FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XJ X300, X305, X308 (1994-2003) => Wątek zaczęty przez: Pavel w Marzec 29, 2009, 16:38:21 pm
-
jaka jest grubość lakieru w x308? byłem dzisiaj oglądać fajne xj6, przemierzyliśmy go całego, i średnio wyszło 215-220, maska była malowana bo miała odpryski i klapa bagażnika,tam wynik powyżej 300. I teraz nie wiem czy to są prawidłowe wartości ?? np. nowe japończyki mają po 120um.
-
Trochę gruby, ale teraz nie wiadomo czy to wina miernika,auto stało troche na deszczu, może to mieć wpływa na wynik pomiaru??auto sprawdziliśmy z kumplem lakiernikiem, także maska na bank była malowana, i klapa bagażnika, ale nie zauważył śladów naprawy blacharskiej, żadnych kombinacji.
-
.Jak dobrze sie wymieni poszycie dachu ,powstawia ćwiartki ,progi i słupki to nawet dobry blacharz lakiernik bez rozkręcania auta nie dopatrzy sie tego .
tylko czy w Niemczech bawią się w takie rzeczy? czy np autko zaczęła brać ruda, zrobili te miejsca, pocieniowali elementy i przelecieli klarem całość?
-
Jezeli jeden element ma grubiej to jest szansa, ze nie przeszedl kontroli jakosci i sikneli go ponownie jeszcze w fabryce. Jezeli to nie jest element, ktory wplywa na bezpieczenstwo to z racji wieku auta bym sie tym nie przejmowal.. Wiec tylna klapa bym sie nie przejmowal. Sprawdz blotniki, jesli one sa ok to luz. A maske w Niemczech czesto sie maluje od odpryskow (moja tez byla malowana). pzdr