FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: qlimaxer w Lipiec 17, 2015, 22:37:50 pm
-
Witam. Jestem posiadaczem s type 2002r 2.5 v6 . po lifcie. problem polega na tym ze na zimnym silniku przy prrzełączaniu na d lub r auto znacznie szarpie, wyrywa do przodu. Zawsze za 1 razem. Później juz to się uspokaja i jest łagodniej ale nadal dosc odczuwalnie. Bardziej niepokojące jest to, że na zimnym silniku przez kilka pierwszych kilometrów przy mocniejszym dociśnięciu gazu czuć tak jakby tarcie , ocieranie w tylnej cześci auta i auto w tym momencie lekko przyhamowuje równo z tym wydobywającym się dźwiękiem jak również obroty wznosza się, spadają i bieg się nie zmienia. Po rozgrzaniu silnika jest okej. Może wymiana oleju? ostatnio była robiona 50 tys km temu. Słyszałem tez o super efektach po adaptacji skrzyni + najnowsze oprogramowanie. Jak myslicie? Pozdrawiam
-
od czegoś trzeba zacząć może olej może oprogramowanie a może wizyta u dobrego specjalisty od skrzyń który za kilka złotych zdiagnozuje lub wykluczy awarie.poszukaj w okolicy dobrego fachowca
-
Niestety nie wiem do kogo się udać. Każdy tylko kręci nosem i mówi że albo to, albo sramto. Nic konkretnego. Najlepiej to by chcieli nowa skrzynie wrzucić i spokój. Może jest jakiś kolega z kujawsko pomorskiego, który ogarnia temat automatu i może coś by doradzil , ew dysponuje jakimś komputerem? Pozdrawiam
-
nie pamiętam numeru do dobrego fachowca od skrzyń w łodzi ale weź na Google wrzuć norbi skrzynie automatyczne łódź, znajdź numer i dzwoń mów co boli twojego kota, może coś ci doradzi podpowie, https://plus.google.com/117399807470212986730/about?gl=pl&hl=pl i już mam
-
Jak masz skrzynię ZF 6hp26, to może w aso BMW podpytaj, czy by Ci go chociaż nie podłączyli hmm...?
-
dzięki panowie za podpowiedzi. Problem mój jest o tyle dziwny że prócz tego ślizgnięcia przy przełączaniu na 4 bieg jest również takie obijanie w tylne koła, bynajmniej tak to brzmi... tak jakby bieg nie wskakiwał do konca i przy delikatnym operowaniu gazem ejst ok ale jak sie wcisnie to sie uslizguje i znów jest to uderzenie w koła.