FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: Puki372 w Listopad 18, 2015, 20:36:16 pm
-
Na wstepie napisze- tak, używałem opcji szukaj, ale nie znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie i niezbędne dla mnie w tej chwili pytania.
1. Zawieszenie tylne. Czy były jakieś różnice rocznikowe/silnikowe w tylnym zawieszeniu? a jeżeli tak, to jakie i kiedy? chodzi mi głównie o tylny wózek, wahacze itd... Bo odnośnie przedniego wiem już że po lifcie dolny wahacz podzielono na dwa. Ogólnie prosiłbym kogos kto zna temat, żeby wypowiedział się po kolei, co, w jakim roczniku i ew. silniku było zmienione, ew. czy te części są wymienne.
2. Fotele. Czy fotele od wersji angielskiej, jeżeli zamontuje do wersji europejskiej, będa działały normalnie? tzn. czy są jakieś moduły w fotelach, czy będzie działać odsuwanie fotela po wyjęciu kluczyka itd.
3. W dniu dzisiejszym maska odmówiła współpracy. Ciągnąc za dźwignie otwierania pokrywy motoru otwiera sie tylko lewy zamek (lewy siedząc za kierownicą) prawy stoi dęba. Co mogło się uszkodzić i czy da się do tego dobrać bezinwazyjnie, czy będę musiał coś zniszczyć? (próbowałem ciągnąć linkę dalej niż pozwala na to dźwignia szczypcami, niestety bez rezultatu, lewy zamek otwiera, prawy stoi.
Na razie chyba tyle. Proszę o pomoc, zależy mi na czasie :) :) :)
-
1. Tylny zawias od początku produkcji do końca był taki sam. Silnik 3.0 przechodził np. zmianę dolotu - inny kolektor, inna przepustnica i przepływka oraz pucha na filtr jak i sam filtr
2. Fotele raczej trzeba będzie zaprogramować ale tutaj strzelam
3. Co do linki to pewnie się urwało przy drugim zaczepie. Ogólnie tandetne są te zaczepy.
-
Jeżeli chodzi o fotele to powinno wszystko zagrac oprócz tak jak mowisz cofania fotela po wyjęciu kluczyka,jaksie pobawisz i przełożysz moduły z starego do "nowego"fotela to będzie działać :)
-
Tylny zawias miał zmiany np drążki zbieżności są inne.
-
Tylny zawias miał zmiany np drążki zbieżności są inne.
A faktycznie. Ale tak to jeden karabin
-
Kolego filar, jeżeli mógłbyś rozwinąć swoją tezę, był bym wdzięczny, jeżeli były inne, to jakie były to zmiany, i czy można zastosować jedne zamiast drugich ew. które są lepsze. Co poza tymi drążkami się różniło?
Jak się "włamać" pod maskę, żeby niczego nie psuć?
-
Co do linki miałem ten problem. Mi tylko spadła dobralem się do niej przez zderzak czyli zdemontowalem kratkę zderzaka i normalnie od dołu wsadzilem dłoń z kombinerkami i udało mi się złapać za linkę i otworzyć drugi zamek potem założyłem nasmarowalem i śmiga :D
-
dobrze, dobrze, podpowiadajmy na otwartym forum jak otwierać od zewnątrz maski w naszych autach i to otwartym tekstem... :-clap
proszę admina o usunięcie tej porady. Jak już to na pw a nie tutaj...
-
E tam, przesadzasz :-nuts jakbym pytał jak odpalić auto bez kluczyka, jak ominąć immobilizer, albo jak dostać się bez kluczyka do wnętrza pojazdu, to ok, ale jak wymenić zepsutą linkę otwierania maski? no proszę Cie :P
-
Fotele jeżeli są bez pamięci to będą pasować z anglika plug & play na 100 %.
Przeprowadzałem taka operacje niedawno u siebie (mam przedlifta) i poszło naprawdę gładko
a wnętrze w końcu przestało razić oczy - polecam wszystkim posiadaczom zajechanych foteli tym bardziej ze czasem można wyrwać cały komplet za BARDZO przyzwoite pieniądze
-
Mam pamięć dwóch pozycji (przyciski na drzwiach kierowcy), będzię się gryzło?