FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: mario0906 w Październik 08, 2015, 18:27:06 pm
-
Witam forumowiczów.Zaczęło mi lecieć zimne powietrze w kabinie i może poradzi ktoś jak się dobrać do wymiany elektrozaworu nagrzewnicy????Od czego zacząć???Bo jak sądzę to własnie to.Pytam bo nigdy nie ściągałem deski rozdzielczej..a nawet nie wiem do jakiego fachowca w Łodzi się udać który zna temat więc spróbował bym sam Pozdrawiam :(
-
Elektrozawor jsst pod maska. Napisz do kolegi niewaskieauto jest z Łodzi
-
elektrozawor masz z przodu auta,z prawej strony na dole,przed chlodnica,wymiana polega na odpieciu pieciu wezy,odpieciu wtyczki i odkreceniu jednej srubki kora trzyma elektrozawor...dostep jest sredni ale nie ma zadnej filozofi w wymianie
-
Witam ponownie.Jestem miło zaskoczony...bo czytałem na tym forum ,że dechę.... jak to ktoś napisał trzeba ściągać...i ,że to ponad 500zł sztuka..ale cóż jak trzeba to trzeba ...No to fajnie i mam nadzieję,że to będzie to...choć pewności nie mam..A czy na kompie diagnostycznym wyjdzie jaka to usterka??Pozdrawiam
-
Elektrozawor dobrze wyczytales,ponad 5 stowek,ale on jest pod maska,pod deska sa silniczki co steruja klapkami nawiewow.,
-
Idzie już kupić za 480zł zawór. Na kompie kolego niestety to nie wychodzi...komp jedynie ale i on pokazuje tylko uszkodzenie tych silniczków pod deską, modułu klimy (ale jedynie w sensie zbyt niskiego/wysokiego napięcia). Ogólnie ten układ klimatyzacji jest ciężki w diagnozie. Tu się może spieprzyć wszystko :D
-
Witam ponownie.Jestem miło zaskoczony...bo czytałem na tym forum ,że dechę.... jak to ktoś napisał trzeba ściągać...i ,że to ponad 500zł sztuka..ale cóż jak trzeba to trzeba ...No to fajnie i mam nadzieję,że to będzie to...choć pewności nie mam..A czy na kompie diagnostycznym wyjdzie jaka to usterka??Pozdrawiam
Co do ściągania deski, to być może tam gdzie czytałeś była mowa o wymianie nagrzewnicy, często się o niej pisze przy okazji tematów z ogrzewaniem/chłodzeniem.
-
Może to ci pomoże http://www.jagrepair.com/DCCVSType.htm
-
Mialem ten sam problem i rozwiazalem go w taki sposob ze wymontowalem silniczek sprawdzilem od ktorej strefy nie dziala zawor , ten wylot ktory nie dzialal zaslepilem i w drugi dzialajacy wpialem trojnik na dwa weze do dwoch stref. Calosc kosztowala mnie 10 zl a nie 500 zl i wszystko poprawnie dziala. Ktos moze powiedziec ze nie beda dzialaly teraz dwie strefy no powiem ze ma racje ale kto tak na dobra sprawe ich uzywa ?
Pozdrawiam :)
-
Dobry patent na szybką naprawę, tylko, żeby nie powaliło sterownika. Bo jak się mu zada coś to on ciągle przesyła sygnał bo nie ma odpowiedzi od zaworu i tak się koło zamyka.