FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: PtK_ w Wrzesień 29, 2015, 22:39:42 pm
-
Witam, po właściwie rocznym spędzeniu Jaguara w serwisie u mechanika w końcu go odebrałem.
Nie wiem czy ktoś pamięta ale wrzucałem fotki po zakupie i zapytałem o problem z silnikiem a mianowicie z głowicami. Wszystko udało mi się naprawić łącznie z gazem który wstawiłem nowiutki. Teraz tak, wyskoczyło mi parę kontrolek których nie rozumiem bo są w języku niemieckim.
Mianowicie DSC GESTOERT oraz CATS GESTOERT.
Do tego mam pytanie, czy warto montować kota na masce będąc w Warszawie i często parkując na starym mieście do późnych godzin :) Ogólnie samochód garażowany. Do jakiego mechanika najlepiej pojechać jeśli opada mi tylna szyba i w ogóle nie da jej się automatycznie zamknąć?
Ostatni problem jaki do tej pory zauważyłem to kontrolka wyłączania i włączania trakcji. Świeci się ciągle. Jakieś pomysły ? Dziękuję za pomoc :)
-
Podlsczyc kompa i odczytac błędy na poczatek. To powinno wyjaśnić 90% spraw z tymi błędami
-
pamiętam, odgrzej kotleta, poszukaj tego wątku gdzie szukałeś pomocy opisz co zrobiłeś a błędy skasuj i jedz dalej
-
Szyba Ci opada, bo pewnie połamały się takie plastikowe zaczepy szyby na prowadnicy, standard w tych modelach, musisz kupić zestaw naprawczy i to wymienić, tak na marginesie, zrobiłbym to we wszystkich szybach, wydatek nie mały, ale pękają zawsze w najmniej oczekiwanym momencie, jak już jeden strzeli, to wiadomo, że po kolei lecą. Powodzenia!