FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: Bluenote70 w Listopad 29, 2015, 19:26:35 pm
-
Witam, zmagam się z problem rzęrzenia z silnika i braku mocy, czy może to byc powiązane z katalizatorem, dzisiaj znalazłem w wydechu coś takiego?
Czy to katalizator czy wygłuszenie wydechu?
(https://lh3.googleusercontent.com/-sORG9xX40LY/VltDHprBQgI/AAAAAAAAhjM/u05V-cDf9DU/s1152-Ic42/20151128_172145.jpg)
(https://lh3.googleusercontent.com/-aXcpEYcxKwU/VltC6UmMsLI/AAAAAAAAhjI/--BXhjzZPHw/s1152-Ic42/20151128_172205.jpg)
Czy można pozbyć się katalizatorów?
-
Jak takie coś ci lata w wydechu, to wiadomo że rzęzi, i nie ma siły jechać. Wydechy musisz zdjąć i zobaczyć co tam w środku.
-
100% katalizator. Masz zapchany wydech. Miałem to samo. U mnie zamiast katów wspawane rury.
-
Witam, czy po prostu przelot zamiast kata i emulator 2 sondy? Czy wszystko jest ok i.nic.nie wariuje
-
U mnie jest wszystko ok.
-
Po wycięciu uszkodzonych katów nie można wstawić nowych? Tylko trzeba rzeźbić.
-
Dokładnie, ja mam wycięte katalizatory i żałuję teraz szukam drugich by je wstawić. Przeróbki to w civikach i bmw a nie w jagu przekonałem się na własnej skórze.
Więc Kolego szukaj katalizatora-ów.
Powodzenia
U mnie jest wszystko ok.
Do czasu jak padną sondy i się wszystko pochrzani tak jak jest u mnie obecnie
-
9000zł za komplet to średnio mi sie widzi.
Czy ktoś zna jakieś racjonalne cenowo rozwiązanie?
Co się pochrzaniło?
-
Dokładnie, ja mam wycięte katalizatory i żałuję teraz szukam drugich by je wstawić. Przeróbki to w civikach i bmw a nie w jagu przekonałem się na własnej skórze.
Więc Kolego szukaj katalizatora-ów.
Powodzenia
U mnie jest wszystko ok.
Do czasu jak padną sondy i się wszystko pochrzani tak jak jest u mnie obecnie
Pół roku jeżdżę bez katów i strumiennic. Bez problemów zrobiłem około 25000km. Check się nie świeci i jest ok.
Nie wiem co i dlaczego u Ciebie się posypało ale nie sądzę że z powodu braku katow.
A jeszcze podpowiedź koledze gdzie ma szukać innych katalizatorów?
Bo starych chyba mu nie polecisz a nowe są baaaardzo drogie
Są jeszcze nic nie warte katalizatory uniwersalne
I jeszcze jedno sondy nie padają dlatego ze nie ma katalizatorów.
-
te 25 tyś km mnie przekonuje a bez katów pewnie nawet lepiej brzmi :)
Masz może kolego zdjęcie jakies z dołu auta zeby było widac tą rure zamiast kata i emulator?
Bylem u jednego magika od wydechów i to wszytsko mu przekazałem, ale chyba za słaby z niego magik, bo tak niezbyt chciał się w to bawić. Szukam dalej.
-
Jutro Ci wysle foty
-
Bez strumienic będzie ciężko z przeglądem a ze strumienicami będzie metaliczny dźwięk jak rasowe bmw 1.6 bez kata.
-
Pierwsza sprawa mam silnik 4,2 po wycięciu katów z powodu rozsypania się wkładu założyli mi tłumik rozprężny wraz z kolankami na 2 sondy. Objawy samochód głośniejszy, a przy spadku temperatury dymi jak lokomotywa, śmierdzi spalinami jak s*****n. Po ponad pół roku padł środkowy tłumik efekt głośniej pracuje. jeszcze bardziej kopci następnie padły wszystkie 4 sondy wymieniłem 2 pierwsze, pozostałe wymienię po zamontowaniu katalizatorów bo wnerwia mnie chmura dymu i smród. To jest Jaguar a nie jakieś gówno na 4 kołach. Kupię albo używane w dobrym stanie albo uniwersalne ale dobrej jakości, a dlaczego bo samochód jest tego wart. Może w v6 ten numer przechodzi ale w v8 jest słabo poza tym zmniejsza mu się w ten sposób moc. Tyle w temacie
-
No ale kolega ma v6 nie v8.