FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => X-TYPE (2001-2010) => Wątek zaczęty przez: marcinm w Czerwiec 28, 2015, 10:54:12 am
-
wsiadam dziś do mojego kocura przejechałem jakies 700 m i nagle zapaliła się kontrolka typu (!),(P) i znikną przebieg w jego miejscu pojawiły się kreski. Pomyślałem ze płyn hamulcowy uciekł, ale wszystko było ok wciągnąłem moje chińskie badziewie o nazwie elm ... połączyłem się i wyskoczyło
1 prawy czujnik abs przedni wiadomo jakie działania
2 prawy czujnik abs tylni wiadomo jakie działania
3 lewe łożysko magnetyczne???.. błąd chyba c1055
teraz moje pytanie czy przy błędzie 1 i 2 nie powinna wyskoczyć kontrolka abs???
o co chodzi z błędem numer 3 jak mogę to sprawdzić na lewarku czy jest to do zrobienia przed domem proszę o wyjaśnienie do czego służy to łożysko
mój kot to x type 2002 2.5 + lpg stag
-
Poziome kreski na przegiegu (jak nie masz komputera) = błąd komunikacji ICP <-> CAN (Gateway) -> ABS / ECU
Wyciągnij i przeczyść wtyczkę od pompy ABS i przyjrzyj się wiązce. Kontrolka ABS nie musi się zapalić. W kotach z ESP często jak jest DSC System Fault to nie pali się ABS (taka ciekawostka).
-
Moj kot nie posiada kontroli dsc
gdzie moge zlokalizowac ta pompe abs??
A co do tego lozyska nikt nic nie jest wstanie wytlumaczyc??
-
Pompa ABS jest pod maską, z lewej strony. Wychodzą z niej 4 sztywne przewody, nie sposób przeoczyć. Wtyczka potrafi przyśniedzieć, zwłaszcza gdy pojawia się wilgoć, jak ostatnio. C1055 to może być właśnie błąd komunikacji ze sterownikiem. U mnie skończyło się na wymianie sterownika ABS przy podobnych atrakcjach. Używka w dobrym stanie kosztowała chyba z 70zł.
-
Wielkie dzieki za porady
Zeby nie zaśmiecać forum mozecie mi powiedziec jakie kotek toleruje obroty jak go moge bezpiecznie krecic i przy jakich obrotach najwieksza moc
-
Do 5,5krpm spokojnie kręć :)
Dźwięk wkręcania się na obroty zacny. Cichy.
-
5.5kRPM wydaje sie spoko. Wyżej już za głośno...
-
5.5 i co wyzej nie ma sensu a co ze zmienna fazą rozrządu?
Pomylilem sie co do jednego bledu nie 1055 tylko 1155 czy orzy tym bledzie tez kreski wyskacza??
Przy pompie jest wtyczka szeroka na glowna i mam jeszcze wtyczke 2pinowa od czego ona jest?
-
Przy pompie jest wtyczka szeroka na glowna i mam jeszcze wtyczke 2pinowa od czego ona jest?
Czujnik ciśnienia w pompie?
Jakie oznaczenie pompy?
1X43-xxxxx-xx ?
-
Pozniej zobacze ten nr a co powiecie na temat c1155
-
C1155 Speed Wheel Sensor LF Input Circuit Failure
Nic nadzwyczajnego.
Nie ma jak to ktoś "obeznany" dorwie się do "profesjonalnego sprzętu" i próbuje zawojować świat nie znając podstawowej budowy pojazdów, języka angielskiego technicznego i próbuje zawojować świat. Napisałem jasno i wyraźnie od czego powinieneś zacząć. Prościej się nie da, a zaczyna się od najprostszych i najmniej kosztownych możliwości naprawy/diagnozy problemu. Błędy są ze sobą skorelowane.
-
Kolego emwugsm bardzo dziekuje za podpowiedzi nie uwazam sie profesjonaliste i oczywiscie zaczne od tego co zaproponowales wyczyszcze ta kostke bo zeczywisxie widac w pinach nalot
-
Zeby nie zaśmiecać forum mozecie mi powiedziec jakie kotek toleruje obroty jak go moge bezpiecznie krecic i przy jakich obrotach na jawieksza moc
Jak masz automat to przy bucie w podłodze kręci niemal do odcinki, więc nie ma się czym przejmować. Maksymalna moc w 2.5 i 3.0 jest przy 6800rpm.
-
Maksymalna moc w 2.5 i 3.0 jest przy 6800rpm.
o to chodziło dzieki