FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XJ X300, X305, X308 (1994-2003) => Wątek zaczęty przez: Feler w Kwiecień 05, 2009, 18:37:50 pm
-
Witam!
Czy ktoś z Was jest w posiadaniu instrukcji programowania pilota do X308'99? Byłem zmuszony kupić 2-go pilota i nie mam pojecia jak go uaktywnić. Prosze o ew. linki lub rady.
Pozdrawiam!
Feler
-
Procedura do zaprogramowania pilota X308 (oraz X300)
1. Otworz bagaznik oraz drzwi kierowcy, potem zapal zaplon. teraz nacisnij przycisk centralnego zamka
(na konsoli srodkowej) 5 razy. teraz sygnal od alarmu bedzie slychac- oznacza to,ze system jest w trybie
programowania. (Do programowania w X300 zamiast prycisku centralnego zamku uzywa sie przycisk "valet")
2. Nacisnij "zamykaj" na pilocie, system potwierdzi przez sygnal alarmu.
3. Aby zaprogramowac kolejne piloty, nacisnij teraz przycisk centralnego zamka a sygnal alarmu
potwierdzi podwojnym sygnalem, nacisnij "zamykaj" na drugim pilocie, tak jak na pierwszym.
4. Zaczekaj 30 sek. a system wroci do trybu normalnego po podwojnym sygnale alarmu.
Na te instrukce posiadam c o p y r i g h t i ale nie gniewam sie jak ktos to kopiuje bo po to jest taki forum ;D
-
Nic z tego - żadnej reakcji po naciśnięciu 5x przycisku centralnego zamka - żadnych sygnałów, konsola w tym trybie (gdy sa otwarte drzwi kierowcy oraz bagarznik) nie jest aktywna...
-
tu masz opisane wszystko :
http://www.skjagtech.co.uk/support-pages/x30x/x300-x308-key-fob-programming.html (http://www.skjagtech.co.uk/support-pages/x30x/x300-x308-key-fob-programming.html)
-
Nie działa - auto nie reaguje na miganie dlugimi swiatlami wiec i pilota nie mozna zprogramowac, musi byc jakis inny sposob...
-
http://s560.chomikuj.pl/ChomikImage.aspx?k=1344510&t=633982240919241561&id=203585733&vid=203585733 (http://s560.chomikuj.pl/ChomikImage.aspx?k=1344510&t=633982240919241561&id=203585733&vid=203585733) sprawdż to,u mnie działa w 100%
-
Tygrys3,czy mógłbyś jeszcze raz wrzucić to,bo klikam w link i jest komunikat ,,chomikowanie niedostępne,,
-
All remote transmitters for vechicle must be present.
If programming is carried out without all relevanttransmitters present,all
Previous codes will be overwritten,rendering the missing transmitters inoperable.
1) Insert key in ignition,leave in IFF position
2)Hold headlight flasher back
3)Turn ignition key to position 1
4)Flash headlight 4 times and alarm will enter programming mode,this
will be confirmed by beeps from alarm (sometimes is not when alarm is conected to the horn)
and flashing led on gearshift.
5)Program each transmitter (up to 5) by pressing the lock or unlock (your chose)
button once.The alarm will "honk" when you press the transmitter button.
6)You should operate the transmitter 5 times to complete programming.
If you are programming two,you should operate one twice and the other three times.
For 5 operate each transmitter once.
Good luck...
-
W razie by ktoś się pytał to po wymianie baterii nie trzeba pilota ponownie programować. 8)
-
:-super Wielkie dzięki,może się uda.Tylko najpierw muszę jeszcze znalezć pilota.
-
Niestety mi programowanie w ten sposób nie działa, ani w opisywany dla x300, także z przyciskiem valet. Auto nie chce wejść w tryb programowania.
-
instrukcja programowania w moim poście dotyczy tylko X308
osobiście zgodnie z nią zaprogramowałem swoje 2 piloty
-
Tak wiem, ale też wcześniej w innym wątku była podawana dla x300, za pomoca przycisku zamykajacego centralny zamek albo valet.
-
może to pomoże :-V
http://www.youtube.com/watch?v=jSpzXuSOctg (http://www.youtube.com/watch?v=jSpzXuSOctg)
Existing key-ring transmitter Re-Programming X300:
Unlock the car with the key and press ether button three times at 1 second intervals
New virgin key-ring transmitter Programming:
Open the boot/trunk lid and drivers door. Switch on the ignition to position II but do not start the engine. Wait for the dash lights to extinguish. within 5 seconds of the lights going out, Rock the valet switch, in the centre console, 5 times. The system will chirp to indicate it has entered learning mode.
On models with seat/mirror/steering wheel memory functions, the first key-ring transmitter will be linked to memory 1, second to memory 2 etc
Press and hold the larger, lock, button on the key-ring transmitter whilst watching the Red LED and ether wait for it to stop flashing or for the system to chirp a confirmation it has got the signal. If the system doesn't receive any signals for 15 seconds, it will chirp twice and exit learn mode
To program further key-ring transmitters, rock the valet switch once. The system will chirp twice for remote number two, three times for number three etc, then press the lock button of the key-ring transmitter as above
When finished, wait 15 seconds for the system to time out and chirp twice, turn off the ignition, close the doors and boot lid.
źródło :http://jimbutterworth.co.uk/8jagnotes.htm
-
Tygrys3
Dzięki, zadziałało. Piloty zaprogramowane.
-
KrzysiekEg, co poszlo nie tak za pierwszym razem, bo ten sposob jest podany od poczatku tego watku?
-
Źle skoordynowałem to w czasie. Nie czekałem na wygaśniecie kontrolek tylko od razu naciskałem Valet, a trzeba było odczekać aż zgasną i dopiero w ciągu 5 sekund nacisnąc 5 razy. Oraz nie naciskałem przycisku otwierania klapy bagażnika tylko otwierałem fizycznie z tyłu auta.
Po obejrzeniu filmu wszystko się wyjaśniło.
Tym niemniej podziękowania dla Tygrys3 i Kogutki.
-
:-V :-tylko cieszę się że mogłem pomóc :-tylko
-
Czy może ktoś napisać po polsku jak wygląda programowanie pilota krok po kroku? (Oczywiście do x308)
-
1) Włozyc kluczyk do stacyjki i zostawić w pozycji IFF
2) Pociągnąć dźwignę długich swiateł do siebie (mrugnąć swiatłami)
3) Przekręcić kluczyk na pozycję 1
4) Błysnąć reflektorami (długimi) 4 razy i alarm wejdzie w tryb programowania, to
zostanie potwierdzone przez sygnał od alarmu (czasami nie jest, gdy alarm jest podłączony do klaksonu)
i migającą diodę na dźwigni zmiany biegów.
5) Programuj każdy pilot (do 5), naciskając klawisz "zamknij"(czerwona kłódka) lub "otwórz"(biała kłódka) (Twój wybór)
.
6) Aby zakończyć programowanie :
Jeśli programujesz dwa piloty, należy naciskać pierwszy dwa razy, a drugi trzy razy
Jeśli programujesz 5 pilotów każdy naciśnij raz .
-
Ustawienia kluczyka samochodowego:
0 (IFF)- nic - po włożeniu kluczyka do stacyjki nie dzieje się właściwie nic, komputer pokładowy otrzymuje jedynie informacje o tym fakcie i w niektórych samochodach może pojawić się informacja na wyświetlaczu tablicy rozdzielczej dot. włożonego kluczyka
1 - wyłączenie blokady kierownicy - po przekręceniu kluczyka o jedno oczko wyłączamy mechaniczną blokadę kierownicy. Samochód nie jest uruchomiony, ale możliwe jest już kręcenia kierownicą. Ze względu na brak wspomagania kierownicy będzie ona chodzić bardzo ciężko.
2 - prąd - w tym momencie zaczyna się właściwe uruchamianie silnika, w obwodach elektrycznych samochodu zaczyna płynąć prąd, zaczynają pracować wszystkie elektryczne urządzenia samochodu. Objawia się to zapalaniem kontrolek na tablicy rozdzielczej. W tym trybie możemy już włączyć wszystkie wszystkie światła samochodu, schłodzić się dmuchawą lub odpalić papierosa od samochodowej zapalniczki. Ponieważ na silniku również znajduje się już prąd, jest to tryb, w którym uruchamiamy samochód na pych. Niestety w tym trybie nie działa klimatyzacja - kompresor klimatyzacji napędzany jest silnikiem.
3 - rozrusznik - po przekręceniu kluczyka zaczyna działać rozrusznik, czyli mały silniczek elektryczny napędzający silnik spalinowy samochodu w celu wywołania kompresji.
-
Właśnie stałem sie posiadaczem NOWEGO pilota, koszt 870 zł brutto z przesyłką. "Tygrys3" bardzo Ci dziekuję za pomoc, przed chwilą pilot został zaprogramowany zgodnie z Twoją instrukcją, działa prawidłowo!
-
Właśnie stałem sie posiadaczem NOWEGO pilota, koszt 870 zł brutto z przesyłką. "Tygrys3" bardzo Ci dziekuję za pomoc, przed chwilą pilot został zaprogramowany zgodnie z Twoją instrukcją, działa prawidłowo!
radzioo masz już zupełnie nowy pilot, czy też po tuningu ? Boje się że moje też za jakiś czas czeka wymiana, bo już otwieranie bagażnika coraz gorzej działa.
-
Pilot fabrycznie nowy, kupiony w http://sklep.v12.com.pl/p/pl/724/pilot+alarmu.html
-
OK, rozumiem że wstawianie linków jest niedozwolone, zatem wyslę na priv
-
Właśnie stałem sie posiadaczem NOWEGO pilota, koszt 870 zł brutto z przesyłką. "Tygrys3" bardzo Ci dziekuję za pomoc, przed chwilą pilot został zaprogramowany zgodnie z Twoją instrukcją, działa prawidłowo!
:-V cieszę się że mogłem pomóc :-tylko
-
Trochę czasu już minęło , pokazały się w sprzedaży inne Jaguarowskie piloty.
Pytanie brzmi : Czy te piloty z innych współczesnych Jagów np XF będą pasowały do innych np XJ8 X308 ? Czy to się zaprogramuje ? Są n aledrogo już od 150 zł
Ktoś wie czy to się uda ?
Dziękuję za odpowiedzi.
Asaf
-
All remote transmitters for vechicle must be present.
If programming is carried out without all relevanttransmitters present,all
Previous codes will be overwritten,rendering the missing transmitters inoperable.
1) Insert key in ignition,leave in IFF position
2)Hold headlight flasher back
3)Turn ignition key to position 1
4)Flash headlight 4 times and alarm will enter programming mode,this
will be confirmed by beeps from alarm (sometimes is not when alarm is conected to the horn)
and flashing led on gearshift.
5)Program each transmitter (up to 5) by pressing the lock or unlock (your chose)
button once.The alarm will "honk" when you press the transmitter button.
6)You should operate the transmitter 5 times to complete programming.
If you are programming two,you should operate one twice and the other three times.
For 5 operate each transmitter once.
Good luck...
Czesc, moj x308 stal ponad 14 miesiecy z odlaczonym akumulatorem :-wstyd i niestety okazalo sie, ze rozprogramowaly sie piloty. Probowalem powyzszego sposobu, ale alarm nie wchodzi w tryb programowania. Teraz widze, ze jedyne co moge robic zle to ustawienie kluczyka w zlych pozycjach. Zatem pytanie, IFF to pozycja po wlozeniu kluczyka bez przekrecenia? A pozycja 1 to ta pomiedzy IFF a pozycja, kiedy zapalaja sie kontrolki? Czy przelaczenie miedzy pozycjami ma sie odbyc z "trzymanymi" dlugimi? Z gory dziekuje.. pzdr
Dodano
Pytanie juz nieaktualne. Faktycznie zle zrozumialem pozycje kluczyka. Po paru probach udalo sie, alarm wchodzi w tryb programowania - jest sygnalizacja dzwiekowa oraz mruga dioda przy lewarku skrzyni. Jednak mam problem z samym programowaniem. W trybie programowania naciskam przycisk zamykania, nic sie nie dzieje - baterie sa wymienione.. Wg opisu powinien byc dzwiek po nacisnieciu pilota, niestety nic sie nie dzieje. Jakies pomysly?
Dodano
Temat rozwiazany, to nie byl problem po stronie samochodu, a po stronie pilotow.. Przy okazji znalazlem ciekawy artykul, ktory mi pomogl, nie sadzilem, ze gumka do gumowania olowka pomoze ze sciezkami w pilocie :) Moze komus tez sie przyda :)
http://www.stallard-engineering.co.uk/stories/Jaguar/XJ8%20Remote%20key%20fob.htm (http://www.stallard-engineering.co.uk/stories/Jaguar/XJ8%20Remote%20key%20fob.htm)
:-tylko
-
Pokazane dość szczegółowo
http://www.youtube.com/watch?v=KZODvPRiEPw (http://www.youtube.com/watch?v=KZODvPRiEPw)
ale w moim jagu nie słychać ani sygnału ani syreny :-nie
-
czy używany pilot (kupiony w internecie) od innego Jaga można przeprogramować aby działął z moim X308 "?
-
:-bry
Nie działał pilot. Przez przypadek właczyłem przycisk Valet. Pilot został naprawiony i wymieniona bateria.
Nie mogę zaprogramować pilota. Kluczykiem nie mogę otworzyć bagażnika, funkcji Valet nie mogę oczywiście wyłaczyć w aucie. Bagaznik działał, ale nie pamiętam czy otwierałem go kiedykolwiek kluczykiem. Mam do auta jeden kluczyk.
Po naprawie, wciskajac ktorykolwiek przycisk na pilocie alarm wydaje pojedyńczy sygnał 'piiiii', ale zadna z funkcji nie działa, dziwi mnie to, więc czy niezaprogramowany pilot robiłby coś takiego, a raczej samochód reagowałby na pilota dźwiękiem?
Pytanie - funkcja Valet moze blokować programowanie pilota, czy moze ja źle coś robię?
-
:-JCPF Mam pytanie, czy pilot który działał z X308 z 1998 będzie współpracował z XK z 2000 ? Czy dla tych modeli były inne piloty, może roczniki mają znaczenie ?
Okazało się, że mam taki dar jak niektórzy politycy, sam zadaje pytanie i sam na nie odpowiadam.
Sprzedałem pilot który miał współpracować z autem z USA, pilot nie będzie pasował bo pracuje na innej częstotliwości.
-
Witam. Istnieje inna możliwość zaprogramowania pilota do x308 niż:
1) Insert key in ignition,leave in IFF position
2)Hold headlight flasher back
3)Turn ignition key to position 1
4)Flash headlight 4 times and alarm will enter programming mode,this
will be confirmed by beeps from alarm (sometimes is not when alarm is conected to the horn)
and flashing led on gearshift.
Mam 3 dodatkowe piloty do centralki ale żaden nie reaguje na tę procedurę. Nie wierze że wszystkie są niesprawne. Wymieniłem w każdym baterie i nic. Auto przechodzi w tryb programowania ale nie reaguje na przyciskanie pilota. W aucie mam moduł 433MHz i w aucie z którego mam piloty też bylo 433MHz