FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => X-TYPE (2001-2010) => Wątek zaczęty przez: Boomerang Bunny w Marzec 09, 2015, 17:11:57 pm
-
Witam serdecznie, jestem nowym użytkownikiem Jaguara X - Type 2001r. o pięknym kolorze Złotawym ( przynajmniej w moim mniemaniu ), silnik 2.5 V6 200 KM + (sekwencja gazowa) , napęd 4 x 4:
I mam kilka pytań związanych z tych samochodem a mianowicie:
- Pierwsza usterką/problemem jest to, że świeci się " Check Engine " ale rozumiem, że to z powodu zainstalowanego gazu natomiast po kilku przejechanych kilometrach zapala się pomarańczowa lampka pod Tępomierzem " Cruise is not available " i samochód przełącza się w stan awaryjny, czy jest na to jakiś sposób może silnik dostaje za mała ilość gazu na za duże obroty może regulacja gazu coś da, mam zamiar przejechać się z nim do gazownika żeby sprawdził tą instalację i zobaczył co tam w ogóle się dzieje. Ale pierwszą rzeczą która przychodzi mi na myśl jest właśnie to co powyżej. Także jeżeli ktoś miał podobny problem i poradził sobie z nim proszę o odpowiedź.
- Drugą usterką/problemem jest to, że pedał hamulca działa strasznie opornie, w momencie wciskana go zachowuje się tak jak by był ciągle zapowietrzony ( wymieniałem klocki hamulcowe przód i tył, i same dociski nie chciały się schować do środka musiałem je wkręcać za pomocą przyrządów takich jak obcęgi czy lekkie popukiwanie młotkiem bo większych sporach udało się je wrzucić do środka, przy okazji system nie wyglądał na zapowietrzony po wymianie klocków spuściłem trochę płynu itd. też nie poszło. Stawiam więc na Serwo. Jeżeli ktoś miał taki problem to też proszę o pomoc lub jakiś poradnik jak się tego pozbyć we własnym zakresie.
- Trzecią usterką/problemem jest to, że pompa wspomagania strasznie huczy szczególnie przy pełnym skręcie kół, płyn pełny - czysty. Samochód skręca sprawnie i bez większych problemów nie wiem jak chodzi wspomaganie w tym samochodzie więc nie mogę porównać ale tak jak pisałem wcześniej chodzi płynnie i lekko. Może pompa chodziła kiedyś na sucho i teraz pokazuje usterkę .?
- Następne pytanie już czy dużym kosztem jest przełożenie np. Czarnych skór na Beżowe razem z boczkami i deską + nawigację od razu ( a przynajmniej ekran dotykowy .? ) czy nie ma takiej możliwości jak samochód nie miał tego od początku .? Chodzi mi o to, że mój Jaguarek ma jeszcze wejście na te nieszczęsne kasety a nie wypada w takim samochodzie podłączać adaptera :/. Więc jaki koszt takiej wymiany by wyglądał, starałem się coś znaleźć w internecie na ten temat ale nie miałem farta i nic nie znalazłem. Więc jeśli ktoś ma jakąś wiedzę to naprawdę proszę o rade tutaj i polecić od razu dobrą firmę która się tym zajmie ( wykluczając na pierwszym miejscu ASO Jaguara ). Jestem z Warszawy żeby pomóc w poszukiwaniach.
- Ostatnim pytaniem jakie chce zadać to czego się wystrzegać na co zwracać szczególną ostrożność co wymieniać na pół roku a nie na rok. Takie standardowe pytanie.
Z góry dziękuje za odpowiedzi na moje pytania/żalenia.
Pozdrawiam Boomerang Bunny!!! :-help
-
Witam serdecznie, jestem nowym użytkownikiem Jaguara X - Type 2001r. o pięknym kolorze Złotawym ( przynajmniej w moim mniemaniu ), silnik 2.5 V6 200 KM + (sekwencja gazowa) , napęd 4 x 4:
I mam kilka pytań związanych z tych samochodem a mianowicie:
- Pierwsza usterką/problemem jest to, że świeci się " Check Engine " ale rozumiem, że to z powodu zainstalowanego gazu natomiast po kilku przejechanych kilometrach zapala się pomarańczowa lampka pod Tępomierzem " Cruise is not available " i samochód przełącza się w stan awaryjny, czy jest na to jakiś sposób może silnik dostaje za mała ilość gazu na za duże obroty może regulacja gazu coś da, mam zamiar przejechać się z nim do gazownika żeby sprawdził tą instalację i zobaczył co tam w ogóle się dzieje. Ale pierwszą rzeczą która przychodzi mi na myśl jest właśnie to co powyżej. Także jeżeli ktoś miał podobny problem i poradził sobie z nim proszę o odpowiedź.
- Drugą usterką/problemem jest to, że pedał hamulca działa strasznie opornie, w momencie wciskana go zachowuje się tak jak by był ciągle zapowietrzony ( wymieniałem klocki hamulcowe przód i tył, i same dociski nie chciały się schować do środka musiałem je wkręcać za pomocą przyrządów takich jak obcęgi czy lekkie popukiwanie młotkiem bo większych sporach udało się je wrzucić do środka, przy okazji system nie wyglądał na zapowietrzony po wymianie klocków spuściłem trochę płynu itd. też nie poszło. Stawiam więc na Serwo. Jeżeli ktoś miał taki problem to też proszę o pomoc lub jakiś poradnik jak się tego pozbyć we własnym zakresie.
- Trzecią usterką/problemem jest to, że pompa wspomagania strasznie huczy szczególnie przy pełnym skręcie kół, płyn pełny - czysty. Samochód skręca sprawnie i bez większych problemów nie wiem jak chodzi wspomaganie w tym samochodzie więc nie mogę porównać ale tak jak pisałem wcześniej chodzi płynnie i lekko. Może pompa chodziła kiedyś na sucho i teraz pokazuje usterkę .?
- Następne pytanie już czy dużym kosztem jest przełożenie np. Czarnych skór na Beżowe razem z boczkami i deską + nawigację od razu ( a przynajmniej ekran dotykowy .? ) czy nie ma takiej możliwości jak samochód nie miał tego od początku .? Chodzi mi o to, że mój Jaguarek ma jeszcze wejście na te nieszczęsne kasety a nie wypada w takim samochodzie podłączać adaptera :/. Więc jaki koszt takiej wymiany by wyglądał, starałem się coś znaleźć w internecie na ten temat ale nie miałem farta i nic nie znalazłem. Więc jeśli ktoś ma jakąś wiedzę to naprawdę proszę o rade tutaj i polecić od razu dobrą firmę która się tym zajmie ( wykluczając na pierwszym miejscu ASO Jaguara ). Jestem z Warszawy żeby pomóc w poszukiwaniach.
- Ostatnim pytaniem jakie chce zadać to czego się wystrzegać na co zwracać szczególną ostrożność co wymieniać na pół roku a nie na rok. Takie standardowe pytanie.
To ładnie sobie dogodziłeś na dzień dobry...
Check może być z wielu powodów. Zacznij od wyłączenia gazu i czy wtedy wyskoczy. Potem trzeba się podpiąć pod komputer i odczytać błędy, to będzie można coś myśleć.
W Warszawie masz wybór serwisów, w odpowiednim dziale są opisane.
Możesz zdradzić, za ile wyrwałeś taką sztukę?
-
1 i 4'te zapytanie wałkowane milion razy :-V
z 2 pewnie jak piszesz, ewentualnie sprawdź drożność "odpowietrzenia" (przewód łączący kolektor i serwo)
na dzień dobry polecam dokupić elm'a 327 i kabelek do lpg, zwróci się bardzo szybko ;D
-
Kupiłem go za 10 tysięcy dosłownie, jechałem po niego do Łodzi. Powiem szczerze tak, jeśli chodzi o silnik i osprzęt wokół niego naprawdę jest elastyczny, żwawy i gdyby nie ten problem z Awaryjnym Stanem to wydaje mi się, że jest sprawny, żadnych smóg za sobą nie zostawiam. A jeśli chodzi o jazdę na samej benzynie to tego błędu nie ma, raz na jakiś czas się włącza ale nie jest stale. Może jednak przez ten gaz. Mówisz podpiąć pod komputer .? Jutro pojadę do serwisu zobaczymy co tam wyświetla, trochę mnie nastraszyłeś powiem Ci. Ale w każdym samochodzie który miał gaz czy to Opel Omega bo jeszcze z tym miałem styczność osobistą jeśli chodzi o gaz to zawsze jest Check Engine ( najlepszą odpowiedzą na to jest " Yea,it's still there :p ".). Znajomy też tak ma jeździ Fordem Crown Victiorią i Lincolem Town Car'em także Check Engine więc wydaje mi się, że to normalne. No ale sprawdzę to może rzeczywiście coś tutaj się dzieje.
Czy jest ktoś tak życzliwy żeby podesłać linka do tematu na temat zmiany wnętrza .? Bo nie mogę zlokalizować...
Kurak22 - ELM'a327 i Kabelek LPG czemu to ma służyć, wybacz ale nie mam nawet zielonego pojęcia co to jest.
-
Czyli nie masz pojęcia o dobrym LPG jeździsz trupami i koniec :-K
-
wnętrze przekładać można bez problemu, z elektroniką są problemy, poczytaj tematy dotyczące navi i radia- o tym raczej zapomnij.
a co do gazu to rób to jak najszybciej o ile będzie co ratować.
-
Czyli nie masz pojęcia o dobrym LPG jeździsz trupami i koniec :-K
++
Dobrze zrobiony gaz nie prowadzi do żadnych skutków ubocznych.
-
Czyli nie masz pojęcia o dobrym LPG jeździsz trupami i koniec :-K
Długo się powstrzymywałem żeby Ci nie odpisać :]. No ale cóż ludzka słabość to ludzka słabość.
Znalazłem specjalnie dla Ciebie http://www.cosinus.pl wybierz coś sobie może uda się doszkolić, wprost jest napisane, że miałem styczność osobistą nie oznacza to, że samochód był mój,jeździłem nim bo w tamtych latach nie było mnie stać na swój własny a stara dobra Meśka dawała dużo frajdy, jeśli chodzi o gaz to tak masz rację nie znam się na nim ponieważ nigdy nie musiałem go instalować, stać mnie na benzynę i nie mam z tym problemu samochód został zakupiony z gazem w gratisie. Jeśli chodzi przebieg to jest on udokumentowany na orginalnej książeczce w roku 2014r. (pieczątki ASO Jaguara) dam w cudzysłów żebyś nie miał problemu z lokalizacją " 131 tyś. km przebiegu " w tym momencie ma 139,5 w przybliżeniu,samochód był stale garażowany i stan lakieru jak i blach jest perfekcyjny a to, że ma parę problemów z hamulcami,czy pompą wspomagania kierownicy to nic złego części do wymiany i po kłopocie samochód ma 14 lat ma prawo się psuć i od tego są mechanicy i produkowane dodatkowe części nieprawdaż ?
Stawiam, że mój Jaguar z 2001r. jest w lepszym stanie fizycznym niż Twój S - Type z 1999r. 3.0. Właśnie dlatego się na niego skusiłem wracając do tematu nigdy nie kupiłem "trupa" jak to określiłeś zawsze sprawdzam doszczętnie samochód ( i ten przynajmniej w mojej obiekcji wypadał bardzo dobrze ), który mam ochotę przygruchać a niestety mam przypadłość następującą, która nie pozwala mi kupić samochodu nowszego niż 2004r. bo te nowsze modele są niczym innym jak plastikowym Crapem nie nadającym się do jazdy... Nie mają wyglądu, nie mają niczego co by zainteresowało moje oko.
Grzecznie zapytałem ludzi "którzy się znają na samochodach" nie udają, tylko znają i oczekiwałem dobrej odpowiedzi przecież znajdujemy się na forum Jaguara prawda .?
Twoja pomoc okazała się zbyteczna i nie pomogła mi w niczym tylko wypaleniu dodatkowego papierosa. Natomiast nie pytałem o opinie stanu technicznego mojego samochodu a o pomoc w poszczególnych podpunktach. Także ten link na samym początku może Ci się przyda może nie ale masz tutaj idealny przykład jak komuś pomóc a nie udawać, że się pomaga.
PS. Uraziłeś mnie swoją wypowiedzą.
1 i 4'te zapytanie wałkowane milion razy :-V
z 2 pewnie jak piszesz, ewentualnie sprawdź drożność "odpowietrzenia" (przewód łączący kolektor i serwo)
na dzień dobry polecam dokupić elm'a 327 i kabelek do lpg, zwróci się bardzo szybko ;D
Dziękuje bardzo! Pykło udało się hamulec śmiga jak nowy! Naprawdę jestem wdzięczny :]. A co do wnętrza to poczytam, poszukam może uda się go jakoś usprawnić wewnętrznie jestem fanem skór kremowych, karmelowych a widziałem, że takie istnieją więc jestem bardzo zadowolony.
Dzięki życzę miłej nocy.
Witam serdecznie, jestem nowym użytkownikiem Jaguara X - Type 2001r. o pięknym kolorze Złotawym ( przynajmniej w moim mniemaniu ), silnik 2.5 V6 200 KM + (sekwencja gazowa) , napęd 4 x 4:
I mam kilka pytań związanych z tych samochodem a mianowicie:
- Pierwsza usterką/problemem jest to, że świeci się " Check Engine " ale rozumiem, że to z powodu zainstalowanego gazu natomiast po kilku przejechanych kilometrach zapala się pomarańczowa lampka pod Tępomierzem " Cruise is not available " i samochód przełącza się w stan awaryjny, czy jest na to jakiś sposób może silnik dostaje za mała ilość gazu na za duże obroty może regulacja gazu coś da, mam zamiar przejechać się z nim do gazownika żeby sprawdził tą instalację i zobaczył co tam w ogóle się dzieje. Ale pierwszą rzeczą która przychodzi mi na myśl jest właśnie to co powyżej. Także jeżeli ktoś miał podobny problem i poradził sobie z nim proszę o odpowiedź.
- Drugą usterką/problemem jest to, że pedał hamulca działa strasznie opornie, w momencie wciskana go zachowuje się tak jak by był ciągle zapowietrzony ( wymieniałem klocki hamulcowe przód i tył, i same dociski nie chciały się schować do środka musiałem je wkręcać za pomocą przyrządów takich jak obcęgi czy lekkie popukiwanie młotkiem bo większych sporach udało się je wrzucić do środka, przy okazji system nie wyglądał na zapowietrzony po wymianie klocków spuściłem trochę płynu itd. też nie poszło. Stawiam więc na Serwo. Jeżeli ktoś miał taki problem to też proszę o pomoc lub jakiś poradnik jak się tego pozbyć we własnym zakresie.
- Trzecią usterką/problemem jest to, że pompa wspomagania strasznie huczy szczególnie przy pełnym skręcie kół, płyn pełny - czysty. Samochód skręca sprawnie i bez większych problemów nie wiem jak chodzi wspomaganie w tym samochodzie więc nie mogę porównać ale tak jak pisałem wcześniej chodzi płynnie i lekko. Może pompa chodziła kiedyś na sucho i teraz pokazuje usterkę .?
- Następne pytanie już czy dużym kosztem jest przełożenie np. Czarnych skór na Beżowe razem z boczkami i deską + nawigację od razu ( a przynajmniej ekran dotykowy .? ) czy nie ma takiej możliwości jak samochód nie miał tego od początku .? Chodzi mi o to, że mój Jaguarek ma jeszcze wejście na te nieszczęsne kasety a nie wypada w takim samochodzie podłączać adaptera :/. Więc jaki koszt takiej wymiany by wyglądał, starałem się coś znaleźć w internecie na ten temat ale nie miałem farta i nic nie znalazłem. Więc jeśli ktoś ma jakąś wiedzę to naprawdę proszę o rade tutaj i polecić od razu dobrą firmę która się tym zajmie ( wykluczając na pierwszym miejscu ASO Jaguara ). Jestem z Warszawy żeby pomóc w poszukiwaniach.
- Ostatnim pytaniem jakie chce zadać to czego się wystrzegać na co zwracać szczególną ostrożność co wymieniać na pół roku a nie na rok. Takie standardowe pytanie.
To ładnie sobie dogodziłeś na dzień dobry...
Check może być z wielu powodów. Zacznij od wyłączenia gazu i czy wtedy wyskoczy. Potem trzeba się podpiąć pod komputer i odczytać błędy, to będzie można coś myśleć.
W Warszawie masz wybór serwisów, w odpowiednim dziale są opisane.
Możesz zdradzić, za ile wyrwałeś taką sztukę?
Wyłączyłem gaz pokręciłem się trochę po mieście tak z 40 min. zrobiłem 40 Kilometrów i Check Engine zgasł nie pojawił się ponownie. Czyli jednak może być to ta marna instalacja gazowa chociaż nie wiem nawet jaka tam jest jutro będę to sprawdzać i też dziękuje serdecznie za pomoc :].
Gdybyście zostali ze mną jeszcze na kilka postów było by miło. Chętnie się jeszcze poradzę normalnych ludzi.
Z góry dzięki!
Boomerang Bunny
-
HAHA jestem z Tobą kolego!!! Masz rację we wszystkim. Pouczanie kogoś jak ma myśleć niczego nie zmienia oprócz budowania muru.
Powodzenia z problemami kocura.
3m się , pozdro
-
Dzięki, szerokości :].
-
- Pierwsza usterką/problemem jest to, że świeci się " Check Engine " ale rozumiem, że to z powodu zainstalowanego gazu natomiast po kilku przejechanych kilometrach zapala się pomarańczowa lampka pod Tępomierzem " Cruise is not available " i samochód przełącza się w stan awaryjny, czy jest na to jakiś sposób może silnik dostaje za mała ilość gazu na za duże obroty może regulacja gazu coś da, mam zamiar przejechać się z nim do gazownika żeby sprawdził tą instalację i zobaczył co tam w ogóle się dzieje. Ale pierwszą rzeczą która przychodzi mi na myśl jest właśnie to co powyżej. Także jeżeli ktoś miał podobny problem i poradził sobie z nim proszę o odpowiedź.
To ładnie sobie dogodziłeś na dzień dobry...
Check może być z wielu powodów. Zacznij od wyłączenia gazu i czy wtedy wyskoczy. Potem trzeba się podpiąć pod komputer i odczytać błędy, to będzie można coś myśleć.
W Warszawie masz wybór serwisów, w odpowiednim dziale są opisane.
Możesz zdradzić, za ile wyrwałeś taką sztukę?
Wyłączyłem gaz pokręciłem się trochę po mieście tak z 40 min. zrobiłem 40 Kilometrów i Check Engine zgasł nie pojawił się ponownie. Czyli jednak może być to ta marna instalacja gazowa chociaż nie wiem nawet jaka tam jest jutro będę to sprawdzać i też dziękuje serdecznie za pomoc :].
No tak to wygląda.
Jak chcesz się bliżej zaprzyjaźnić z kotem to wejdź na Allegro i kup sobie jakiś tani interfejs OBD2. W przypadku wyskoczenia checka będziesz miał jakiś punkt wyjścia do diagnostyki. Gdzieś w tym dziale jest cały wątek z kolegą niunia opisujący konfigurację tego ustrojstwa.
No i jedź do dobrego gazownika, który miał do czynienia z kotami. X-Type jest dość kapryśny i trzeba sporej wiedzy, żeby temat ogarnąć. Jak mieszkałem w Wawie to jechałem do Mławy, bo tam zakład miał dobrą opinię.
-
Interfejsik już zamówiony, zobaczymy co będzie pokazywał. Swoją drogą to przydatne urządzenie, można dzięki niemu samemu dojść co i jak z samochodem.
Wracając do sprawy mechanika, dziś czytałem trochę o Gazownikach w Warszawie i w sumie serwisy w rankingu 1-10 nie zrobiły na mnie super wrażenia. Szczególnie, że każdy z nich ma według opinii coś za kołnierzem. Wybrałem dwie:
1. Elektro - Gaz - Polska (EGP)
2. LPG - BRC Samochodowe Instalacje Gazowe.
Teraz pada pytanie czy ktoś się u nich stołował, bo ludzie są różni i każdy zawsze lubi coś dodać od siebie " a tak porostu, żeby było " i zawsze starałem się nie czytać Opinii o samochodach czy serwisach żeby nie popsuć sobie smaczku. Ale w zakresie Gazu jestem totalnym Laikiem więc tutaj potrzebuję pomocy.
-
Urazić cię nie chciałem ale napisałeś wprost że jak jest LPG to musi być CHECK.
"Ale w każdym samochodzie który miał gaz czy to Opel Omega bo jeszcze z tym miałem styczność osobistą jeśli chodzi o gaz to zawsze jest Check Engine ( najlepszą odpowiedzą na to jest " Yea,it's still there :p ".). Znajomy też tak ma jeździ Fordem Crown Victiorią i Lincolem Town Car'em także Check Engine więc wydaje mi się, że to normalne"
Fajnie że poleciłeś mi sąsiadów. Cosinus.pl.
Reszta jest nie ważna bo nie chodzi o utarczki słowne.
Są osoby w Wa-wie które mają pojęcie o lpg w x czy s typach i do nich trzeba trafić.
-
Nie ma problemu z gazem. zadnych komunikatów na gazie. Tylko trzeba przyjechać do Marcina do Legnicy. Jak zrobi to mucha nie siada. Wszystko chodzi aż miło. Odpowiednia elektronika i po bólu. Jego nick marcin_lca. Jak coś to udostępnię telefon bo Marcin rzadko jest na forum
-
Z tego co wiem to Marcin montował gaz w S-typie. A z głupot jakie pisał o iksie śmiem twierdzić, że nigdy nie zakładał tam gazu.
-
Nie wiem co pisał ale u mnie wszystko chodzi wyśmienicie. Kilku gazowników połamało sobie zęby a on w dwie godziny zrobił co trzeba
-
Nie wiem co pisał ale u mnie wszystko chodzi wyśmienicie. Kilku gazowników połamało sobie zęby a on w dwie godziny zrobił co trzeba
Tutaj można poczytać: http://lpg-forum.pl/jaguar-s-type-3-0-v6-by-m-a-k-lpg-t36981.html
http://lpg-forum.pl/jaguar-s-type-3-0-v6-by-m-a-k-lpg-solutions-t40754.html (http://lpg-forum.pl/jaguar-s-type-3-0-v6-by-m-a-k-lpg-solutions-t40754.html)
o S-type'ach.
-
Bez żadnych obaw oddaję Marcinowi auto. Świetnie montuje i rozwiązuje problemy z gazem. Ponadto jest doskonałym programistą i elektronikiem
-
Nie ma problemu z gazem. zadnych komunikatów na gazie. Tylko trzeba przyjechać do Marcina do Legnicy. Jak zrobi to mucha nie siada. Wszystko chodzi aż miło. Odpowiednia elektronika i po bólu. Jego nick marcin_lca. Jak coś to udostępnię telefon bo Marcin rzadko jest na forum
Osobiście nie znam i nikt z warsztatów z którymi współpracuję nie wie o kogo chodzi, a najczęstszą odpowiedzią jest "a kto to ku**a jest?", jestem akurat z okolicy i pracuję w branży motoryzacyjnej, jakoś na prawdę nikt nie poleca referencji wspomnianej przez Ciebie osoby. W Legnicy jest tylko jedna osoba, która dobrze zna się na elektronice i elektromechanice pojazdowej - Leszek Lisik z Velostat (bodaj ul. Przemkowska, okolice Bagiennej), ale gazownicy... nikt nikogo nie poleca.
Jeden z moich klientów, który posiada X'a 2.5 V6 z LPG '04 zakładał Staga400 bodaj w Lubinie w Max-Autogas (czy jakoś tak) i niby nie am check'a itd. ale nie jest zadowolony i... szuka 2.2D. :-trudno Jego kuzyn kupił 3.0 i chciał właśnie tam robić Vialle.
-
Nie poleca refarencji mojej. A co zakładali u niego gaz? U mnie Marcin zrobił wszystko tak jak trzeba. Nie zakładał a poprawiał to co ktoś inny spierdzielił, Wreszcie samochód jeździ i nie ma żadnych komunikatów.
-
Głupoty czytam Stag400 jest do bezpośredniego wtrysku a jaguar tego nie miał nigdy w x czy s-ce.
A Marcin wie co robi z Jagami napewno.
A jak wszyscy wiemy 2.2D to chyba wrogowi się życzy.
pozdrawiam
-
Witam po dłuższym okresie nieobecności, ostatnio zadziało się dość dużo jak na usterki które opisałem a mianowicie:
- Jeśli chodzi "Check Engine" to pali się tylko przed odpaleniem Auta. W czasie jazdy wszystko ładnie działa, wreszcie mam ubaw z poruszania się tym samochodem, teraz dopiero czuje to przyspieszenie ale spalanie wzrasta trzykrotnie kiedy się nim bawię.
Okazało się, że Jaguar miał gdzieś przeciek płynu chłodniczego i to dlatego zapalała się kontrolka, mechanik wymienił to co kapało i dolał płynu, teraz autko jest super pod względem silnikowym. Gaz okazał się godny tego silnika według obsługi w Elektro - Gaz - Polska i podobnież kosztował 4,000 zł. Więc jestem zadowolony z tego co usłyszałem w przyszłości będą do wymiany wtryski ale jeszcze nie teraz ( cena trochę mnie zmartwiła bo Panowie zażyczyli sobie 900 zł, bo podobnież nie można dostać już tych wtrysków oddzielnie ).
- Jeżeli chodzi o hamulce problem powrócił, jak by miał tendencję do zapowietrzania się. Gdzie jeszcze można odpowietrzyć ten układ ?
- No i pompa do wymiany w 100 %, wysłużyła już swoje i trzeba ją wymienić podobnież według mechanika nie warto jej oddawać do regeneracji. Więc polecił mi kupić zamiennik lub coś używanego z możliwością zwrotu jeśli coś będzie nie tak. Wracając do tego zamiennika, zastanawiam się czy takowe są w ogóle dostępne .?
No i tyle, więcej grzechów nie pamiętam :].
-
Witam po dłuższym okresie nieobecności, ostatnio zadziało się dość dużo jak na usterki które opisałem a mianowicie:
- Jeśli chodzi "Check Engine" to pali się tylko przed odpaleniem Auta. W czasie jazdy wszystko ładnie działa, wreszcie mam ubaw z poruszania się tym samochodem, teraz dopiero czuje to przyspieszenie ale spalanie wzrasta trzykrotnie kiedy się nim bawię.
Okazało się, że Jaguar miał gdzieś przeciek płynu chłodniczego i to dlatego zapalała się kontrolka, mechanik wymienił to co kapało i dolał płynu, teraz autko jest super pod względem silnikowym. Gaz okazał się godny tego silnika według obsługi w Elektro - Gaz - Polska i podobnież kosztował 4,000 zł. Więc jestem zadowolony z tego co usłyszałem w przyszłości będą do wymiany wtryski ale jeszcze nie teraz ( cena trochę mnie zmartwiła bo Panowie zażyczyli sobie 900 zł, bo podobnież nie można dostać już tych wtrysków oddzielnie ).
- Jeżeli chodzi o hamulce problem powrócił, jak by miał tendencję do zapowietrzania się. Gdzie jeszcze można odpowietrzyć ten układ ?
- No i pompa do wymiany w 100 %, wysłużyła już swoje i trzeba ją wymienić podobnież według mechanika nie warto jej oddawać do regeneracji. Więc polecił mi kupić zamiennik lub coś używanego z możliwością zwrotu jeśli coś będzie nie tak. Wracając do tego zamiennika, zastanawiam się czy takowe są w ogóle dostępne .?
No i tyle, więcej grzechów nie pamiętam :].
Czy aby na pewno miałeś błąd z powodu wycieków płynu? Coś mi się nie wydaje.
Co do hamulców, to co zrobiłeś, że niby przez jakiś czas było lepiej?