FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: liroj007 w Październik 23, 2015, 00:08:02 am
-
Wtam!
Poszukuje medyka w okolicach Warszawy od układu wydechowego, a mianowicie chodzi mi o podkreslenie silnika jakim jest 4.0 V8. Nie chce, aby moj kociak chodzil jak typowe 1.9 TDi tylko zeby bylo slychac bulgot silnika.
Pozdrawiam!
-
warto? to nie amerykaniec... ja się cieszę że mam ciche V8... miałem z amerykańskim bulgotem do czynienia, ludzie się gapia tak, że czasem troszkę wstyd. W czasie długiej jazdy z kolei, głowa pęka.
-
nie chodzi mi o to zeby bylo go slychac z kilometra. Chcialbym tylko PODKRESLIC ta jednostke V8
-
to zdemontuj ostatnie tłumiki i daj rury przelotowe z końcówkami średnicy 115 mim oczywiście z kwasówki ja kiedyś tylko zdjąłem tłumiki i było całkiem fajnie a teraz mam w końcowych przebite grodzie więc są jak przelotowe delikatnie bulgocze
-
To tak, fakt, odrobinkę mogło by się pogłębić bas... jak te grodzie przebiłeś?
-
własnie wiec czekamy na krotki opis. Czytalem i rozmawialem z roznymi ludzmi to najlepszy efekt daje wsadzenia X Pipe czy to prawda?
-
wydech końcowy ma wlot i wylot z tłumika prawie na przeciw siebie ale w środku ma grodzie które kierują spaliny jak w labiryncie wystarczy te grodzie przewiercić
a więc miarka w rękę robimy pomiar od końca wylotu do początku tłumika czyli przedniej obudowy odejmujemy ok dwa centymetry zaznaczamy długość na wiertle i do boju ja przewierciłem się tylko dwa razy w każdym i jest tylko troszkę bardziej mrucząco bulgoczący
-
Domyślałem się że to taka rzeź będzie... aż mi się słabo zrobiło... decybeli nie przekracza? W kabinie nie bulgocze? po tych amerykańcach, naprawdę boję się takiej podróży "one way ticket." bo tego już się nie zaspawa.
-
napisałem tylko trochę bardziej bulgocze i mruczy w kabinie ciężko doszukać się różnicy, mogę polecić taki manewr z czystym sumieniem
-
Zdejmowałeś końcowy czy waliłeś przez końcówkę?
-
na aucie bo czasu szkoda było marnować
-
Chyba spróbuje u siebie bo niby ładnie chodzi ale czegoś brakuje. Jaką średnice wiertła brałeś?
-
coś koło 10 mim tylko musi być długie i trzeba uważać na wkładkę z włókna szklanego u mnie jeszcze przez miesiąc ją wypluwało z tłumika https://www.youtube.com/watch?v=86Kwccn9bqI a może to jest dobre rozwiązanie https://www.youtube.com/watch?v=9F4JyigDYco
-
https://www.gmpperformance.com/index.cfm?PG=detail&PID=320173 (https://www.gmpperformance.com/index.cfm?PG=detail&PID=320173)