FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => X-TYPE (2001-2010) => Wątek zaczęty przez: luko_j w Kwiecień 17, 2015, 22:46:08 pm
-
Witajcie
pytanie krótkie.. Kiedyś jeszcze dawno temu zauważyłem, że mam z jednej strony z przodu amor sport a z drugiej std. Auto było uderzone w koło i gość przed moim zakupem tak wymienił..cóż wtedy jeszcze nie wiedziałem na co patrzeć w kocie.. ale auto sprawuje się idealnie więc się nie czepiam. Wracając do pytania. Czy jest różnica w twardości czy pracy tych amortyzatorów? Pytanie stąd się wzięło, że na przeglądzie na wykresach oba idą idealnie tak samo.. w tych samych miejscach zaczynają tłumienie i kończą.. Czy to więc pic na wodę czy jakaś inna ukryta tajemnica?
-
Główna różnica to moim zdaniem sprężyny, aczkolwiek idąc tym tokiem w amorze trzpień powinien być ciut krótszy - przystosowany do krótszych sprężyn. Ale strzelam - mówię na przykładzie Merola
-
Główna różnica to moim zdaniem sprężyny, aczkolwiek idąc tym tokiem w amorze trzpień powinien być ciut krótszy - przystosowany do krótszych sprężyn. Ale strzelam - mówię na przykładzie Merola
Pudło.
Mam STD i SPORT te same długości.
Sprężyny:
Przód inny kolor i jakby "ciaśniejsze"
Tył inny kolor i progresy (różna grubosć zwoju).
Tylna sport jest identyczna jak niebieska z Mondeo Kombi, jedynie w Mondeo była niebieska (Eibach) a tu zielona, ale srednica pręta i wymiary zwojów identyczne.