FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: mariners w Wrzesień 22, 2015, 21:11:25 pm
-
Witam, od wczoraj jestem posiadaczem S-Type 2002r. 4.0 benzyna i tak pierwsze pytanie:
Mapy do nawigacji - Polska czy są?
Zmieniarka gdzie jest bo nie widzę, u siebie a ni w schowku ani w bagażniku (może nie ma)
Problem z ogrzewaniem (raz jest ciepło brak zimnego a na drugi dzien zdarzylo sie odwrotnie) - co to moze byc.
-
Kolego leniuchu...wszystko jest opisane na forum. Szukajka nie boli. A zresztą tematów też nie ma aż tyle, że 10 min i wszystkie strony przelecisz i dowiesz się jeszcze coś innego przy okazji.
-
Driv3rrrr, jak zawsze zresztą, dobrze mówi, warto szukać, dokształcisz się, jak ja (to forum nie ma wiele wspólnego z VW tune up) modsi czuwają...aprop, tematu: zmieniarkę po lewej w kufrze, map nie ma, ciepło zimno, domyślam się że zawory sterujące... ponoć słabe są w jaguarach... reszta jest bardzo dokładnie opisana.
-
czyli nawigacja bez nawigacji hehehe ;P brak map czyli gadzet ktorego nie wykorzystam?
-
Nawet jakbyś miał mapy to procesor jest na tyle wolny, że dostawałbyś kurwicy :D. Co do grzania to już elaboraty są na forum i wszystko dość dokładnie opisane.
Napisz skąd jesteś to może polecimy jakiegoś machera.
-
ja śrem koło Poznania :) wiadomo ze przydalby sie ktos kto ma obeznanie w tych autach.
-
British Garage albo w Szamotułach Gieremek. Cenowo pewnie nie będzie za przyjemnie no ale mają sprzęt do diagnozowania dobry.
-
auto mam tak naprawde od wczoraj z niemiec 180 tys przebieg ale takie rzeczy poki co mi sie juz pojawily,
do tego wiadomo oleje trzeba wymienic a ze to moj pierwszy kotek to musze zaczerpnac wiedzy od Was ;)
-
Wracając do tematu ogrzewania, podjałem następujące kroki,
- dolałem płynu chłodzącego
- odpowietrzony układ chłodzenia
Po zagrzaniu silnika wyraźnie czuć cieple powietrze, tylko jeszcze wydaje mi się że to nie jest to.
Gdzie szukać problemu? Elektrozawór działa węże są gorące.
-
Witaj. Przerabiałem u siebie ten problem. Prawa strona zimna , lewa ciepła . Wymieniłem elektrozawór , płukałem nagrzewnicę. Poprawa była minimalna . No i na forum znalazłem informację o tym , że należy sprawdzić także moduł sterujący klimą oraz nawigacją . Jest on umieszczony za schowkiem , przed pasażerem . Należy zdemontować schowek , no wówczas go widać . Kupiłem używkę z diesla 2,7 ( zadziałało ) . Klima oraz ogrzewanie działa normalnie. powodzenia :-A
-
Andrzeju kolega ma przed lifta. Tutaj moduł to panel sterowania klimą :). Aczkolwiek w przed liftach nie słyszałem aby moduły szwankowały
-
Na ta chwile wyglada tak, auto na postoju daje cieple powietrze (nie gorace), w trakcie jazdy niestety przestaje grzać i leci chłodne powietrze, co mogę jeszcze sprawdzić, wyeliminować idzie okres zimnych poranków i przydało by się mieć ogrzewanie ;)
-
A na pewno masz tego 2002 w całości przedliftowego tj. przedliftowe wnętrze i na zewnątrz? W 2002 były egzemplarze przedliftowe z zewnątrz, ale wewnątrz była nowa deska m.in. z dużym ekranem navi.
-
Wydaje mi się ze cały przed liftem jest środek jest przed liftem
-
Zdrapcioch silniki 4.0 nie wychodziły z poliftowym wnętrzem ;). Kolego jeśli dmucha zimnym podczas jazdy, to wg. mnie nagrzewnica nie wyrabia. Można spróbować przepłukać całkowicie układ jakąś płukanką, nawet ze 2x i zalać świeżym płynem na nowo.
Jeśli to nie pomoże to jak pisałem - raczej wg. mnie nagrzewnica siada. Elektrozawór jak pada to albo chłodzi albo grzeje na maksa albo np. jedna strona chłodzi, druga grzeje i inne podobne kombinacje.
I zobacz jeszcze czy wentylator nie załącza Ci się zbyt często.
-
Jakie to są koszty plus minus jeżeli nagrzewnica jest do wymiany?
-
Dość sporo bo deska do zrzucenia ale narazie się tym nie przejmuj. No i jeszcze pytanko - układ na pewno dobrze odpowietrzony?? 4.0 i 3.0 tragicznie się odpowietrzają. Mój 4 dni z czego jazda była dość dynamiczna
-
Wydaje się że dobrze póki co co prawda raz odpowietrzalem wczoraj, bo wogole nie miałem ciepłego powietrza, a teraz mam na postoju ciepłe ale niegorace a w trakcie jazdy już brak
-
To jeszcze pojeździj 2-3 dni. Czasem trochę mu depnij niech pompa szybciej ruszy ciecz i ogrzewanie na HI
-
odwiedziłem warsztat w Szamotułach :) sprawa wyjaśniona Elektrozawór :) wymienione i działa ;-)