złożyć kompleksowo z serwisówką w ręku.
-
Serwisowke akurat nie problem zdobyć :)
-
nie wiem jak do tego podchodzisz, ale widziałem ostatnio w "Radomjjjuu" reklamę VIPserwis naprawiają Jagu, Volvo, Sebki i Rovery, po wejściu na fejsie znalazłem coś takiego https://www.facebook.com/vipserwisradom/photos/a.445214308981929.1073741829.215419685294727/482941835209176/?type=3&theater (https://www.facebook.com/vipserwisradom/photos/a.445214308981929.1073741829.215419685294727/482941835209176/?type=3&theater)
Od razu mówię, nie korzystałem do tej pory z ich usług więc tylko daję cynk :-V
ciekawe ile taka regeneracja u nich silnika 2,7 kosztuje???? orientuje się może ktoś???
-
Myślę, że w granicach 6-8 tys zł
-
A możliwa jest wymiana 2,7d na benzynkę ?Co tam pasuje?
-
Możliwe jak najbardziej. Pasuje prawie wsio jesli chodzi o mocowania. Cala elektronika tylko do przełożenia, licznik i pewnie cos trzeba będzie zakodowac bo może być tak ze nie zagada bo w VIN zakodowane bedzie dalej ten silnik
-
Do tego wydechy,caly uklad paliwowy,pewnie i zbiornik,wlew,przeniesienie napedu tez pewnie inne tak ze polowa auta by byla do przekladki,nieopłacalna taka operacja...
-
Napęd ten sam ale wydechy i układ jak najbardziej też ale to wiadomka przy takiej przekładce stąd też nie wymieniłem.
Dla upartego nic trudnego ale jak napisał aro koszta koszta koszta....Lepiej swój naprawić silnik i wiedzieć co się ma
-
15 tysi nie starczy na wymianę dyszla na benzynę już raz przerabiałem Passata, w jagu trzeba i silnik i część wydechu i dyfer inne przełożenie i zbiornik paliwa z pompą i przewodami elektrykę liczniki osprzęt silnika i jeszcze trochę pierdół.
Jest niedaleko łodzi sklep w którym można kupić klamoty do tego 2.7 dyszla tylko pytanie jeszcze się rodzi po drodze co mu się stało i czy da się go uratować