FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => X-TYPE (2001-2010) => Wątek zaczęty przez: gural8813 w Luty 20, 2015, 09:44:28 am
-
Pojawił się problem, ze gdy skręcam w lewo oczywiscie podczas jazdy to slychac pisk tak jakby hamulców i gdy dotykam wtedy dźwignię hamulca ręcznego to wydaje mi się że lekko wibruje. Klocki i tarcze wymienione w kazdym kole. pojawiło się to nie długo po wymianie. na stacji diagnostycznej nic nie wykazało, tylko wymiana gum stabilizatora z przodu. Koledzy, przyjaciele co to może być?? Proszę o poradę
-
Może majster niedokładnie poskładał albo coś za lekko dokręcił. Zostaje zdjąć tylne koła i obadać sprawę
-
no wlasnie nie wiem co robic bo dziwne to troche ze przy skręcaniu tylko to slychac. na moje ucho to slysze to z przodu w prawym kole ale jak dotkne ręczny to to lekko wibruje jakby tył trzymał. i dlatego ogłupiałem.:)
-
odświeżam temat.
Po sprawdzeniu przez kolege mechanika. Stwierdził ze łozyska sa wszystkie ok. bo mi huczało w samochodzie. Doszliśmy do wniosku ze to opony. Zauwazył tez ze trzyma prawy tylny zacisk troche, nie odpuszcza do konca i ręczny tez nie odpuszcza/ i nadal przy skręcaniu w lewo slychać taki niby metaliczny dźwięk i lekko wibruje dźwignia hamulca ręcznego, jak ją lekko zaciągne podczas jazdy to przestaje piszczec. Wymienie dziś ten zacisk na nowy i zobaczymy czy to pomoze.
Co o tym myslicie?
-
Do 2005r. były zaciski jak w Mondeo III przedliftowym i Renault Kangoo, znana historia, zacisk do regeneracji. Nowsze już mają lepsze.
-
Dzieki za odpowiedź. tak własnie zrobiłem. kupiłem nowy zacisk i jest git. Nic nie piszczy. jezdziłem tak 3 lata. ale glupek ze mnie. :-wstyd koszt nie duzy a jaka satysfakcja.
Dla mnie temat zamknięty:_)