FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XF (2008 - obecnie) => Wątek zaczęty przez: koczis w Listopad 06, 2015, 13:53:10 pm
-
Ponieważ nie miałem do czynienia z XFem, mam pytanie dotyczące korozji w tych modelach. Czy taki problem występuje? Słyszałem że nadwozie jest aluminiowe, czy to prawda? Takie pytania laika w temacie.
Dziękuję za cierpliwość:)
-
Aluminium to maska drzwi i reszta to blacha ja jeżdżę już 5lat i zakwita mi tylna klapa pod chromowaną listwą pozdr
-
Tylna klapa pod chromem to wada fabryczna XF-a przed liftem. Po zgłoszeniu korozji i lekkiej utarczce ASO z siedzibą główną (ASO nie Polskie ;) by nie było, że w Polsce tak fajnie) zostało to zrobione na gwarancji i adnotacją w papierach. Innych ognisk nie stwierdzono.
-
W Xf-ie aluminiowa jest maska i wahacze. Korozja tylnej klapy w większości przed-liftingowych. Poza tym jednym miejscem samochód jest dobrze zabezpieczony.
-
Usuwają tą usterkę nawet po okresie gwarancji? - mój xf to rocznik 2010...:)
-
Gwarancje korozyjna jest chyba dłuższa. U mnie (też rocznik 2010) usunęli, z własnej inicjatywy nawet...
-
Mam ten sam problem, moglbys napisac gdzie i z kim sie kontaktowac ? na jaguar.com dział kontakt ?
Tylna klapa pod chromem to wada fabryczna XF-a przed liftem. Po zgłoszeniu korozji i lekkiej utarczce ASO z siedzibą główną (ASO nie Polskie ;) by nie było, że w Polsce tak fajnie) zostało to zrobione na gwarancji i adnotacją w papierach. Innych ognisk nie stwierdzono.