FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => X-TYPE (2001-2010) => Wątek zaczęty przez: ³yski w Marzec 05, 2015, 16:09:09 pm
-
Jestem tutaj kompletnie nowy, więc mam nadzieję że nie usuniecie mojego tematu. :( (A piszę w dziale Jaguarów: X-a i eS-a by uzyskać więcej informacji ;) )
Pytanie proste: Mając wybór co byście kupili X-Type czy S-Type?
Myślę o 3 litrowym V6 w obu przypadkach.
Patrząc cenowo - za podobne pieniądze mogę kupić - X-Type'a o około rok/dwa młodszego niż S-Type'a.
Plan jest więc na (około):
S-Type 2005
X-Type 2006
Czy ktoś miał oba z tych kociaków? Jakie ma doświadczenia? Czy poza względami estetycznymi mamy tu jakieś duże różnice?
Mam na myśli osobiste odczucia, doświadczenia czy uwagi.
-
Jeździsz głównie sam? To polecam x-type, o ile nie masz 190cm wzrostu, x ma napęd na 4 koła więc śmigasz bez strachu w każdych warunkach. No i x jest ciut szybszy.
A jak masz rodzinkę, no to ja brał bym już s'ke
-
S-type jest bardziej "Jaguarowy" jeśli chodzi o części z tego co wiem.
Na pewno jest większy i wygodniejszy. Silniki z tego co wiem nie są te same.
Na korzyść X-a przemawia napęd na 4 koła, ale mnie to nie przekonało. Miałem S-type i szczerze polecam!
-
Witaj
Polecam Ci S-typa tylko weź motor 4.2 a banan z twarzy pozostanie Ci po wieczność :-tylko
-
Przepraszam ale dla mnie S-type ma klasę. Jest tak brzydki, że aż ładny. Jest również tak kapryśny jak żadna kobieta. X-type to Mondeo w innym wykonaniu. Zapewne utrzymanie Eski jest droższe. Eska jest mniej sportowa ale ładniejsza. Oczywiście wszystko to rzecz gustu. Co do napędu 4x4 to zaleta. Pytanie brzmi czy jest aż tak potrzebne.
-
Eska brzydka?!? nie ładna jest, Ale X też jest fajny taki mały xj. Wyobraźcie sobie X-type napęd 4x4 i silnik z S-type 4.2 z kompresorem technicznie pewnie niemożliwe ale byłby to potwór
-
Zdecydowanie S type. W S typie nie ma wielkiej ilości miejsca ale w X type to miałem wręcz klaustrofobię. Oczywiście X też ma swoje plusy, takie jak 4x4 i niższe ceny części. Napisałem o rocznikach w których byś szukał ale nie napisałeś o budżecie. BROŃ BOŻE nie patrz na najtańsze bo za max miesiąc wystawisz go z powrotem na sprzedaż bo będziesz miał dość wydatków i awarii.
-
Uwielbiam bzdety typu mondeo w opakowaniu jaguara bla bla bla itd. Co do napędu 4X4 według mnie się przydaję, nie lubię aut zbytnio z napędem na tył, zapewne dlatego s-type prawie wcale nie jeżdżę, za to Kobieta jeżdżąc nim jest bardzo zadowolona X-Type jej nie podchodzi w żadnym wypadku. Szkoda, że takie pisanie, mondeo w opakowaniu nie przenosi się na części i na rachunek jaki zostaje za nie pokryty, choćby alternator, kompresor klimatyzacji, czy pompa wspomagania, koszta idą w duże tysiące-znam z autopsji, a nie kupowane w serwisie, to samo się tyczy wielu innych konkretnych rzeczy, a nie pierdół typu jakieś zamki, gumy i inne duperele, które wrażenia na mnie nie robią, że są wspólne. Co do S-Type, a X-Type to ten pierwszy jest mniej elastyczny, jest limuzyną i to się czuję, natomiast przy X on jest taki bardziej sportowy. Moim zdaniem rzecz gustu, a różnica w cenie części jest nie duża, zależy od wersji wyposażenia, jak amortyzatory CATS, czy napęd na 4X4 w tym wypadku. Jedynie dla mnie fajnie by było gdyby miał pneumatyczne zawieszenie (X-Type) wtedy można by było mieć małe auto, które wszędzie zaparkuje i nie ma z nim udręki, a komfort jak w XJ X350.
-
Polecam S-type , zdecydowanie. :-tylko :-tylko :-A
-
Cześć tak mnie tylko tu naszło... Czy każdy X-Type to 4x4? Bo tak pewnie o tym piszecie że mi się śmiać zachciało... :P
-
kolega pytał o trzy litrówke a ta każda jest jest 4x4