FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => X-TYPE (2001-2010) => Wątek zaczęty przez: inkk w Lipiec 09, 2015, 19:39:51 pm
-
Witajcie,
Czy ktoś może spotkał sie z tym błędem P1241 i może wie jak go usunąć, auto przechodzi w tryb awaryjny obroty 1200-1500 i nie reaguje w ogóle na gaz.
Będę wdzięczny za pomoc.
-
A jaki silnik??
-
Do sprawdzenia mapsensor i przepustnica oraz ich okablowanie.
-
to lista błędów jakie mi sie jeszcze pojawiły:
P0122 - wymieniałem pedał nic nie dało falowanie obrotów dalej i zero reakcji na dodawanie gazu
P0222
P0191
P1122
P1215
P1241
P1646
P0037
zapomniałem napisać że auto ma instalacje gazową bez przelewu i emulacji
kupiłem używaną przepustnicę podmieniłem nic nie dało, wróciłem do swojej starej, wyczyściłem wszystko co sie dało auto chodziło przez chwile ok tzn zrobiłem w weekend koło 100 Km myślałem że już wszystko gra, w poniedziałek rano znów to samo :/ zamówiłem listwę wtryskową jutro będę wymieniał już nie mam pomysłu co może być nie tak, komputer ?
PS. zapomniałem dopisać odpaliłem auto i działało przez weekend dobrze tylko przez to że przytrzymałem guzik od przełączania LPG\Benzyna przez kilka sekund ale teraz już nie działa ta metoda :(
-
sporo naczytałem sie o adaptacji przepustnicy to chyba za pierwszym razem udało mi sie przy włączeniu i jak zrobiłem te 100Km błędem chyba było to że zrobiłem je na gazie, teraz siedziałem w aucie chwile z włączonym silnikiem na benzynie przy włączonej klimie było czuć dziwny swąd jak by coś sie przegrzało i silnik jak na moje oko też dziwnie ciepły, wiem auto na postoju ale chyba tak nie powinno być i dalej stałe podniesione obroty i zero reakcji na pedał gazu :/
-
inna bajka że da się zmienić uszczelniacze na zaworach bez zrzucania głowic (i tym samym bez wyciągania silnika), mocno obniża to koszta, o czasie nie wspominając. Dla malkontentów - ćwiczone wielokrotnie.
-
inna bajka że da się zmienić uszczelniacze na zaworach bez zrzucania głowic (i tym samym bez wyciągania silnika), mocno obniża to koszta, o czasie nie wspominając. Dla malkontentów - ćwiczone wielokrotnie.
tak tylko gdzie znajdę jakiegoś mechanika który to zrobi ?
-
mam jedno pytanie czy są błędy których nie można wykasować standardowy OBD ?
chodzi mi o to że trzeba sie wybrać tylko do serwisu Jaguara i dopiero oni wykasują błąd, czy to kwestia tego że usterka nie została usunięta i przez to wywala błąd nawet przed odpaleniem zapłonu i po resecie komputera.
-
Poki tego nie ogarniesz to ciagle bedzie wywalalo
-
Ludzie, nauczcie się wreszcie, że 'wykasowanie błędu' nie usuwa przyczyny, a jedynie objaw. Jak sobie wbijesz gwóźdź w palec to też bierzesz aspirynę, żeby nie bolało, czy może przede wszystkim wyciągasz gwóźdź i zabezpieczasz ranę?
-
Sprawa wygląda tak: obecnie mam trzy przepustnice, żadna nie działa, jedynie stara czasem zaskoczyła ale to i tak było chwilowe. Elektryka sprawdzona, kable itd. i nie ma nigdzie przebicia,
najprawdopodobniej komputer do wymiany, zimne luty bo błędy raz są raz ich nie ma, ale też tylko chwilowo. Mam pytanie: jeżeli kupie sam komputer jak zaprogramować go ? Albo gdzie znajdę serwis w woj. Śląskim? Czy najlepszą opcją jest zakup czegoś takiego :
http://allegro.pl/komputer-immo-do-odpalenia-jaguar-x-type-2-5-v6-i5137080982.html (http://allegro.pl/komputer-immo-do-odpalenia-jaguar-x-type-2-5-v6-i5137080982.html)
Tylko pytanie czy zadziała ? Będę wdzięczny za pomoc, za tydzień mam jechać na wakacje :(