FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION

Dział Techniczny => X-TYPE (2001-2010) => Wątek zaczęty przez: zachuraz w Sierpień 05, 2015, 00:03:08 am

Tytuł: DSC System Faulty
Wiadomość wysłana przez: zachuraz w Sierpień 05, 2015, 00:03:08 am
 :-bry czesc  , mam na imie grzesiek i to moj pierwszy post na tym forum.

moj problem pojawił sie wczoraj. oddalem mojego 2.0d na wymiane simeringa dwumasy i sprzegla a  moj Jag wrocił bez kontroli trakcji. sytem wyswietla bład jak auto ruszy lub jak zaczynam krecic kierownicą. z powodu ze mechanik nie mogł podlaczyc swojego komputera  pojechalem do 2 mechanika a ten zczytał kod c1310 - przetwornik ciśnienia hamowania koła przedniego lewego usterka w obwodzie.

co bedzie przyczyna i jak naprawic tą ustere? :-help :-help :-help

 :-thank
dziekuje
Tytuł: Odp: DSC System Faulty
Wiadomość wysłana przez: Driv3rrrr w Sierpień 05, 2015, 16:06:17 pm
Niech majster odpowietrzy raz jeszcze układ hamulcowy
Tytuł: Odp: DSC System Faulty
Wiadomość wysłana przez: zachuraz w Sierpień 06, 2015, 23:33:19 pm
dzis jeszcze raz kazalem odpowietrzyc caly uklad.  sprzeglo i halulce ale dsc talej swieci. :( pojechalem do innego mechanika i jego  komputer (snap on) pokazał ze to wina czujnika kąta położenia kierownicy...juz sam zglupialem
Tytuł: Odp: DSC System Faulty
Wiadomość wysłana przez: Driv3rrrr w Sierpień 07, 2015, 00:27:35 am
C1310 to ten blad który sam opisałeś
Tytuł: Odp: DSC System Faulty
Wiadomość wysłana przez: zachuraz w Sierpień 07, 2015, 14:00:37 pm
na snap - on tego bledy c1310 nie widzc jest za to inny,  nie pamietam kodu ale na pewno chodzi o ten czujnik położenia kąta kierownicy.

:(
Tytuł: Odp: DSC System Faulty
Wiadomość wysłana przez: bartnik w Sierpień 08, 2015, 02:03:01 am
Rozwiązania nie znam - ale  ja  cie  chyba  skądś kojarze. :)
Tytuł: Odp: DSC System Faulty
Wiadomość wysłana przez: eMWuGSM w Sierpień 09, 2015, 13:46:38 pm
Mechanik jak wymienił dwumasę (odkręcasz sanki) nie przykręcił ich idealnie tak jak były i podwozie nie ma zachowanej geometrii. Udaj sie na ustalenie geometrii zawieszenia (nie zbieżności i kątów pochylenia tylko geometrii). Teraz kot Ci jedzie lekko bokiem (trawersem) i będzie ciął elkko opony i przyspieszał zużycie półosi. Przerabiałem to już 2 razy.

A C1310 się nie przejmuj (szczególnie jak masz pompę ABS z końcówką *-EB / *-EC).