FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => X-TYPE (2001-2010) => Wątek zaczęty przez: zachuraz w Sierpień 05, 2015, 00:03:08 am
-
:-bry czesc , mam na imie grzesiek i to moj pierwszy post na tym forum.
moj problem pojawił sie wczoraj. oddalem mojego 2.0d na wymiane simeringa dwumasy i sprzegla a moj Jag wrocił bez kontroli trakcji. sytem wyswietla bład jak auto ruszy lub jak zaczynam krecic kierownicą. z powodu ze mechanik nie mogł podlaczyc swojego komputera pojechalem do 2 mechanika a ten zczytał kod c1310 - przetwornik ciśnienia hamowania koła przedniego lewego usterka w obwodzie.
co bedzie przyczyna i jak naprawic tą ustere? :-help :-help :-help
:-thank
dziekuje
-
Niech majster odpowietrzy raz jeszcze układ hamulcowy
-
dzis jeszcze raz kazalem odpowietrzyc caly uklad. sprzeglo i halulce ale dsc talej swieci. :( pojechalem do innego mechanika i jego komputer (snap on) pokazał ze to wina czujnika kąta położenia kierownicy...juz sam zglupialem
-
C1310 to ten blad który sam opisałeś
-
na snap - on tego bledy c1310 nie widzc jest za to inny, nie pamietam kodu ale na pewno chodzi o ten czujnik położenia kąta kierownicy.
:(
-
Rozwiązania nie znam - ale ja cie chyba skądś kojarze. :)
-
Mechanik jak wymienił dwumasę (odkręcasz sanki) nie przykręcił ich idealnie tak jak były i podwozie nie ma zachowanej geometrii. Udaj sie na ustalenie geometrii zawieszenia (nie zbieżności i kątów pochylenia tylko geometrii). Teraz kot Ci jedzie lekko bokiem (trawersem) i będzie ciął elkko opony i przyspieszał zużycie półosi. Przerabiałem to już 2 razy.
A C1310 się nie przejmuj (szczególnie jak masz pompę ABS z końcówką *-EB / *-EC).