FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION

Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: Czary_Mary w Sierpień 08, 2015, 16:23:37 pm

Tytuł: S-Type Diesel ->Tryb awaryjny z powodu niskiego ciśnienia w oponie?
Wiadomość wysłana przez: Czary_Mary w Sierpień 08, 2015, 16:23:37 pm
Witajcie,

Czy to możliwe, żeby z powodu niskiego ciśnienia w oponie samochód przechodził w tryb awaryjny? Od razu napiszę, że nie mam czujników ale autem trochę bujało - tylne prawe koło. To była pierwsza jazda po większej naprawie a mechanik twierdził, że nie ma jeszcze zrobionej zbieżności. Ostatecznie złapałem gumę niszcząc oponę. Po wymianie opon jest już OK tzn nie wchodzi w tryb awaryjny.
Tytuł: Odp: S-Type Diesel ->Tryb awaryjny z powodu niskiego ciśnienia w oponie?
Wiadomość wysłana przez: Driv3rrrr w Sierpień 08, 2015, 19:44:09 pm
Albo dziwny traf albo nie wiem...ciężko wytłumaczyć. Najlepiej podpiąć pod kompa ;)
Tytuł: Odp: S-Type Diesel ->Tryb awaryjny z powodu niskiego ciśnienia w oponie?
Wiadomość wysłana przez: Czary_Mary w Sierpień 08, 2015, 21:05:40 pm
Dzięki. A jak długo komputer trzyma błąd? Dziś trochę pojeździłem i cokolwiek bym nie robił nie wskakiwał żaden błąd. Inna sprawa to niska mocno - opis w innym poście - wymiana silnika. Niemniej dla mnie to też zaskakujące. Z drugiej strony nie jest wykluczone, że powietrza było tak mało, że niemal jechałem na feldze. Czy samo to może powodować występowanie błędu i przejście w tryb awaryjny?
Tytuł: Odp: S-Type Diesel ->Tryb awaryjny z powodu niskiego ciśnienia w oponie?
Wiadomość wysłana przez: Czary_Mary w Sierpień 11, 2015, 11:10:23 am
Podzwoniłem i posprawdzałem i na razie wiem tylko, że zarówno z powodu niskiego ciśnienia, jak i braku ustawienia zbieżności kot może wchodzić w tryb awaryjny. Niemniej w moim przypadku to raczej nie to, bo po jednym dniu spokoju błąd pojawia się nagminnie. Oddaję samochód na testy  z powrotem do mechanika....
Tytuł: Odp: S-Type Diesel ->Tryb awaryjny z powodu niskiego ciśnienia w oponie?
Wiadomość wysłana przez: Driv3rrrr w Sierpień 11, 2015, 12:28:01 pm
Od cisnienia w oponie i zbieznosci nie wskoczy tryb awaryjny bo tam nie ma ślepego czujnika. Jedynie mogłoby wywalic blad ESP z powodu różnych prędkości obrotowych kół. Podpiac auto pod kompa i wylezie co go boli