FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => X-TYPE (2001-2010) => Wątek zaczęty przez: q_nerk w Lipiec 13, 2015, 15:15:49 pm
-
Jako że nabyłem drogą kupna x-a 2,5 v6 w manualu, to postanowiłem go zagazować (dywagacje za i przeciw zostawmy na przy piwie). A teraz pytania:
-czy 2,5 musi mieć przelew/emulatory?
-gdzie we Wrocławiu dobrze założą mi instalację?
-
2,5 i 3,0 gazuje się tak samo, jest mnóstwo wątków. Tak samo w sensie każdy egzemplarz inaczej ;)
-
Jako że nabyłem drogą kupna x-a 2,5 v6 w manualu, to postanowiłem go zagazować (dywagacje za i przeciw zostawmy na przy piwie). A teraz pytania:
-czy 2,5 musi mieć przelew/emulatory?
-gdzie we Wrocławiu dobrze założą mi instalację?
Ja mam 3.0 instalacja już ma 2lata , mam zrobiony przelew paliwa wtryski hana zielone ! Mogę polecić warsztat pod Wrocławiem w Lutyni ! Telefon wyślę Tobie na priva !
-
Tam idzie umulator. Przelewy trafiaja sie 1 na 10 sztuk moze. Takze jak gaziarz robi przelew to marny on
-
Tam idzie umulator. Przelewy trafiaja sie 1 na 10 sztuk moze. Takze jak gaziarz robi przelew to marny on
No to w takim razie u mnie jest trafiony ! Bo ponad 2lata i nie mam problemów ! A znam kolegę , który ma emulator i ciągle ma coś nie tak !
-
Bo zle ustawiony. Ja mam emulator i zadnych problemów. No ale sa gazownicy i rzeźbiarze :D
-
Dużo zależy od konkretnej sztuki, amerykańce różnią się od europejczyków, poszczególne roczniki też mają drobne zmiany wpływające na LPG. Ogarnięty gazownik to absolutna podstawa.
-
Dużo zależy od konkretnej sztuki, amerykańce różnią się od europejczyków, poszczególne roczniki też mają drobne zmiany wpływające na LPG. Ogarnięty gazownik to absolutna podstawa.
Dlatego napisałem, że 1 na 10 trafia się z przelewem i nie idzie inaczej zrobić. Europejczykii zazwyczaj lecą na emulatorze ale wiadomo - wyjątki się trafiają