FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XF (2008 - obecnie) => Wątek zaczęty przez: Kapson05 w Październik 14, 2015, 18:39:53 pm
-
Mam pytanie czy ktoś wycinał w Xf 3.0 DPF
-
Jeśli chodzi o wypalenie to jazda z kompem lub mechanicznie ale dopiero jak zapali się na czerwono przy pomarańczowym to z 15-20min jazda z prędkośxią od 70-100 na sporcie
-
Co to znaczy jazda z kompem lub machanicznie?
-
Wydaje mi się ze jeśli chodzi o jazdę z kompem to porostu komp.wysyla komedie o wypalenie sadzy,a mechanicznie to już kolega opisał 70-100 i podziwiać widoki ciesząc się jazda luksusowym samochodem?!
-
Kolego jesli nie jest cslkiem zapchsny to nie wycinaj. Komputerowo nie polecam...to sie robi na postoju, obroty komp ustawia na ok 3 tys i to tak drze sie przez ok. 10 min. Jeśli już to wypalic mechanicznie lub spróbować środek do oczyszczania DPF. Wtryskuje sie go w miejscu czujnika cisnienia DPF lub sondy.
-
nie wycinaj, bo nie wiadomo, co EKO-idioci zrobią, wprowadzą pierdu maszynkę do spalin, puszczą to na przeglądy, i na ulice z psami, i kontrola położy dowód, trzeba będzie wstawiać z powrotem... kto to wie.
-
Jeśli ta kontrolka zapali się np w mieście, na skrzyżowaniu, to jak rozpocząć ten proces wypalania, trzeba dojechać przecież na jakąś drogę lub obwodnice gdzie można jechać stałą prędkością przez kilkanaście minut. Skąd komputer wie że to już ten moment i może rozpocząć procedurę? sorki za pytanie ale nie miałem jeszcze autka z dpf a w instrukcji tego nie piszą.
Dzięki
-
On sam uruchamia wypalanie nawet nie wiesz kiedy. Średnio co kilkaset km sam sobie wypala. Dlatego w mieście jest kapota bo on tez wypala ale brak wtedy odpowiednich obrotów itp. Trzeba by codziennie kasować spalanie i obserwowac. Jak nagle rośnie to wtedy zaczela sie procedura wypalania.
-
Czyli ta kontrolka o której piszą na forum nie musi się zapalić?
-
Dlatego w autach z silnikiem Diesla wyposażonych w filtr DPF trzeba często sprawdzać poziom oleju oraz dbać o prawidłowe wypalanie filtra - gdy zapali się kontrolka na desce rozdzielczej nie przerywać jazdy. To cytat, z tego artukułu.
http://www.auto-swiat.pl/porady/co-zrobic-gdy-w-silniku-przybywa-oleju/qr3ee (http://www.auto-swiat.pl/porady/co-zrobic-gdy-w-silniku-przybywa-oleju/qr3ee)
-
Zapala sie zazwyczaj jak juz mu sie robi "ciasno"
-
pieprzona eko-głupota, niszczymy silniki, a niby ratujemy foki i misie. Trzeba wypalić dynamicznie, i wymienić olej, pytanie, jak by to cholerstwo minąć? rurę pustą w środek wsadzić. hihiihhi, tak po kaszubsku, jak zatkanie EGR blachą, które zawsze działa.
-
Witam Panowie, podniósł mi się poziom oleju do maxa i zastanawiam się nad wyrzuceniem DPFa.
Zna ktoś jakiś warsztat na Śląsku, który zna się na jagach? Czy w 2,7D można sprawdzać poziom oleju elektronicznie na wyświetlaczu?
-
Jak chcesz to ja wycinałem DPF a za 700 zł ale to w Świętokrzyskim umówisz się na rano poczekasz pół dnia i wrócisz
-
Byłem w tej firmie w Bytomiu
http://as-tuning.pl (http://as-tuning.pl)
Wyglądają na takich co sie znają na tym co robią, chciałem rozeznać temat PDF w razie czego. Samo miejsce nie powala, ale liczy sie ilość zadowolonych klientów i wiedza. Oceń sam.