FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => X-TYPE (2001-2010) => Wątek zaczęty przez: marsjaningn w Kwiecień 01, 2015, 09:48:52 am
-
witam
czy podwójny wydech z benzyniaka będzie pasował do Diesla 2,2 ?? gdzie jest pojedyńczy ??
Pomoże ktoś ??
-
3 słowa. Ale po co...? Czyżby technologia pomiaru mocy z dzieciństwa powróciła?
-
Lepiej dopisać sobie 300 km/h na zegarach. Też robi wrażenie...
-
Można też sobie nakleić na klapie literkę R z S-type
-
widzę że nikt nie pomoże więc udzielam odpowiedzi
Zamontowałem podwójny wydech do mojego kota 2.2D z 3.0
rury nie pasowały, trzeba było pospawać ale wyglądają miodzio :)
-
1. kumaty diagnosta lub policjant i dowód leci - rury na prosto, a diesel powinien mieć zawinięte w dół.
-
Mam pytanie odnośnie zagiętych rur w dół.
Faktycznie tak jest w dieslach i zawsze do tej pory tak rozróżniałem najszybciej samochody.
Jendak zauważyłem, że w nowych samochodach lecą już prosto - ostatnio ogladalem Ibizę V (jestem w trakcie poszukiwania takiego samochodu TDI dla ojca) i miała wydech na wprost. Altea TDI też.... wystaje że aż w oczy kole.
i szczerze to się zagubilem, bo także zawsze mi sie wydawalo ze musi mieć zagiete w dół.
Możesz rozwinąć czy są przy tym jakies obecnie zasady?
-
jakoś bmw e60d e90d, x5 x6 maja fabrycznie prosto rury wydechowe
-
E93 335d ma w dół.
A4 8K0 jest w dół (3.0, 2.0), A6 4G0 też, A8 4H0 też. tak na szybko z tego co mam teraz na parkingu.
2.2D Sport ma najfajniejszą końcówke wydechu :-tylko
-
Chyba jak weszło Euro 5 to mogą mieć prosty wydech.
-
jakoś mi nie leży w dół więc może na prosto i tak to tylko imitacja pb więc co tam dyszel benzyna jakie znaczenie no poza tym że dyszel to z odpadu z produkcji benzyny ale to tylko moje zdanie proszę się nie denerwować bo ja mam takie skrzywienie zawodowe, sorki kolego
-
Chyba jak weszło Euro 5 to mogą mieć prosty wydech.
Też coś mi się tak wydaje ale nie jestem pewien.