FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => X-TYPE (2001-2010) => Wątek zaczęty przez: marsjaningn w Marzec 30, 2015, 10:56:35 am
-
witam
Posiadam Jaga z 2007r 2.2 diesel
Od kilku dni świeci mi Full DPF, próbowałem go przepalić ale nic to nie dało :(
Polećcie jakiegoś mechanika lub serwiś kto mi to wytnie i zmieni soft w mapie silnika aby już go nie było
Ja znalazłem w Wawie za 1200zł, wycięcie i zmiana softu, ale drogo mi sie wydaje
jestem z podkarpacia
-
Niestety tanie to nie będzie i będzie oscylowało w okolicach tej ceny
-
jest jeszcze opcja czyszczenia tego filtra
-
zobacz tutaj
http://www.gcstuning.pl/oferta/dpf (http://www.gcstuning.pl/oferta/dpf)
-
Mam ECU 2.2TDCi NO-DPF.
Zasadniczo nie jest problemem wgranie kalibracji do ECU, żeby był z wersji NON-DPF (JWDS robi to bez stresu).
-
Ja dalej walcze, już 4 firma z Polski powiedziała że sie nie da :( Ostatni gość z Rzeszowa walczy od wczoraj ale na razie lipa :(
Jak macie kogoś kto to zrobił dawajcie namiar, jak nie podeślijcie jakiś link z tanim emulatorem
Mój kot:
Jaguar X-Type z 2007r 2,2 diesel z DPF wersja Executive
Ps: mape z epromem moge podesłać na maila jeżeli ktoś wie co z tym zrobić
-
Po co wywarzać otwarte drzwi?
1. Sterownik NIE JEST OTP, sam w moich zmieniałem już kalibracje i aktualizowałem i zaniżałem.
2. Były wersje 2.2D DPF (145PS) i non-DPF (152-155PS), mimo iż teoretycznie sie różniły wtryskami, to z danych DELPHI wynika, ze zestawy naprawcze wtryskiwacza włącznie z końcówką są te same dla wszystkich wariantów 2,2D.
3. Osprzęt silnika (poza filtrem / katem) jest ten sam (z kompa z DPF są tylko 4 piny więcej w wiązce)
4. Hardware ECU jest ten sam zarówno w 2.0D, 2.2D nieależnie od DPF czy bez*, różnica jest w kalibracji**.
*) Dotyczy aut po 2005r (czytaj z elektronicznym EGR i elektronicznie sterowana turbiną).
**) Kalibrację da się wgrać wraz z konfiguracją poprzez JWDS i (na 99%) IDS/SDD. Kalibracje były np. inne dla krajów nordyckich i dla południowych, inne dla EURO3 i EURO4 (pomimo zastosowania tych samych katów i wtrysków w obu przypadkach).
Zdaję sobie sprawę, że w Polsce może z 5 osób ma JWDS (poza ASO), ale posiadają.
-
Wszystko pięknie łądnie, tylko kto mi ta mape zrobi, prosze o jakiś konretny adres lub kontakt
Pozdro i dzięki za pomoc
-
Niestety nie udało sie go usunąć programowo :(
Walczyły z softem 4 firmy z Polski i jedna z Rosji, nie dali rady
Montuje niestety modulator, myślę że będzie działało tak samo jak przy zmianie oprogramowania
za jakies 2 tyg zajmę sie usunięciem EGR