FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Jagmarket => Znalezione na allegro, ebay itp. => Wątek zaczęty przez: koczis w Listopad 05, 2015, 09:42:00 am
-
Witam,
znalazłem takie ogłoszenie w sieci, rozmawiałem z właścicielem. Wydaje się że samochód jest godny zastanowienia tym bardziej że większość "perełek" już obdzwoniłem i nawet nie mam ochoty oglądać ich osobiście. Chcę jednak poprosić Was o opinię i uwagi.
link do oferty:
http://otomoto.pl/oferta/jaguar-xf-ID6ycONd.html#a5bbd8302a (http://otomoto.pl/oferta/jaguar-xf-ID6ycONd.html#a5bbd8302a)
Dziękuję i pozdrawiam
Arek
(http://i1060.photobucket.com/albums/t451/ChoinaGaleria/aaaa/Beznbsptytuu_zpspyc9pc8v.jpg) (http://s1060.photobucket.com/user/ChoinaGaleria/media/aaaa/Beznbsptytuu_zpspyc9pc8v.jpg.html)
-
Po zdjęciach nie widać za, wiele co by miało być nie tak, ale trochę przymaławe by debagować nad szczegółami.
Nie jestem jeszcze znawcą XFa (choć w przyszłości niestety pewnie prędzej czy później z racji wieku mojego Kota, będę się przesiadał do takiego, ale na chwilę obecną nie mogę się przemóc co do odejścia od klasycznej linii Jaga).
Może koledzy zajmującymi się nimi na co dzień ocenią choćby czy zderzak i wloty powietrza na błotnikach zgadzają się z wersją XFa. Wiem, że były różne, a przy dzwonach lepią, co tam będzie pod ręką.
Nie boisz się 2,7 D ? Czytając to forum jak i obserwacja cen tych samochodów z silnikiem 2,7 mam mieszane uczucia.
-
No właśnie szukałem i szukam 3.0D, ale ciężko, wszystkie autka po przejściach. W tym jest wymieniony rozrząd, wtryski, wszystko robione zgodnie ze sztuką. Podobno nie było przygód lakierniczych, auto z polskiej dystrybucji, pełna dokumentacja.
-
wymiana wtrysków oraz rozrządu jeżeli jest oczywiście łańcuch to stanowczo za wcześnie, to już daje do myślenia
-
Rozrząd w 2.7 D jest na pasku
(http://i1060.photobucket.com/albums/t451/ChoinaGaleria/aaaa/Beznbsptytuu_zpswzddwabs.jpg) (http://s1060.photobucket.com/user/ChoinaGaleria/media/aaaa/Beznbsptytuu_zpswzddwabs.jpg.html)
-
ok, forumowa jako maruda pomarudzę..... szczelina maska, słupek A najtrudniejsza do ukrycia po zdarzeniu, (strona lewa) doskonale naprowadzające na lewy bok zdjęcia (otwarte drzwi) na jednym foto podejrzewam przeoblenia po lakierowaniu na krawędziach drzwi lewych. takie sugestie z fotek, proponuje zwrócić na to uwagę w realu, dokładnie ocenić i pomierzyć grubość lakieru i cienie na zawiasach maski. Sinik... wg mnie... juz powinien być wyleczony z choroby S-type, 607 i velsatisa. Ale i tak diesla z tymi filtrami cząstek... turbinami wtryskami... eeeeh..
ps. nie zauważyłem słowa "bezwypadkowy", z kolei autor wyjątkowo zachwalał powłokę lakierniczą..
-
Rozmawiałem z właścicielem dwa razy, twierdzi ze absolutnie nic nie było robione, auto nie miało przygód. To się okaże jak pooglądam samochód.
-
Lepiej byś kolego wyszedl z 3.0/4.2 + lpg jeśli chodzi o koszty. Chyba ze musi być diesel koniecznie. Pisze tak bo akurat 2.7 zbytnio udany nie jest
-
LPG nie za bardzo mnie interesuje, jeździłem Cayennem z LPG, nie pasuje mi butla w bagażniku i co drugi dzień na stacji:). To oczywiście moje preferencje. Mam jeszcze pytanie czy XF ma problemy z korozją? czy jest aluminum?
-
gdzieś na forum czytałem, o korniku na tylnej klapie, pod listwą...
-
Kupiłem tego XFa, jak będzie okazja to wstawię fotki do galerii:)
pozdrawiam
-
gratulacje! mam nadzieję, że jest dobrym autem!!! miliona km!
-
Też mam taką nadzieję, czas pokarze:) Dzięki:)