FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: Hubert31 w Listopad 07, 2015, 19:00:50 pm
-
Jestem tu nowy....od wczoraj stałem się szczęśliwym posiadaczem S Type 3.0 w automacie.....Problem polega na tym że na postoju na jałowym biegu kręci się max do 3000 tyś....w czasie jazdy wszystko jest ok.....śmiga aż miło......I zupełnie nie mam pojęcia co może być tego przyczyną.....Czy ktoś z Was miał podobną przypadłość w swoim Kocurze...?....
-
Na tę przypadłość cierpią wszystkie kocury.
Tak ma być.
-
zabezpieczenie takie, dla nowych to dziwne i myślą że popsute auto
-
Dzięki wielkie za "oświecenie".......
-
wszystkie (prawie wszystkie) duże V tak mają, żeby nie "przepałować" silnika, odcina i już, "anty wiocha taka".
-
Wcześniej byłem w posiadaniu Audi A6 4.2 v8 i nie było czegoś takiego ..."anty wiochy".....A tak że w poprzednim Kocurze XJ6 również nie było blokady "antywiocha" jak to zostało określone ...Tak więc moja "obawa" była jak najbardziej uzasadniona....
-
... jednak zabezpieczenie się sprawdziło. Miała być pokazówka - wiocha, a jednak nie wyszło.
-
Witaj Hubert31. Gratuluję zakupu , nie wiem czym wcześniej się poruszałeś . Ale S-type daje dużo frajdy z jazdy . Ja swojego kupiłem w zeszłym roku w maju , przesiadłem się z Rovera 75 . Na forum jestem już chwilę . Zdobyłem tu dużo ważnych informacji odnośnie usuwania usterek w swojej ( esce) . Ale wielu forumowiczów chce tutaj pomóc nowym posiadaczom Jaguarów . Są też jednak tacy którzy ( uwielbiają krytykować ) . Tym się nie przejmuj . :-A
-
zaznaczam że ostatnio mamy sezon zadym!
-
Sadzę że zadymy nie wpływają zbyt dobrze na ( integrację ) ?????? :-tylko
-
Zadymy nie leżą w mojej naturze....Grzecznie zapytałem tylko o ten "objaw" .....Nazwyczajniej w świecie moje poprzednie Cuda tego nie miały .....
-
Jaguary to wyjątkowe samochody ( to moje zdanie ) :-A
-
O tak..! Bardzo wyjątkowe...! i za to należy je kochać.....!
-
Ja swojego kupiłem w zeszłym roku w maju , przesiadłem się z Rovera 75 .
A tak poza tematem. Na Roverki.pl też się udzielałeś?
-
W moim brak takiej blokady... Na P i na N mogę do odciny kręcić.
-
Ja swojego kupiłem w zeszłym roku w maju , przesiadłem się z Rovera 75 .
A tak poza tematem. Na Roverki.pl też się udzielałeś?
Ja się udzielałem, byłem nawet klubowiczem i mam R416Si z naklejką klubową :)
Natomiast nie pamiętam, żeby mój kocur miał antywiochę, choć z drugiej strony nigdy go chyba w ten sposób na obroty nie wkręcałem :-chyt
A może to dlatego że nietypowo jak na kocura jest w manualu.
-
S typ przed lift ma zabezpieczenie wchodzi do 3 tys , po lift tego nie ma .
-
W polifcie 4.2 jest limiter.
Nic specjalnego, zabezpieczenie dla konwertera i poduszek silnika. Wiele aut tak ma, szczególnie z dwusprzęgłowymi automatami.
-
U mnie też w Rce na N do 3k odcina 😂