FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
		Dział Techniczny => X-TYPE (2001-2010) => Wątek zaczęty przez: Rafaello18@vp.pl w Kwiecień 26, 2015, 13:43:01 pm
		
			
			- 
				Domyslam sie ze to jakis tryb sport. Wiecej info ktos podrzuci co to daje ? Chodzi mi oczywiscie o automat  :-bry
			
- 
				Kręci do wyższych obrotów przy przepustnicy na 100% otwartej (pedal w podlodze). Później zmienia biegi przy wyższych obrotach. Szybciej redukuje i generalnie jest bardziej agresywna i czuła podczas sterowania podałem gazu. 
			
- 
				dzięki o takie info mi chodziło .
 
 Pozdro
- 
				jak dla mnie ten sport jest zdecydowanie za mało sportowy a wręcz pseudo, nie mówiąc już o zmianie biegów w zakręcie w tym trybie :-hehe
			
- 
				a dla mnie jest różnica znacząca tylko że czuć to dopiero jak lewarek wezmę na 4 nacisnę sport i pedał w podłogę mam 4.2 s type po lifcie ale polecam tak zrobić wtedy naprawdę czuć ten sport  a z miejsca rusza o wiele żwawiej 
			
- 
				Dla mnie bez różnicy prawie jeśli chodzi o kickdown i szybkość zmiany w górę. 
			
- 
				to co nie działa
			
- 
				Działa, tylko pewnie nieco inaczej :)
 Generalnie sama szybkość zmiany biegów (czas przełączania) się nie zmienia. Z definicji kickdown też nie może się zmienić, bo jego efektem jest zmiana przełożenia na takie, w którym silnik daje z siebie najwięcej.
 Różnica jest odczuwalna przy operowaniu gazem w 'normalnym' zakresie. Zmieniają się punkty zmiany biegów na wyższe (dla przykładu - jeżeli standardowo przy wciśnięciu gazu ciągnie do 4k rpm to w trybie sport idzie do odcinki). Podobnie po odpuszczeniu gazu dłużej zostaje na obrotach i trzyma je trochę wyżej.
 Jak dla mnie różnica była jak najbardziej wyczuwalna. Nie tylko na wskaźniku zużycia paliwa :)
- 
				Podłącze się do tematu ze swoim pytaniem. 
 Mianowicie, czy przełączać na tryb można w trakcie jazdy czy tylko na postoju?
- 
				Spokojnie można w trakcie jazdy