FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: Lemo1029 w Grudzień 14, 2015, 20:10:09 pm
-
Hej mam automatyczną skrzynie biegów. Wszystko super działa i zmienia biegi płynnie, nie mam zastrzeżeń.
Oprócz jednego...
Otóż odkryłem przykrą rzecz, którą pokazuje na zdjęciach:
(http://i66.tinypic.com/2zi4ffq.jpg)
(http://i67.tinypic.com/2q9e1iu.jpg)
Co mogę z tym zrobić?
-
Możesz ją spokojnie pospawać, ja swego czasu spawałem sporo większą dziurę w skrzyni.
Podjedź do punktu spawania aluminium i podpytaj czy dadzą radę bez zdejmowania skrzyni.
-
:-thank
A teraz pytanie z serii I`m a dumbass.
Dam radę z tym pojeździć?
-
Na drugim foto to taki wziernik. Tam powinna byc gumowa osłonka. Takze albo cos dorobic z gumy i założyć albo jeździć tak jak jest. Chyba ze nie masz oslony to zaklej czymś bo sie nasyfi. Co do pierwszego foto to masz odpowiedź. Spawareczka i do przodu
-
tą drugą dziurę też znalazłem u siebie, jak zmieniałem pierwszy olej. Dorobiłem z blachy zaślepkę, pod jedną ze śrub, i doszczelniłem dobrym silnikowym siliką'nem. Drugą też jakoś zasmalcuj. Ciekawe tylko skąd taka dziurew się wzięła, co ją zrobiło?
-
Jak nie ma osłony to może zjazd z czegoś to spowodował...no ciężko powiedzieć bo ta obudowa jest jebutna dość
-
tą drugą dziurę też znalazłem u siebie, jak zmieniałem pierwszy olej. Dorobiłem z blachy zaślepkę, pod jedną ze śrub, i doszczelniłem dobrym silnikowym siliką'nem. Drugą też jakoś zasmalcuj. Ciekawe tylko skąd taka dziurew się wzięła, co ją zrobiło?
Nie wiem skąd. Ja to odkryłem już po zakupie.
Mechanik sobie gdybał, że może ktoś łomem (!) otwierał przy wymianie części w środku czy coś. Sam nie wiem.
-
to wygląda jak nieudolna próba blokowania wału przy odkręcaniu koła pasowego
-
Co by nie było, poprzedni właściciel/ mechanik poprzedniego właściciela był kretynem.
-
może i debilem kto to wie
-
No i załatane, mogę spać spokojnie. Na pierwszym zdjęciu dorobiony do korka odpowiedniej wielkości zaślepka gumowa. Co do drugiego zdjęcia fabryczna zaślepka, a na dole zaklejone masą dwuskładnikową. Potem zostało to zakryte jednoczęściową osłoną blaszaną zamontowaną na 3 śruby. Wszystko dodatkowo uszczelnione silikonem do silników.
Dla wszystkich, co podpowiadali mi, co zrobić, wielki :-R