FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: Arkus2 w Marzec 04, 2015, 13:36:46 pm
-
Witam!
Silnik 3.0 rok 2001 przed liftem.
Oglądam różne zdjęcia i widzę, że od czoła wariator przykręcony jest śrubą na gimbusa chyba 10mm do wałka i po obwodzie trzema śrubami do koła zębatego. Mam pytanie tak ja w temacie czy jednak trzeba demontować przednią obudowę silnika i rozpinać rozrząd. Wydaje mi się, że jest szansa aby to wymienić bez konieczności demontowania ale jak ktoś ma doświadczenie w tym temacie to bardzo proszę o podzieleni się wiedzą.
Arek
-
Podrzucam jak to wygląda wg. EPC
(http://naforum.zapodaj.net/thumbs/8aa7ec94a46c.png) (http://naforum.zapodaj.net/8aa7ec94a46c.png.html)
-
Dzięki, ale to chyba nie 3.0 przed liftem no bo nie widać np śrub którymi wariator przykręcony jest do koła zębatego no i jak to wygląda w praktyce? czy da się tą śrubkę od czoła wykręcić czyli czy jest na tyle miejsca do obudowy, ile mm wariator schodzi z wałka czy jest na to miejsce aby zszedł z wałka
-
Jest ogólnie beka bo w EPC do nr VIN 45254 nie ma kompletnie mowy o sterowaniu VVT. Jest tylko goły wałek bez niczego + 6 różnych numerów.
-
ok. dzięki, w takim razie czekam może ktoś to wypraktykował.
-
Przedzwoń do ASO może. Powiedz o co chodzi, osoba z obsługi nie kumata da Ci mechanika i sobie pogadasz. Mechanik też ma dostęp do EPC i po numerze VIN sprawdzi.
-
arkus dasz rade wyjmij całość