FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => X-TYPE (2001-2010) => Wątek zaczęty przez: marsjaningn w Kwiecień 17, 2015, 19:04:24 pm
-
witam
strasznie ślizga mi sprzęgło i chce je wymienić ale koszt sprzeęgła z dwumasą to 2800zł + robocizna 350zł ( masakra )
Czy jest opcja w tym silniku wymienić na sztywne sprzęgło ??
dzięki za pomoc
-
Nie ma sztywnego koła do MMT6.
NA SZCZĘŚCIE !!!
Przeczytaj co opisałem na 2.0D i MTX75, jak padały skrzynie po wrzuceniu sztywnego koła od Transita (pasują zamiennie). Cena normalna, a nawet niezła jak za cały nowy komplet (tarcza, docisk, dwumasa i wysprzęglnik) renomowanej marki. Jakkolwiek ktoś kto za 350zł wymienia w kocie dwumasę jest dla mnie desperatem. Ja poniżej 800zł nawet nie chcę o tym rozmawiać.
Można jeszcze regenerować dwumasę, w Kożuchowie robią bardzo dobrze.
-
Dajcie spokój jednomas do Jaga. W Volvo D5 pewien gość zamontował + ostro dłubnięty = nie dało się wysiedzieć w środku
-
tylko dwumasa nic innego chyba że kolega chce potem jeszcze 7 tysi wydać a co do robocizny to za 350 to ja temu mechaniorowi podeśle jeszcze ze dwadzieścia aut za te pieniadze a sam skasuje tak koło 800 właśnie daj kolego namiąr do tego machaniora to lore wezme i osiem na raz zaprowadze
-
W moich stronach to normalna cena za wymiane sprzęgła i dwumasy
W takim razie czeka Mnie wymiana sprzęgła na 100%, dwumasa może jest OK
Test dwumasy: na wysokim biegu ( 5 bieg ) jechałem 50-70/h auto nie szarpało i jechało równo, więc chyba OK :)
coo o tym sądzicie ??
Możesz dać namiar na tego gościa z Kożuchowa coo regeneruje te koła dwumasowe ??
i jaki koszt regeneracji oraz czy sie too opłaca wogóle
-
Dwumasa jak pada to stuka- charakterystyczny metaliczny dźwięk gdy dodajesz mocno gazu lub nagle szybko puszczasz gaz podczas jazdy to wówczas wypracowane sprężyny nie mogą wyhamować jednej części koła zamachowego i uderza ono o drugą połówkę koła
-
Dwumasa jak pada to stuka- charakterystyczny metaliczny dźwięk gdy dodajesz mocno gazu lub nagle szybko puszczasz gaz podczas jazdy to wówczas wypracowane sprężyny nie mogą wyhamować jednej części koła zamachowego i uderza ono o drugą połówkę koła
+ jeśli stuka na postoju to jeśli wciśniesz sprzęgło dźwięk ucicha. Można spróbować regeneracji. Na forum volvo kilka osób ma po tym zabiegu i spore naloty już zrobione.
-
Z ciekawości wczoraj pytałem na giełdzie w Lubinie tego gościa co regeneruje sprzęgła i DKZ w Kożuchowie, za 1200zł masz kompleta z gwarancja. W MMT6 nie regenerowałem, ale zestawy od nich wkładałem już nieraz do VAG ALH, AFN, BKD i nie było problemów.